🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
  2. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  3. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  4. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  5. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43875.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

معرفی اپ Hibernation Manager؛ کاهش مصرف باتری در اندروید با راهکاری ساده

وقتی که صفحه موبایل تان را قفل کرده و آن را در گوشه ای رها می کنید، حتما می دانید که بعضی اپلیکیشن ها همچنان در پس زمینه فعال و مشغول به کار هستند. بنابراین طبیعی ...

وقتی که صفحه موبایل - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - تان را قفل کرده و آن را در گوشه ای رها می کنید، حتما می دانید که بعضی اپلیکیشن ها همچنان در پس زمینه فعال و مشغول - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - به کار هستند. بنابراین طبیعی است که این موضوع - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - بتواند مصرف باتری دستگاه شما را - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - افزایش دهد.

گوگل با معرفی - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - قابلیت Doze در اندروید مارشملو گزینه ای را برای مدیریت این مسئله در اختیار کاربران قرار داد، اما کاربران نسخه های قدیمی تر اندروید همچنان با چنین مشکلی دست و پنجه نرم می کنند. اینجاست که اپلیکیشنی مثل Hibernation Manager خودی نشان - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - می دهد.

با نصب اپ امروز می توانید تعداد اپلیکیشن های فعال در پس زمینه را به صفر برسانید، و مطمئن شوید که در حالت قفل بودن صفحه هیچ اپلیکیشنی از باتری دستگاه شما تغذیه نمی کند. این موضوع در کنار استفاده از قابلیت های دیگر اپ باعث می شود که مصرف باتری دستگاه شما در حالت آماده باش به حداقل میزان ممکن خودش برسد.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان

اگر با Greenify کار کرده باشید، با طرز کار Hibernation Manager هم غریبه - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - نخواهید بود. این اپلیکیشن برای مدیریت باتری سه چیز را در موبایل شما کنترل می کند: اپلیکیشن های پر مصرف در پس زمینه، تنظیمات - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - سیستم عامل و البته فرکانس پردازنده در حالت استند بای.

به لطف رابط کاربری فوق العاده ساده اپلیکیشن، به تمام - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - سه مورد بالا می توانید از یک - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - صفحه دسترسی داشته باشید و این مزیت بزرگ Hibernation - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - Manager نسبت به رقبای اسم و رسم دارش مثل گرینیفای محسوب می شود. مثلا برای مدیریت اپ های پر مصرف، تمام آن ها در یک اسلایدر کوچک جلویتان ردیف می شوند که می توانید با فعال کردن سوییچ هر کدام جلوی فعالیت آن ها در پس زمینه را بگیرید.

در مورد تنظیمات سیستم و پردازنده هم همینطور، هر کدام سوئیچ مختص به خود را دارند که یک اشاره برای فعال کردن - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - آن ها کافیست. تنظیمات سیستم شامل وای فای، اینترنت دیتا، بلوتوث و همگام سازی در پس زمینه - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - می شوند. با روشن کردن سوئیچ - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - هر کدام از این موارد، وقتی که موبایل را قفل می کنید همگی غیر فعال شده و با بازگشایی مجدد فعال می شوند.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان

همین - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - موضوع می - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - تواند تأثیر بسیار مهمی بر کاهش مصرف باتری شما داشته باشد. CPU Hibernation هم یکی از موثرترین قابلیت های این اپلیکیشن است که با قفل - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - کردن فرکانس سی پی یو در حداقل میزان ممکن، تأثیر شگفت آوری بر کاهش مصرف باتری دستگاه می گذارد. البته برای حداکثر بهره وری از این قابلیت لازم است که موبایل تان را روت کرده باشید.

به غیر از سادگی کار با اپلیکیشن، اعلام این که مصرف باتری با فعال کردن هر یک از گزینه ها چقدر کاهش پیدا کرده هم از دیگر مزایای Hibernation Manager محسوب می شود. اگر احساس - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - می کنید که مصرف باتری - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - گجت اندرویدی تان به طور غیر عادی بالاست، - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - شاید بد نباشد که همین حالا Hibernation Manager را نصب کنید.

احتمال - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - زیادی هست که با به کار گیری این اپلیکیشن مصرف باتری دستگاه تان به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کند. [دانلود به کمک ربات تلگرام apk_dl]

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان

Hibernation Manager

سازنده: Dominik Nožka قیمت: 0 دسته - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 1.6 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone