🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  3. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  4. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  5. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41999.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

مشکل Android Messages باعث از بین رفتن نوتیفیکیشن های هزاران کاربر شد

خیلی کم پیش می آید تا آپدیت های برنامه های اصلی گوگل مشکلاتی را برای دیوایس های اندرویدی به وجود بیاورند و حالا برای اپلیکیشن پیام رسان گوگل یکی از همین معدود اتفاقات پیش آمده ...

خیلی کم پیش می آید تا آپدیت های برنامه های اصلی گوگل مشکلاتی را برای دیوایس های اندرویدی به وجود بیاورند و حالا برای اپلیکیشن پیام رسان گوگل یکی از همین معدود اتفاقات پیش آمده است. اواخر هفته پیش، اهالی ماونتین ویو آپدیت جدیدی را برای قسمت Messages منتشر کردند و آن را به ورژن 2.5.207 ارتقا دادند.

در حالی که مهمترین وظیفه این بروزرسانی رفع باگ ها و پیشرفت پایداری برنامه بود اما با توجه به گزارشات، کاربران حالا با مشکل بزرگتری دست و پنجه نرم می کنند؛ مشکلاتی برای بخش اعلان ها به وجود آمده و خیلی از کاربران از خراب شدن آن خبر می دهند.

شاید ارسال SMS این روزها محبوبیت گذشته را نداشته باشد ولی کاربران زیادی از Android Messages استفاده می کنند

اگر به صفحه فروشگاه گوگل پلی برنامه سر - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - بزنید، می بینید که خیلی از کاربران نسبت به غیر فعال - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - شدن بخش نوتیفیکیشن های پیام های خود شاکی بوده و نقدهای منفی متعدی را برای آپدیت جدید اپ Messages نوشته اند. گفته های کاربران نشان می دهند که اکنون هنگام دریافت پیام ها، هیچگونه اطلاعیه ای با صدا یا ویبره دریافت نخواهید کرد.

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

بنابراین - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - همان لحظه نمی توانید متوجه شوید که چه کسی به شما پیام داده است. اما قضیه زمانی بدتر می شود که بدانید فعلا راه حلی برای این مشکل وجود ندارد. کاربران سعی کردند با تغییرات تنظیمات اعلان ها، حذف و نصب دوباره برنامه یا حتی راه اندازی دوباره دیوایس بخش اعلان هایشان را - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - دوباره فعال کنند ولی در نهایت به خانه اول بازگشتند.

به نظر می رسد در حال حاضر بهترین راه استفاده از یک اپلیکیشن پیام رسان متفاوت برای SMS ها است تا - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - گوگل نسبت به برنامه خود اقدامی کرده و یک آپدیت دیگر منتشر کند. حالا باید صبر کنیم و ببینیم اهالی ماونتین ویو چه زمانی دست به بروزرسانی دوباره Messages می زنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone