🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فلر در شهر متل قو استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فلر در شهر متل قو استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
  5. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17360.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

این دیوایس پوشیدنی مثل پوست خود را ترمیم می‌کند

گروهی از محققان نوعی دیوایس پوشیدنی ارتجاعی، خودترمیم شونده و قابل بازیافت توسعه داده‌اند که می‌تواند آینده پوشیدنی‌ها را ترسیم کند. محققان چینی و آمریکایی دیوایس پوشیدنی جدیدی ساخته‌اند که همانند پوست خاصیت ارتجاعی داشته ...

گروهی از محققان نوعی دیوایس پوشیدنی ارتجاعی، خودترمیم شونده و قابل بازیافت توسعه داده‌اند که می‌تواند آینده پوشیدنی‌ها را ترسیم کند.

محققان چینی و آمریکایی دیوایس پوشیدنی جدیدی ساخته‌اند که همانند پوست خاصیت ارتجاعی داشته و در صورت آسیب خود را ترمیم می‌کند. از این وسیله می‌توان برای اندازه گیری دمای بدن، شمارش - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر متل قو استان مازندران - گام‌ها، نظارت بر سلامت بدن، رابط انسان-کامپیوتر و واقعیت مجازی استفاده کرد.

تعمیرات مایکروفر فلر در شهر متل قو استان مازندران

پیکربندی دیوایس مورد بحث - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر متل قو استان مازندران - به گونه‌ای است که قابلیت استفاده به شکل‌های گوناگون را دارد. محققان می‌گویند این وسیله را می‌توان با تغییر فرم مثل یک ساعت مچی یا گردنبند استفاده کرد و انعطاف‌پذیری آن را بیشتر از تمام دیوایس های پوشیدنی فعلی توصیف کرده‌اند.

محققان می‌گویند ساعت‌های هوشمند بسیار کاربردی هستند، ولی تقریباً همه آن‌ها از جنس فلز یا پلاستیک ضخیم بوده و سنگین وزن هستند. به گفته آن‌ها یک دیوایس پوشیدنی ایده آل نواری باریک و بسیار سبک وزن است که می‌توان آن را به - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر متل قو استان مازندران - راحتی پوشید.

محققان برای ساخت این دیوایس پوشیدنی انعطاف پذیر از تکنیک چاپ سیلک برای تشکیل برد الکترونیکی با - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر متل قو استان مازندران - سیم‌های فلزی استفاده کرده و سپس آن‌ها را بین دو - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر متل قو استان مازندران - لایه از جنس پلی‌آمید قرار - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر متل قو استان مازندران - دادند. ماحصل این کار تولید دیوایسی است که ضخامت آن تقریباً هم اندازه ضخامت یک چسب زخم است که قابلیت انعطاف پذیری، خم شدن و چسبیدن داشته و حرکت‌های بدن خللی در عملکرد آن ایجاد نمی‌کنند.

محققان می‌گویند این دیوایس - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر متل قو استان مازندران - قابلیت خودترمیم شوندگی نیز دارد و اگر قسمتی از آن بریده شد کافیست دو طرف را به هم چسباند. محققان - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر متل قو استان مازندران - هدف از ساخت این دیوایس را ارائه نسل جدید دیوایس‌های پوشیدنی و همچنین کاهش زباله‌های الکترونیکی به خاطر آسان بودن بازیافت آن عنوان کرده‌اند.

یافته‌های این تحقیق در ژورنال Science Advances - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر متل قو استان مازندران - منتشر شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر رافونه نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام شرکت شما آیا منطقه دریاگوشه متل قو کار انجام میده؟
پاسخ: بله در دریاگوشه شهر متل قو خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone