🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر لارستان استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر لارستان استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به اجاق گاز و فر آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، اگر اجاق یا فر شما برقی باشد نوسانات برقی می تواند به قطعات الکترونیکی دستگاه شما اسیب وارد کند.
  2. سوال: فن خنک کننده در فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: بعضی از فر ها مخصوصا فر های برقی دارای فن خنک کننده هستند که فر را بعد از پخت پز به اندازه کافی خنک کند.
  3. سوال: در اجاق فر باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن یا گیر کرن در فر می توان به خراب بودن لولا های در، شکستگی پیچ ها و دستگیره ها و ... اشاره کرد.
  4. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در فر چیست؟
    پاسخ: از عوامل این مشکل می توان به خرابی موتور گردان و سر و صدای آن،مشکل ترکیب هوا و گاز که باعث صداهای وز وز می شود.
  5. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر اجاق گاز من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات اجاق گاز و فر هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22182.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

تشخیص ابتلا به کرونا و پیش‌بینی مرگ؛ قابلیت‌های جدید هوش مصنوعی

محققان چینی موفق به توسعه سیستمی شده اند که احتمال مرگ بیماران مبتلا به کرونا را با دقت ۹۰ درصد پیش ببنی می کند.گروه دیگری از متخصصان هم الگوریتمی را توسعه داده اند که بر ...

محققان چینی موفق به توسعه سیستمی شده اند که احتمال مرگ بیماران مبتلا به کرونا را با دقت ۹۰ درصد پیش ببنی می کند.گروه دیگری - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر لارستان استان فارس - از متخصصان هم الگوریتمی را توسعه - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر لارستان استان فارس - داده اند که بر اساس داده های اولیه توانایی تشخیص سالم بودن فرد، ابتلای وی به آنفولانزا یا دچار بودن به کویید-۱۹ را با دقتی در حدود ۹۰ درصد - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر لارستان استان فارس - دارد.

شیوع گسترده ویروس کرونا در جهان و کمبود شدید کیت تشخیص این بیماری مشکلات زیادی را به باور آورده است. از طرف دیگر هراسی که بین مردم راه افتاده باعث شده آنها با کوچکترین نشانه ای به مراکز درمانی مراجعه کرده و باعث کاهش کارایی سیستم درمانی شوند. در نتیجه این مشکلات کادر درمان به روش - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر لارستان استان فارس - هایی جدیدی نیاز دارند که ابتلای به کووید-۱۹ را در کمترین زمان تشخیص دهد.

محققان چینی - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر لارستان استان فارس - به همین منظور سیستمی را توسعه داده - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر لارستان استان فارس - اند که با استفاده از چندین مدل CNN مجموعه داده های تصاویر CT اسکن را طبقه بندی کرده و احتمال ابتلای فرد به کووید-۱۹ را برآورد می کند. نتایج اولیه حاکی از این است که مدل با دقت ۸۶.۷ درصدی نه تنها بیمار یا سالم بودن - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر لارستان استان فارس - فرد را تشخیص می دهد بلکه می تواند ابتلا به آنفولانزا را از کووید-۱۹ تمیز دهد.

تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر لارستان استان فارس

محققان دانشگاه علوم و فناوری Huazhong چین در پژوهش دیگری با استفاده - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر لارستان استان فارس - از داده هایی که بیمارستان Tongji در اختیارشان قرار داده، الگوریتمی مبتنی بر هوش مصنوعی را توسعه داده اند - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر لارستان استان فارس - که احتمال مرگ بر اثر ابتلا به کووید-۱۹ را با دقت ۹۰ درصدی پیش بینی می کند.

به گفته این تیم تخمین احتمال - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر لارستان استان فارس - بقای بیمار در حالت عادی به بیش از ۳۰۰ آزمایش نیاز دارد اما الگوریتم آنها تنها با در نظر گفتن سطح لاکتات دهیدروژناز (LDH)، لنفوسیت ها و پروتئین فاز حاد با حساسیت بالا (hsCRP) قادر به برآورد احتمال بقا یا مرگ است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone