🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نکا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نکا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس جرقه زن همزمان با باز کردن ولوم گاز ها جرقه ها در کنار خروجی گاز ها ایجاد می کند.
  2. سوال: زمان سرویس کلی اجاق گاز و فر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر در صورت خرابی نیاز به سرویس دارند ولی بهتر است به صورت سالیانه برای حفظ ایمنی دستگاه سرویس دوره ای را انجام دهید.
  3. سوال: آیا میتوان از اجاق گاز و فر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: در فر و اجاق های خانگی بهتر است استفاده خود را کمی محدود تر کنید و مخصوصا پشت سر هم از فر استفاده نکنید.
  4. سوال: دلیل کامل و یکنواخت پخته نشدن غذا در فر چیست؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی یا مشکل در کانکشن فر، حسگر های دما، المنت ها، سینی فر و ... اشاره کرد.
  5. سوال: وظیفه و کاربرد سیم فندک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: سیم های ظریفی که جریان برق زا از فندک به ترانس جرقه زن منتقل میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25564.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

مدل جدید ویوو S1 پرو با دوربین چهارگانه 48 مگاپیکسلی معرفی شد

ویوو از مدل جدیدی از گوشی S1 پرو در فیلیپین رونمایی کرد. این گوشی با وجود تشابه اسمی با مدل S1 Pro، شباهت های کمی با آن دارد. به طور مثال دیگری خبری از دوربین ...

ویوو از مدل جدیدی از گوشی S1 پرو - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نکا استان مازندران - در فیلیپین رونمایی کرد. این گوشی با وجود تشابه اسمی با مدل S1 - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نکا استان مازندران - Pro، شباهت های کمی با آن دارد. به طور مثال دیگری خبری از دوربین - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نکا استان مازندران - سلفی بیرون جهنده نیست و در این - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نکا استان مازندران - مدل با طرحی شبیه به ویوو S5 مواجه هستیم.

مدل جدید گوشی ویوو S1 - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نکا استان مازندران - پرو از نمایشگر 6.38 اینچی سوپر AMOLED با رزولوشن +1080p - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نکا استان مازندران - بهره می برد. دوربین 32 مگاپیکسلی سلفی در ناچ قطره ای جای گرفته و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر قرار گرفته است.

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نکا استان مازندران

در پنل پشتی دوربین چهارگانه از پیکربندی الماس شکل برخوردار بوده و متشکل از سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی با اندازه سنسور 1/2 اینچ و گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8، حسگر 8 مگاپیکسلی فوق عریض با - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نکا استان مازندران - میدان دید 108 درجه، سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نکا استان مازندران - با فوکوس 4 سانتی متری و حسگر 2 مگاپیکسلی عمق سنج است.

این مدل از چیپست اسنپدراگون 665 بهره می برد که نسبت به چیپست - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نکا استان مازندران - مدل S1 Pro (اسنپدراگون 675) و S5 (اسنپدراگون 712) ضعیف تر است. این چیپست را حافظه رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی همراهی می کنند.

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نکا استان مازندران

گوشی مورد بحث باتری 4500 میلی آمپر ساعتی دارد که از - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نکا استان مازندران - شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی کرده و از طریق درگاه USB-C شارژ می شود. از دیگر ویژگی های - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نکا استان مازندران - این مدل می توان به برخورداری از جک 3.5 - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نکا استان مازندران - میلیمتری هدفون اشاره کرد.

گوشی ویوو S1 پرو با سیستم عامل اندروید 9 و رابط کاربری فان تاچ 9.2 به زودی در فیلیپین قابل پیش خرید بوده و حدوداً 315 دلار قیمت خواهد داشت. این گوشی در رنگ های سفید (با افکت - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نکا استان مازندران - رنگین کمان) و مشکی روانه بازار خواهد شد.

ویوو هنوز برنامه ای برای عرضه گوشی ویوو S1 پرو در بازارهای بین المللی ندارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone