🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی الجی در شهر نمک آبرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی الجی در شهر نمک آبرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
  2. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  3. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  4. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
  5. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30953.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

انتشار جزئیات جدید از گلکسی A8s سامسونگ؛ دوربین 3 گانه و اسنپدراگون 710

مشخصات احتمالی از گلکسی A8s سامسونگ فاش شده که عمدتاً نوید مشخصات هیجان انگیزی را برای این میان رده قدرتمند می دهد. بر این اساس گلکسی A8s به چیپست اسنپدراگون 710 مجهز می شود که ...

مشخصات احتمالی از گلکسی A8s سامسونگ فاش شده که عمدتاً نوید مشخصات هیجان انگیزی را برای این میان رده قدرتمند می دهد.

بر این اساس گلکسی A8s به چیپست اسنپدراگون 710 مجهز - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر نمک آبرود استان مازندران - می شود که در بین میان رده های قدرتمند کوالکام به حساب می آید. - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر نمک آبرود استان مازندران - علاوه بر این 6 گیگابایت رم به همراه 128 گیگابایت حافظه داخلی برای این گوشی در نظر گرفته شده است. البته سامسونگ امکان افزایش حافظه داخلی را فراموش نکرده و به لطف درگاه میکرو اس دی می توانید این میزان را تا 512 گیگابایت دیگر هم افزایش دهید.

بنا بر این گمانه زنی نمایشگر 6.39 اینچی و از نوع «اینفینیتی او» است. این سری از - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر نمک آبرود استان مازندران - نمایشگرهای سامسونگ به جای بردیگی از یک حفره - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر نمک آبرود استان مازندران - بهره می برند که دوربین سلفی را در خود جای داده است. گمان می رود نمایشگر رزولوشن +FHD داشته باشد و از پنل LCD بهره ببرد. در صورت صحت این موضوع، چنین - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر نمک آبرود استان مازندران - رزولوشنی برای این ابعاد صفحه کمی نا امید کننده به نظر می رسد.  جنس بدنه ترکیبی - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر نمک آبرود استان مازندران - از آلومینیوم و شیشه است و گلکسی - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر نمک آبرود استان مازندران - A8s ابعادی 159.11 در 74.88 میلی متری با ضخامت 7.38 میلی متری دارد.

تعمیرات لباسشویی الجی در شهر نمک آبرود استان مازندران

گفته شده که دوربین اصلی 3 گانه با حسگرهای 24، 10 و 5 مگاپیگسلی است. تنها حفره داخل نمایشگر هم - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر نمک آبرود استان مازندران - میزبان یک دوربین سلفی 24 مگاپیگسلی خواهد بود. یک باتری 3400 میلی آمپر ساعتی نیروی مورد نیاز گلکسی A8s را فراهم می کند و احتمالاً - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر نمک آبرود استان مازندران - سامسونگ این گوشی را با اندروید 9 همراه خواهد کرد. درگاه شارژ هم آن طور که انتظار می رود USB Type-C اعلام شده است.

اخیراً تصویری از - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر نمک آبرود استان مازندران - حفره نمایشگر این - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر نمک آبرود استان مازندران - میان رده منتشر شده بود که خبر قطر 6.7 میلی متری این حفره می داد.

به نظر می رسد در ژانویه سال 2019 یعنی کمی بیش از یک ماه دیگر شاهد رونمایی از این گوشی خواهیم بود. یکی از رنگ های احتمالی این گوشی هم مشکی خواهد بود. هنوز از قیمت و زمان عرضه گلکسی A8s اطلاعاتی در دست نیست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر کیوان نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
دوستان سایت ***** لباسشویی الجی F4V5VYP2 شما را با ارزانترین قیمت و بالاترین کیفیت نمک آبرود مازندران میانکی تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone