تعمیرات یخچال کنوود در شهر آزادشهر استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
  2. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
  3. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای یخچال من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  5. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر یخچال به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10358.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

ارتش آمریکا روی توسعه «کلاه خواب» با هدف بهبود سلامت مغزی سربازان سرمایه‌گذاری می‌کند

ارتش ایالات متحده با همکاری محققان دانشگاه «رایس» روی توسعه کلاه مخصوص خواب سرمایه گذاری می‌کند که با پایش اختلالات خواب، می‌تواند به سلامت مغزی سربازان کمک کند. این گجت پوشیدنی با نام «sleeping cap» ...

ارتش ایالات متحده با همکاری محققان دانشگاه «رایس» روی توسعه کلاه مخصوص خواب سرمایه گذاری می‌کند که با پایش اختلالات خواب، می‌تواند به سلامت مغزی سربازان کمک کند.

این گجت پوشیدنی با نام «sleeping cap» با قرار گرفتن روی سر، تمام ناحیه جمجمه را می‌پوشاند - تعمیرات یخچال کنوود در شهر آزادشهر استان گلستان - و سیگنال‌های مغزی را در هنگام خواب تجزیه و تحلیل می‌‌کند. قرار است این  سیستم نوآورانه توسط محققان دانشگاه رایس، بیمارستان متدیست هوستون - تعمیرات یخچال کنوود در شهر آزادشهر استان گلستان - و کالج پزشکی بیلور توسعه ‌یابد تا اختلالات خواب را در زمان واقعی - تعمیرات یخچال کنوود در شهر آزادشهر استان گلستان - درمان کند. اما ابتدا هدف آنها ردیابی و تنظیم وضعیت جریان مایع مغزی نخاعی - تعمیرات یخچال کنوود در شهر آزادشهر استان گلستان - است که مواد زائد را از مغز خارج می‌‌کند.

در - تعمیرات یخچال کنوود در شهر آزادشهر استان گلستان - حال حاضر، این کار - تعمیرات یخچال کنوود در شهر آزادشهر استان گلستان - با تجهیزات تصویربرداری رزنانس مغناطیسی انجام می‌شود. «پل چروکوری»، مدیر اجرایی موسسه علوم زیستی - تعمیرات یخچال کنوود در شهر آزادشهر استان گلستان - و مهندسی زیست رایس می‌گوید پنتاگون می‌خواهد جایگزین مناسب‌تر و البته جمع و جورتری برای این کار توسعه دهد.

تعمیرات یخچال کنوود در شهر آزادشهر استان گلستان

از آنجا که اسکن مغزی با MRI به راحتی قابل حمل نیست، وزارت دفاع آمریکا در تلاش است این کار را با کمک کلاه کوچک قابل حمل انجام پذیر کند تا بتواند سلامت مغزی سربازان را در طول خواب رصد کرده - تعمیرات یخچال کنوود در شهر آزادشهر استان گلستان - و در صورت لزوم با تعدیل آن به سلامت مغزی آنها کمک کند.

برای توسعه چنین سیستمی از حسگرهای مختلفی استفاده می‌شود و هوش مصنوعی نیز به کمک - تعمیرات یخچال کنوود در شهر آزادشهر استان گلستان - متخصصان خواهد آمد. محصول نهایی می‌تواند چندین جریان داده را از طریق نرم افزار یادگیری ماشین با هم ادغام کند تا به پزشکان - تعمیرات یخچال کنوود در شهر آزادشهر استان گلستان - تصویری واقعی از پاکسازی مغز در - تعمیرات یخچال کنوود در شهر آزادشهر استان گلستان - عمل ارائه دهد. این تیم قصد دارد نتایج اولیه پروژه را طی یک سال آینده ارائه بدهد.

این پروژه می‌تواند به روش‌های درمانی جدیدی برای بهبود بیماری‌های مغزی کمک کند. همچنین - تعمیرات یخچال کنوود در شهر آزادشهر استان گلستان - می‌تواند به سلامت خواب و در نتیجه سلامت مغزی سربازان نیز کمک کند. سلامت خواب سربازان می‌‌تواند به آنها کمک - تعمیرات یخچال کنوود در شهر آزادشهر استان گلستان - کند تا کارایی بالاتری را در حین انجام وظیفه داشته باشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر افسانه نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
شرکت شما طرفای روستای زینب آباد آزادشهر کار انجام میده
پاسخ: بله در روستای زینب آباد شهر آزادشهر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone