🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر همدان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر همدان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بوی گاز در آشپزخانه من به چه دلیل است؟
    پاسخ: خرابی در اتصالات و قطعات مختلف در اجاق گاز و فر می تواند باعث نشتی گاز در منزل شما شود.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی برای اجاق گاز و فر خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی در اجاق و فر های برقی و همچنین برای فندک در اجاق های گازی بسیار خطرناک می باشد.
  3. سوال: بابت تعمیر اجاق گاز یا فر چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه و عیب یابی توسط کارشناس دارد و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  4. سوال: چرا بدنه اجاق گاز و فر من برق دارد؟
    پاسخ: بعضی اوقات ممکن هست بدنه فر یا اجاق گاز الکتریسیته کمی داشته باشد که از دلایل آن میتوان به اتصال سیم لخت شده به بدنه، خرابی قطعه ها ی برقی و ... اشاره کرد.
  5. سوال: آیا استفاده از اجاق گاز و فر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: در حالت کلی مشکلی ندارد ولی بهتر است برای استفاده از فر به طور مداوم و پشت سر هم استفاده نکنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25560.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

گلکسی اس 11 نمایشگر آبشاری نخواهد داشت

بر اساس گزارش افشاگر معروف دنیای فناوری یعنی Ice Universe، گلکسی اس 11 نمایشگر آبشاری نخواهد داشت. افشاگر مورد بحث در صفحه توییتر خود در این رابطه می نویسد: «شرکت سامسونگ پس از بررسی های ...

بر اساس گزارش افشاگر معروف دنیای فناوری یعنی Ice Universe، - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر همدان استان همدان - گلکسی اس 11 نمایشگر آبشاری نخواهد داشت.

افشاگر مورد - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر همدان استان همدان - بحث در صفحه توییتر خود در این رابطه می نویسد:

«شرکت سامسونگ پس از بررسی های دقیقی که انجام داده، گلکسی اس 11 را به نمایشگر آبشاری مجهز نخواهد کرد ولی حاشیه نمایشگر این گوشی باریک تر از گلکسی نوت 10 خواهد بود.»

سامسونگ احتمالاً به خاطر کاربردی نبودن - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر همدان استان همدان - نمایشگر آبشاری، از آن صرف نظر کرده است. همچنین این طراحی آزمایشات سامسونگ را نیز با موفقیت پشت سر نگذاشته است. به نظر می رسد کاربران هم با این تصمیم سازنده کره ای موافق باشند چون این نوع طراحی معایب خود را دارد.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر همدان استان همدان
ویوو نکس 3 از نمایشگر آبشاری برخوردار است.

با اینکه - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر همدان استان همدان - نمایشگر آبشاری از لحاظ ظاهری زیباست ولی خمیدگی بیش از حد مشکلاتی را به همراه دارد و در تجربه کاربری و حتی مقاومت گوشی تاثیر منفی می - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر همدان استان همدان - گذارد. استفاده از این نمایشگر - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر همدان استان همدان - سازندگان را هم مجبور می کند تا مکان دکمه های - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر همدان استان همدان - پاور و ولوم را تغییر داده و - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر همدان استان همدان - یا از دکمه های مجازی استفاده کنند.

بهره نبردن گلکسی اس 11 از نمایشگر آبشاری به معنی بی کیفیت بودن نمایشگر این گوشی نیست. پیش بینی می شود حاشیه نمایشگر در این گوشی باریک تر از گلکسی نوت 10 باشد و - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر همدان استان همدان - برای اولین بار در گوشی های سامسونگ، نمایشگر آن از نرخ رفرش 90 و یا حتی 120 هرتزی برخوردار باشد.

خمیده شدن لبه های نمایشگر - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر همدان استان همدان - نوآوری شرکت سامسونگ است و در زمان معرفی، یک ویژگی غیرضروری و عجیب محسوب می شد. حالا اما از این ویژگی به عنوان یکی از روش های پنهان کردن حاشیه نمایشگر یاد شده و کاربر اینطور - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر همدان استان همدان - حس می کند که نمایشگر فضای بیشتری دارد.

اگر نمایشگر فراتر از لبه ها خمیده شود، طرحی موسوم به نمایشگر آبشاری ایجاد می شود. سازندگان گوشی (از جمله ویوو) - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر همدان استان همدان - از این طرح در محصولات - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر همدان استان همدان - خود استفاده کرده اند اما سامسونگ تاکنون - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر همدان استان همدان - به استفاده از آن روی خوش نشان نداده است.

شایعه شده سامسونگ از گلکسی اس 11 در ماه فوریه سال آینده میلادی به طور رسمی رونمایی خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone