🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر هیدج استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر هیدج استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: اجاق های گازی و برقی چه تفاوتی دارند؟
    پاسخ: اجاق هایی که با برق کار میکنند را اجاق برقی میگوییم و دیگر خبری از گاز و اتصالات گازی در آن ها نیست.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی برای اجاق گاز و فر خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی در اجاق و فر های برقی و همچنین برای فندک در اجاق های گازی بسیار خطرناک می باشد.
  3. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات و خدمات ما مبتنی بر تعمیر در محل است و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: چرا شعله اجاق گاز من در هنگام روشن بودن صدای زیادی دارد؟
    پاسخ: به طور کلی سر و صدای شعله به دولیل ایجاد می شود: به هم ریختن تنظیمات نسبت هوا به گاز و یا وجود ذرات غذا در آن.
  5. سوال: چرا غذا در فر به صورت یکنواخت پخته نمی شود؟
    پاسخ: اگرحسگر ها و المنت های حرارتی درست کار کنند باید سینی فر را بررسی کنید که به طور صحیح قرار گرفته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18571.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

این گجت جالب عینک شما را به اسپیکر مجهز می‌کند

برخی از کاربران علاقه‌ای به استفاده از هدفون درون گوش خود ندارند و بجای این کار به سراغ محصولاتی مانند هدفون‌های القای استخوانی می‌روند. یکی دیگر از جایگزین‌های هدفون‌های درون گوشی، عینک به همراه اسپیکر ...

برخی از کاربران علاقه‌ای به استفاده از هدفون درون گوش خود ندارند و بجای این کار به سراغ محصولاتی مانند هدفون‌های - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر هیدج استان زنجان - القای استخوانی می‌روند. یکی دیگر از جایگزین‌های هدفون‌های درون گوشی، عینک به همراه اسپیکر است که جدیدترین - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر هیدج استان زنجان - محصول JLab دو اسپیکر روی فریم عینک شما قرار می‌دهد.

این محصول که «JBuds Frames» نام دارد، شامل دو ماژول مستقل می‌شود که روی عینک کنونی شما قرار می‌گیرد و طراحی «Open-Ear» دارد. این دستگاه بجای اینکه از القای استخوانی استفاده کند، صدا را به صورت عادی به گوش شما می‌رساند و البته افراد نزدیک شما نمی‌توانند به - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر هیدج استان زنجان - چنین صدایی گوش دهند.

هر کدام از این ماژول‌ها به یک درایور ۱۶ میلی‌متری مجهز شده‌اند و البته نباید منتظر کیفیت صدای بی‌نظیری از آن‌ها باشید. به علت سبک طراحی، می‌توانید در هنگام گوش دادن به - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر هیدج استان زنجان - موسیقی توسط این دو ماژول، صدای محیط را هم - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر هیدج استان زنجان - بشنوید.

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر هیدج استان زنجان

این هدفون یا اسپیکر بی‌سیم از استاندارد IPX4 پشتیبانی می‌کند که از مقاومت نسبی آن - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر هیدج استان زنجان - در برابر نفوذ آب خبر می‌دهد. می‌توان از این ماژول‌ها - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر هیدج استان زنجان - بصورت جداگانه استفاده کرد و همچنین روی آن‌ها چندین دکمه به چشم می‌خورد. کاربران می‌توانند از این - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر هیدج استان زنجان - دکمه‌ها برای دریافت یا رد تماس، تنظیم حجم صدا و یا حتی تغییر اکولایزر استفاده کنند. شارژدهی این ماژول‌ها به ۸ ساعت می‌رسد.

JBuds Frames با قیمت تنها - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر هیدج استان زنجان - ۵۰ دلار به فروش می‌رسد و از اوایل بهار پیش رو در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. قیمت درنظر گرفته شده برای این محصول بسیار پایین‌تر از محصولات رقیب است که برای مثال می‌توان به - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر هیدج استان زنجان - «Bose Frames» با قیمت ۲۵۰ دلار اشاره کرد. با این وجود باید - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر هیدج استان زنجان - منتظر عرضه این محصول و بررسی کیفیت صوتی آن باشیم تا ببینیم محصول ۵۰ دلاری JLab تا چه اندازه می‌تواند در برابر Bose قدرت‌نمایی کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone