🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نیشابور استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نیشابور استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت روشن نشدن اجاق گاز یا فر چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن اجاق گاز و فر به عوامل متعددی از جمله قطعی گاز، خرابی ترموکوبل، جرقه زن، ولوم ها، گرفتگی شعله ها و ... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص اجاق گاز بررسی گردد.
  2. سوال: فضای قرارگیری اجاق گاز و فر باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که اجاق گاز و فر اآنجا نصب می شود دارای تهویه باشد و حتما هود و هواکش برای آن نصب شود.
  3. سوال: روش جرمگیری اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: بهتر است هر وقت دستگاه شما به میزان قابل توجهی چربی و جرم گرفته است برای جرم گیری اقدام کنید که ممکن است در بازه های دو هفته تا یک ماه یک بار باید انجام شود.
  4. سوال: سرشعله ها در اجاق گاز چه وظیفه ای دارند؟
    پاسخ: قطعاتی از اجاق گاز با جنس عدمتا چدنی که در قسمت خروجی گاز روی صفحه اجاق گاز قرار می گیرند.
  5. سوال: کارشناسی که برای تعمیر اجاق گاز مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31411.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

فیسبوک ماهانه ۲۰ دلار برای دسترسی به گوشی‌های نوجوانان پرداخت می‌کند

فیسبوک از سه سال گذشته تا به حال به جمع آوری دیتای کاربران داوطلب می پردازد و بابت این مسئله پولی به آنها پرداخت می‌کند. حال به گزارش TechCrunch، این شرکت قدمی فراتر نهاده و قرار ...

فیسبوک از سه سال گذشته تا به حال به جمع آوری دیتای کاربران داوطلب می پردازد و بابت این مسئله پولی به آنها پرداخت می‌کند. - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نیشابور استان خراسان - حال به گزارش TechCrunch، این شرکت قدمی فراتر نهاده و قرار است با برنامه فیسبوک ریسرچ به - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نیشابور استان خراسان - دیتای نوجوان دسترسی پیدا - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نیشابور استان خراسان - کند و ماهانه ۲۰ دلار به آنها بپردازد.

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نیشابور استان خراسان

بدین ترتیب نوجوانان و جوانان ۱۳ تا ۲۵ ساله می‌توانند با ثبت نام در این پروژه آزمایشی و نصب برنامه‌ی تحقیقاتی فیسبوک - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نیشابور استان خراسان - به نام Facebook Research روی گوشی‌ها خود ماهانه مبلغی دریافت کنند.

البته آنها باید در نظر داشته باشند که با نصب برنامه فیسبوک ریسرچ، کارشناسان این کمپانی می‌توانند - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نیشابور استان خراسان - تمامی اطلاعات موجود در گوشی و فعالیت‌های اینترنتی کاربران را - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نیشابور استان خراسان - تحت نظر قرار دهند.

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نیشابور استان خراسان

کاربر با نصب این اپلیکیشن، اجازه دسترسی مستقیم به روت گجت خود را می‌دهند و بدین - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نیشابور استان خراسان - ترتیب فیسبوک می‌تواند تمامی پیغام‌های شخصی، ایمیل، سرچ‌های تحت وب و فعالیت در مرورگر یک کاربر به خصوص را داشته باشد.

این اپ حتی گاهی مواقع از کاربران درخواست می‌کند که از صفحه تاریخچه خریدهایشان در آمازون یا دیگر سایت‌ها نیز اسکرین - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نیشابور استان خراسان - شات بگیرند و برای فیسبوک بفرستند.

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نیشابور استان خراسان

بدین ترتیب فیسبوک با داشتن دیتای نوجوان و تحقیق روی آنها - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نیشابور استان خراسان - می تواند بهترین روش برای تبلیغ و تاثیر گذاری بر مخاطب را کمک پیدا کند و از آنها مثل گذشته سؤ استفاده نماید. چندی پیش مارک زاکربرگ مدیرعامل فیسبوک اعلام کرد که نقشه‌هایی برای ادغام فیس‌بوک مسنجر، واتس اپ و اینستاگرام دارد. این مسئله و نتایج این تحقیقات می‌تواند نوید آینده‌ی خطرناکی را در حوزه‌ی شبکه ‌های اجتماعی بدهد.

فیسبوک سال ۲۰۱۳ میلادی با خرید یک سرویس - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نیشابور استان خراسان - VPN بنام Onavo Protect سعی داشت به دیتای بسیاری از کاربران دسترسی پیدا کند. این اطلاعات به فیسبوک کمک می‌کرد که رقبای خود را شناخته و میزان محوبیت آنها را درک - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نیشابور استان خراسان - کند. این مسئله گاهی به تقلید و خرید برخی سرویس ها یا شبکه‌های اجتماعی منجر شده‌ است. البته فیسبوک مجبور شد پس از شکایت اپل، اپ Onavo Protect را از اپ استور حذف کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نیشابور استان خراسان

حال به نظر می‌رسید که برنامه فیسبوک ریسرچ هم سایست‌های اپل برای دسترسی به روت آیفون ها را زیر پا می‌گذارد چرا که کمپانی کوپرتینویی پیشتر مدعی شده که به هیچ برنامه‌ای چنین اجازه‌ای نخواهد داد. البته سخنگوی کمپانی فیسبوک اعلام کرده که برنامه فیسبوک ریسرچ قوانین - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نیشابور استان خراسان - اپل را زیر پا نگذاشته اما جزئیاتی هم در این زمینه ارائه نکرده است.

 

تماشا کنید: اپل با سه آگهی جدید، - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نیشابور استان خراسان - کارایی و امنیت آیفون در برابر اندروید را یادآور می شود

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone