🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
  3. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  4. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  5. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42001.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

مزایده امضای استیو جابز و یک دستگاه کامپبوتر «اپل وان» به قیمت 700 هزار دلار

اپل همیشه به طرفداران خاص خود افتخار کرده است. این شرکت عاشقانی دارد که حاضرند برای موبایل هایی که سخت افزار آن ها روی کاغذ از محصولات دیگر شرکت ها ضعیف تر است، بهای بیشتری ...

اپل همیشه به طرفداران خاص خود افتخار کرده است. این شرکت عاشقانی دارد که حاضرند برای موبایل هایی که سخت افزار آن ها روی کاغذ از محصولات دیگر شرکت ها - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - ضعیف تر است، بهای بیشتری بپردازند. اما ماجرا به همین جا ختم نمی - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - شود، اگر می خواهید ارزش کارهای استیو جابز و همکارانش را بهتر درک کنید، کافی است نگاهی به قیمت مزایده اجناس - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - قدیمی آن ها بیندازید.

سال گذشته 32 وسیله شخصی جابز از جمله ماشین اصلاح و کت چرمی او به حراج گذاشته شد

در حال حاضر موسسه - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - «Charitybuzz» یک کامپیوتر «اپل وان» مربوط به سال 1976را به قیمت 700 هزار دلار به مزایده گذاشته است. یک نسخه از مجله «نیوزویک» که توسط استیو جابز امضا شده نیز همین ماه با قیمت - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - پایه هزار دلار به مزایده گذاشته می شود و پیش بینی شده بین 10 تا 15 هزار دلار به فروش برسد.

تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربیبر - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - اساس گفته - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - های «کوری کوهن» تاریخدان و کارشناس اپل در حال حاضر تنها 70 دستگاه از این کامپیوتر وجود داشته و برای عاشقان تکنولوژی حکم پرتره مونالیزا را دارد.

این کامپیوتر به افتخار صاحب اصلی آن «آدام شولسکی» دوست و همکار استیو وزنیاک، شولسکی نامیده می شود. او این کامپیوتر را در - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - سال 1995 به قیمت 3500 دلار به «دونور دیوید لارسن» فروخته است. لارسن 79 ساله - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - کلکسیونی از 13 هزار کامیپوتر دارد که بین سال های 1970 تا 2016 تولید شده اند.

تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربیمجله ای که قرار است چند هفته دیگر به مزایده گذاشته شود نیز متعلق به «دایان ویلیامز» است. او در سال 1988 به عنوان فروشنده ارشد کمپانی نرم افزاری لوتوس کار می کرده و در مراسم معرفی کامپیوتر مدل «نکست» از جابز می خواهد مجله را برای او امضا کند. رییس شرکت اپل نیز علاوه بر امضا روی مجلد مجله می نویسد «من ساختن را دوست دارم».

تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربیویلیامز از آن زمان مجله را در صندوق امانات بانک نگه داشته است. او قصد دارد 20 درصد مبلغ مزایده را به موسسات خیریه - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - اهدا کند و امیدوار است موسسه یا سازمانی مجله - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - را خریده و در معرض دید عموم قرار - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - دهد.

سال گذشته 32 وسیله شخصی جابز از جمله ماشین اصلاح و کت چرمی او به حراج گذاشته شد. اوایل امسال نیز یک پوستر امضا شده استیو جابز که کامپوتر «نکست ورلد» را در آن تبلیغ می کرد به قیمت 19.6 هزار دلار به فروش رسید. چهار سال پیش نیز یکی از طرفداران اپل برای بدست آوردن - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - یک قرارداد مربوط به سال 1978، 40 هزار دلار پرداخت کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone