🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر کازرون استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر کازرون استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل داغ نشدن فر چیست؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل خرابی المنت و سنسور تشخیص دمای فر، دما به اندازه کافی برای پخت پز نرسد.
  2. سوال: وظیفه بوبین در اجاق گاز ها چیست؟
    پاسخ: بوبین به همراه ترموکوپل باعث ایمنی اجاق گاز و انتشار گاز می شوند.
  3. سوال: علت دود کردن شعله فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: شعله ها در هنگام بد سوختن ممکن است دود کنند که از عوامل آن میتوان به گرفتگی خروجی ها، وجود چربی و ذرات و ... اشاره کرد.
  4. سوال: دلیل عدم تنظیم دمای فر روی دمای مورد نظر چیست؟
    پاسخ: مشکل تنظیم نشدن دما میتواند دلایل مختلفی از جمله خرابی اشتعال گاز،سنسور دما،عنصر گرمایش و ... داشته باشد.
  5. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25561.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

تپ‌سی موقتاً یک سوم درآمدش را به رانندگان این شرکت اختصاص می‌دهد

در روزهای اخیر با ابلاغ طرح سهمیه‌بندی بنزین و افزایش قیمت این حامل انرژی، رانندگان تاکسی‌های آنلاین با نگرانی‌هایی در ارتباط با افزایش هزینه‌های جاری‌شان روبه رو شده‌اند. به همین دلیل تپ‌سی برای حمایت از ...

در روزهای اخیر با ابلاغ طرح سهمیه‌بندی بنزین و افزایش قیمت - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر کازرون استان فارس - این حامل انرژی، رانندگان تاکسی‌های آنلاین با نگرانی‌هایی در ارتباط با افزایش هزینه‌های جاری‌شان روبه رو شده‌اند. به همین دلیل تپ‌سی برای حمایت از رانندگان خود و کاهش نگرانی آنها، یک سوم درآمدش را به آنها اختصاص - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر کازرون استان فارس - می‌دهد.

«میلاد منشی‌پور» مدیر عامل شرکت تپ‌سی، با اعلام این خبر گفته که تیم آنها در روزهای گذشته طی تماس‌ها و تعاملی که با سفیران داشته متوجه نگرانی آنها از افزایش قیمت بنزین و متعاقب آن افزایش هزینه‌های جاری‌شان شده است: «به همین دلیل تصمیم گرفتیم برای حمایت از آنها، بخشی از درآمد خود را به آنها اختصاص دهیم.»

تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر کازرون استان فارس

به گفته منشی‌‌‌پور، با اجرای این تصمیم، تپ‌سی حداقل - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر کازرون استان فارس - به مدت یک هفته، با کاهش کمیسیون دریافتی خود، یک سوم درآمدش از سفرها را به سفیران اختصاص می‌دهد. به این ترتیب کمیسیون این شرکت از 15 درصد به 10 - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر کازرون استان فارس - درصد کاهش یافته و 5 درصد باقی مانده به درآمد رانندگان - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر کازرون استان فارس - اضافه می‌شود.

گفتنیست پیش‌تر نیز شرکت تپسی اعلام کرده بود در تاریخ‌های 27 و 28 آبان، برای کمک به به رانندگان مشغول - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر کازرون استان فارس - به کار در این تاکسی اینترنتی، به ازای هر لیتر مصرفی، مبلغ 1500 تومان به - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر کازرون استان فارس - صورت وام و 500 تومان پاداش بلاعوض اختصاص می‌دهد.

سهمیه بندی بنزین از بامداد جمعه 24 آبان آغاز و قرار شد برای کمک به رانندگان تاکسی‌های - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر کازرون استان فارس - اینترنتی تا سقف ۳۰۰ - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر کازرون استان فارس - لیتر در ماه سهمیه بنزین اختصاص یابد. این سهمیه شامل تمام رانندگان تاکسی‌های اینترنتی می‌شود که در طول یک ماه، بیش از 200 کیلومتر پیمایش داشته باشند و به ازای هر لیتر 1500 تومان تا سقف 300 لیتر - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر کازرون استان فارس - در ماه است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone