🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر سلفچگان استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر سلفچگان استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم ها در اجاق گاز برای تنظیم میزان گاز ورودی و تنظیم مقدار شعله مورد استفاده قرار می گیرد.
  2. سوال: نقش رله در فر گازی چیست؟
    پاسخ: رله یا همان برد رله وظیفه کنترل ولتاژ در المنت است.
  3. سوال: هزینه تعمیر اجاق گاز من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه و عیب یابی توسط کارشناس دارد و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  4. سوال: چرا بدنه اجاق گاز و فر من برق دارد؟
    پاسخ: لخت بودن سیم های برق و فندک، آب شدن سیم ها یا نشتی اب به بخش های الکترونیکی دستگاه باعث برق در بدنه دستگاه می شود.
  5. سوال: نقش ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل حساسیت بالا به جریان گاز دارد در مواقعی که دستگاه شما نشت گاز داشته باشد وارد عمل شده و جریان گاز را قطع می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25567.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

آمادگی بوئینگ برای پرتاب فضاپیمای استارلاینر در ماه آینده میلادی

فضاپیمای سرنشین دار بوئینگ به نام «استارلاینر» (CST-100 Starliner) به محل پرتاب واقع در ایالت فلوریدا منتقل شد. این نخستین باری است که مدل آماده به پرواز فضاپیمای استارلاینر از آشیانه خارج می شود. این ...

فضاپیمای سرنشین دار بوئینگ به نام «استارلاینر» (CST-100 Starliner) به محل پرتاب واقع در ایالت فلوریدا منتقل شد. این نخستین باری است - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر سلفچگان استان قم - که مدل آماده به پرواز فضاپیمای استارلاینر از آشیانه خارج می شود. این کپسول ماه آینده میلادی به فضا - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر سلفچگان استان قم - پرتاب می - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر سلفچگان استان قم - شود.

فضاپیمای استارلاینر پس از خروج از آشیانه بالای - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر سلفچگان استان قم - راکتی به نام Atlas V که قرار است آنرا به فضا حمل کند، قرار خواهد گرفت و در تاریخ 17 دسامبر (26 آذر)، راکت و کپسول بدون سرنشین از منطقه کیپ کاناورال در ایالت فلوریدا زمین را به مقصد ایستگاه فضایی بین المللی ترک می کنند.

تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر سلفچگان استان قم

فضاپیمای استارلاینر پس از قرار گرفتن در مدار، به طور اتوماتیک در ایستگاه فضایی بین المللی پهلو گرفته و پس از مدتی به زمین بر می گردد. اگر این ماموریت نمایشی با موفقیت انجام شود، مسیر برای سفر کردن فضانوردان ناسا با این فضاپیما در سال آینده میلادی هموار خواهد شد.

شرکت بوئینگ - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر سلفچگان استان قم - فضاپیمای استارلاینر را - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر سلفچگان استان قم - تحت طرحی به نام Commercial Crew برای ناسا توسعه داده است. در این - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر سلفچگان استان قم - طرح فضانوردان با فضاپیماهای ساخت آمریکا به فضا ارسال می شوند. پس از پایان برنامه شاتل فضایی در سال 2011، فضانوردان ناسا با فضاپیمای روسی سایوز (Soyuz) به ایستگاه فضایی بین المللی سفر می کنند. ناسا به ازای - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر سلفچگان استان قم - هر صندلی، 85 میلیون دلار به روس ها می پردازد.

تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر سلفچگان استان قم

بوئینگ و اسپیس ایکس (با فضاپیمای کرو دراگون) دو شرکتی هستند - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر سلفچگان استان قم - که در طرح Commercial Crew با یکدیگر به رقابت می پردازند. این دو شرکت در رقابتی تنگاتنگ به دنبال پیشی گرفتن از یکدیگر در ارسال فضانورد به فضا هستند که البته بوئینگ با تاخیرهایی که در برنامه های خود داشته، کمی از رقیب خود عقب افتاده است.

کپسول بدون سرنشین کرو دراگون اسپیس ایکس ماه مارس سال جاری میلادی موفق شد به ایستگاه فضایی بین المللی متصل شود و به زمین برگردد. البته همین کپسول در آزمایش موتور که روی زمین صورت گرفت، منفجر شد و ضربه بزرگی به برنامه های اسپیس ایکس وارد کرد.

با توصیفات فوق هنوز معلوم نیست کدام شرکت برای اولین بار انسان را به فضا خواهد برد. «جیم برایدنستاین»، رئیس ناسا پیش - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر سلفچگان استان قم - بینی کرده در صورتی که آزمایشات به - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر سلفچگان استان قم - خوبی پیش بروند، اسپیس ایکس در سه ماهه اول سال 2020 انسان را به فضا می برد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر مانی نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام شرکت شما آیا عنایت پیک سلفچگان سرویس میده
پاسخ: بله در عنایت پیک شهر سلفچگان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone