🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر کنگاور استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر کنگاور استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: اجاق گاز و فر من روشن نمی شود اشکال از چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن اجاق گاز و فر به عوامل متعددی از جمله قطعی گاز، خرابی ترموکوبل، جرقه زن، ولوم ها، گرفتگی شعله ها و ... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص اجاق گاز بررسی گردد.
  2. سوال: محفظه مخلوط کن هوا در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: وظیفه ای این بخش مخلوط کردن هوای بیرون و گاز ورودی است که باید به یک میزان خاص باشد و کمتر یا بیشتر نشود.
  3. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  4. سوال: چرا بوی گاز از اطراف اجاق گاز و فر احساس می شود؟
    پاسخ: نشتی گاز در آشپز خانه به طور کلی از اجاق گاز یا فر و یا لواز گازی شما می باشد.
  5. سوال: سرشعله ها در اجاق گاز چه وظیفه ای دارند؟
    پاسخ: سرشعله ها قطعات با جنس چدن هستند که وظیفه اصلی آن ها پخش شعله به صورت یکنواخت و یکسان است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18558.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

احتمال معرفی دیرتر از انتظار هواوی میت ایکس ۲ بخاطر تحریم‌های آمریکا

بسیاری منتظر رونمایی از نسل جدید گوشی تاشو هواوی هستند و در حالی که انتظار می‌رفت گوشی هواوی میت ایکس ۲ در ماه جاری میلادی معرفی شود، طبق جدیدترین اطلاعات احتمالا باید بیشتر صبر کنیم. ...

بسیاری منتظر رونمایی از نسل جدید گوشی تاشو هواوی هستند و در حالی که انتظار می‌رفت گوشی هواوی میت ایکس ۲ در ماه جاری میلادی معرفی شود، طبق جدیدترین اطلاعات احتمالا باید بیشتر صبر کنیم.

به تازگی یک - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر کنگاور استان کردستان - منبع موثق حوزه فناوری به نام «Teme» در توییتر از - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر کنگاور استان کردستان - چنین موضوعی خبر داده. به گفته وی، هواوی ابتدا به دنبال رونمایی از گوشی میت - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر کنگاور استان کردستان - ایکس ۲ در ماه ژانویه بوده اما چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد. Teme اطلاعات بیشتری منتشر نکرده و تنها به تعویق افتادن رونمایی از این دستگاه را - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر کنگاور استان کردستان - اعلام کرده است.

هواوی به دنبال رونمایی از این گوشی تاشو در سال ۲۰۲۰ بود، اما در سپتامبر گزارشی مبنی بر عدم رونمایی از آن در سال گذشته میلادی منتشر شد. چنین شایعه‌ای حقیقت داشت و هواوی - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر کنگاور استان کردستان - در ۲۰۲۰ از این محصول - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر کنگاور استان کردستان - رونمایی نکرد. حالا طبق اطلاعات جدید در ماه جاری میلادی هم این گوشی تاشو - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر کنگاور استان کردستان - معرفی نمی‌شود و برای رونمایی از آن باید مدت زمان بیشتری صبر کنیم.

تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر کنگاور استان کردستان

انتظار می‌رود هواوی میت ایکس ۲ در نیمه اول سال جاری میلادی از راه برسد، البته اگر با مشکلات جدیدی روبه‌رو نشود. ظاهرا این دستگاه از طراحی کلی مشابه با گلکسی زد فولد ۲ بهره می‌برد و نمایشگر اصلی، درون گوشی قرار می‌گیرد.

این گوشی هوشمند تاشو به - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر کنگاور استان کردستان - احتمال زیاد به چیپ کرین ۹۰۰۰ مجهز می‌شود که در گوشی‌های سری میت ۴۰ مورد استفاده قرار گرفته. هواوی میت ایکس ۲ بدنه‌ای از جنس فلز و شیشه خواهد داشت و از قطعات سخت‌افزاری قدرتمندی بهره می‌برد.

هواوی مدت‌هاست با تحریم‌های ایالات متحده آمریکا دست و پنجه نرم می‌کند و علاوه بر عدم امکان استفاده از سرویس‌های گوگل در محصولات خود، نمی‌تواند تراشه‌های موردنیازش را هم تامین کند. این کمپانی چینی برای رفع برخی از مشکلات خود به - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر کنگاور استان کردستان - سراغ سیستم عامل انحصاری به نام هارمونی رفته و به تازگی بتای آن را برای تعداد محدودی از گوشی‌های خود منتشر کرده، اما هنوز - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر کنگاور استان کردستان - یک سیستم عامل کامل - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر کنگاور استان کردستان - نیست. شاید گوشی میت ایکس ۲ با سیستم عامل پیش فرض هارمونی از راه برسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر محمدجواد نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
وقت بخیر تعمیرچی آیا منطقه کوی کنگاور هم تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر SG2065 داره
پاسخ: بله در کوی شهر کنگاور خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر نغمه نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام رفقا یه سایت تعمیر لوازم خانگی بهتون معرفی میکنم *****
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone