🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر اراک استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر اراک استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان سرویس کلی اجاق گاز و فر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر در صورت خرابی نیاز به سرویس دارند ولی بهتر است به صورت سالیانه برای حفظ ایمنی دستگاه سرویس دوره ای را انجام دهید.
  2. سوال: علت صدای زیاد اجاق گاز و فر چه باشد؟
    پاسخ: از عوامل این مشکل می توان به خرابی موتور گردان و سر و صدای آن،مشکل ترکیب هوا و گاز که باعث صداهای وز وز می شود.
  3. سوال: علت کار نکردن فندک در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: قطعه کوچکی به نام میکروسوئیچ وظیفه قطع و وصل جریان برق برای فندک را دارد با خرابی این قطعه فندک شما از کار می افتد.
  4. سوال: تفاوت اجاق و فر گازی و برقی چیست؟
    پاسخ: اجاق هایی که با برق کار میکنند را اجاق برقی میگوییم و دیگر خبری از گاز و اتصالات گازی در آن ها نیست.
  5. سوال: تایمر در فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: تایمر در فر برای تنظیم مدت عملکرد فر و میزان آن می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25665.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

این گربه چاق به خاطر امتناع از ورزش موضوع داغ شبکه‌های اجتماعی شد [تماشا کنید]

ویدیوهای ورزش کردن یک گربه چاق 11 کیلوگرمی به نام «سیندربلاک» (Cinderblock) تاکنون میلیون ها بار در توییتر و فیسبوک دیده شده و محبوبیت زیادی بین کاربران پیدا کرده است. صاحب قبلی سیندربلاک (به معنی ...

ویدیوهای - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر اراک استان مرکزی - ورزش کردن یک گربه چاق 11 کیلوگرمی به نام «سیندربلاک» (Cinderblock) تاکنون میلیون ها بار در توییتر و فیسبوک دیده شده و محبوبیت زیادی بین کاربران پیدا کرده است.

صاحب قبلی سیندربلاک (به معنی بلوک سیمانی) بیش از اندازه به این گربه غذا داده است. او به دلیل بیماری خود و پدرش این گربه را در بیمارستان حیوانات «نورت شور» (Northshore - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر اراک استان مرکزی - Veterinary Hospital) در ایالت واشنگتن رها کرده است.

به گفته دامپزشکان این بیمارستان، سیندربلاک در ابتدا هیچ انگیزه ای برای لاغری نداشته و با نشستن کنار تردمیل با پنجه با آن بازی می کرده. سرانجام با تلاش آنها، این گربه هشت ساله به راه رفتن با کمترین سرعت روی تردمیل رضایت داده است:

سیندربلاک در حال حاضر در مسیر کاهش وزن - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر اراک استان مرکزی - قدم بر می دارد. در حساب اینستاگرام بیمارستان مورد بحث با - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر اراک استان مرکزی - اشاره به چاقی او و تاثیرات منفی آن روی زندگی این گربه، گفته شده که دامپزشکان با تمرینات فیزیکی و رژیم غذایی می خواهند به - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر اراک استان مرکزی - او کمک کنند تا لاغر شود.

ویدیوی راه رفتن سیندربلاک روی تردمیل تا هنگام درج این مطلب بیش از 5.6 میلیون بار در توییتر دیده شده و - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر اراک استان مرکزی - کاربران را شیفته خود کرده است. برخی از کاربران کاریکاتورهای بامزه ای از او کشیدند و  تعداد زیادی از آنها نیز با او ابراز همدردی کرده اند - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر اراک استان مرکزی - و از تجربیات خود در باشگاه نوشته اند.

یکی از کاربران توییتر می گوید: «ما در خانه به فکر تو هستیم سیندربلاک، تو می تونی، تمرینات را انجام بده.» یکی دیگر از کاربران توییتر هم نوشت: «من از لحاظ روحی درگیر مسئله کاهش وزن گربه شده ام. تو می تونی از پسش بربیایی سیندربلاک.»

حساب اینستاگرام بیمارستان مذکور هر چند وقت یکبار با انتشار ویدیوهای جدید از تمرینات لاغری این گربه چاق آپدیت می شود. دامپزشکان این بیمارستان با روش های مختلف به دنبال تشویق کردن - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر اراک استان مرکزی - گربه به حرکت کردن هستند و با پخش کردن غذا روی زمین - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر اراک استان مرکزی - و بازی کردن، او را به انجام حرکات فیزیکی وادار می کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone