🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر اسالم استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر اسالم استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  2. سوال: آیا میتوان از اجاق گاز و فر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: در حالت کلی مشکلی ندارد ولی بهتر است برای استفاده از فر به طور مداوم و پشت سر هم استفاده نکنید.
  3. سوال: چرا غذا در فر به صورت یکنواخت پخته نمی شود؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی یا مشکل در کانکشن فر، حسگر های دما، المنت ها، سینی فر و ... اشاره کرد.
  4. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری اجاق گاز و فر باید به گونه ای باشد از اطراف مخصوصا از کمد ها و کابینت حدودا 30 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  5. سوال: چگونه می توان هزینه تعمیرات یا خدمات را پرداخت کرد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را در محل پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25562.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

خودروی Bloodhound برای شکستن رکورد سرعت زمینی آزمایش شد [تماشا کنید]

جت زمینی بلادهاوند (Bloodhound LSC) در منطقه ای سوزان به نام Hakskeen Pan در بیابان کالاهاری در آفریقای جنوبی به منظور شکستن رکورد سرعت زمینی در مسیری به طول 19 کیلومتر و عرض 3 کیلومتر آزمایش ...

جت زمینی بلادهاوند (Bloodhound LSC) در منطقه ای سوزان به نام Hakskeen Pan در بیابان کالاهاری در آفریقای جنوبی به منظور شکستن رکورد سرعت زمینی در مسیری به طول 19 کیلومتر و عرض 3 کیلومتر آزمایش شد.

طبق برنامه ریزی های پیچیده ای که صورت - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر اسالم استان گیلان - گرفته بودند، «اندی گرین» (Andy Green) پشت فرمان خودرو قرار گرفت - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر اسالم استان گیلان - تا سرعت 973 کیلومتر بر ساعت را ثبت کند. او تا رسیدن به - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر اسالم استان گیلان - سرعت 80 - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر اسالم استان گیلان - کیلومتر بر ساعت شروع آرامی داشت اما با فشردن پدال گاز، موتور جت رولز رویس EJ200 - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر اسالم استان گیلان - با غرشی زیاد او را 50 ثانیه بعد به نهایت سرعت برنامه ریزی شده برای این آزمایش یعنی 989 کیلومتر بر ساعت رساند.

او برای - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر اسالم استان گیلان - حفظ پایداری ، فشار را از روی پدال گاز کم کرد و مقدمات رها کردن چتر خودرو را آغاز کرد. او متوجه شد - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر اسالم استان گیلان - در این سرعت میزان افزایش قدرت چیزی در حدود نیم ثانیه است؛ این کار سرعت خودرو را به 1010 کیلومتر بر ساعت رساند. پس از طی مسافتی 11 کیلومتری آزمایش به اتمام رسید.

گرین سال 1997 با خودروی Bloodhound SSC رکورد سرعت 1227 کیلومتر بر ساعت را بر جای - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر اسالم استان گیلان - گذاشت و همچنان سریع ترین مرد روی زمین است.

تیم مهندسی پس از بررسی جت زمینی بلادهاوند متوجه شد جریان هوا در زیر - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر اسالم استان گیلان - خودرو به خاطر رسیدن به سرعت مافوق صوت، رنگ قسمت پشتی چرخ های آلومینیومی جلو را از بین برده است. انجام چنین آزمایشات برنامه ریزی شده ای به کنار هم قرار دادن تکنولوژی ها و عملیات مهندسی مورد نیاز برای حفظ پایداری در سرعت های جنون آمیز منتهی می شود.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر اسالم استان گیلان

موتور جت EJ200 این خودرو از جت جنگنده یوروفایتر تایفون که در شرف بازنشستگی قرار داشت، قرض گرفته شده بود. قرار است برای - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر اسالم استان گیلان - آزمایشات آینده راکتی هیبریدی توسط شرکت Nammo طراحی شود که خودروی مذکور به کمک آن می تواند به سرعت های مد نظر تیم برسد.

خودروی Bloodhound در قدم بعدی به انگلستان می رود و پس از پشت سر گذاشتن بررسی های دقیق، - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر اسالم استان گیلان - 12 الی 18 ماه بعد به آفریقای جنوبی برای شکستن رکورد باز خواهد گشت. پس از آن تلاش ها برای ثبت رکورد 1609 کیلومتر بر ساعت آغاز می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر حمیده نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
یک سوالی دارم دور و بر ناورود اسالم سرویس کار اجاق گاز و فر آلیش دارید؟
پاسخ: بله در ناورود شهر اسالم خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone