🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر نوشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر نوشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی برای اجاق گاز و فر خطرناک است؟
    پاسخ: بله، اگر اجاق یا فر شما برقی باشد نوسانات برقی می تواند به قطعات الکترونیکی دستگاه شما اسیب وارد کند.
  2. سوال: وظیفه و کاربرد سیم فندک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: سیم ها نازک و کوچکی هستند که وظیفه انتقال جریان الکتریکی برای فنک را به عهده دارند.
  3. سوال: جرمگیری اجاق گاز و فر را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: بهتر است هر وقت دستگاه شما به میزان قابل توجهی چربی و جرم گرفته است برای جرم گیری اقدام کنید که ممکن است در بازه های دو هفته تا یک ماه یک بار باید انجام شود.
  4. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای اجاق گاز و فر ضروری است؟
    پاسخ: برای اگر اجاق و فر برقی دارید بهتر است از محافظ برق استفاده کنید.
  5. سوال: کانوکشن فر چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: فن کانوکشن قطعه مهمی در فر است که باعث ایجاد دمای یکنواخت در بخش های مختلف فر می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18574.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

طعنه مایکروسافت به واتس‌اپ: ما اطلاعات شخصی کاربران را نمی‌فروشیم

مایکروسافت به سیاست جدید واتس‌اپ درباره اشتراک گذاری داده‌های خصوصی کاربران با فیسبوک واکنش نشان داد و با انتشار پستی در توییتر کاربران را به مهاجرت به اسکایپ دعوت کرد. واتس‌اپ اخیراً قوانین حریم خصوصی ...

مایکروسافت به سیاست جدید واتس‌اپ درباره اشتراک گذاری داده‌های خصوصی کاربران با فیسبوک واکنش نشان داد و - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر نوشهر استان مازندران - با انتشار پستی در توییتر کاربران را به مهاجرت به اسکایپ دعوت کرد.

واتس‌اپ اخیراً قوانین حریم خصوصی پیام‌رسان خود را بروزرسانی کرده - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر نوشهر استان مازندران - که - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر نوشهر استان مازندران - به موجب آن کاربران باید با اشتراک گذاری اطلاعات خود با فیسبوک موافقت کنند یا در غیر اینصورت حساب خود را - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر نوشهر استان مازندران - پاک کنند. کاربران هم اکنون می‌توانند از - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر نوشهر استان مازندران - اشتراک گذاری داده‌های خود انصراف دهند، اما از تاریخ ۸ فوریه (۱۹ دی) موافقت با اشتراک گذاری داده‌ها با فیسبوک اجباری می‌شود.

واتس‌اپ با اتخاذ این سیاست انتقادات زیادی را برانگیخت به خصوص اینکه سال ۲۰۱۴ حین خریده شدن توسط - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر نوشهر استان مازندران - فیسبوک اعلام کرد که اطلاعات کاربران را با شرکت‌های شخص ثالث به اشتراک نمی‌گذارد. این سیاست سبب شد تا ایلان ماسک نیز واکنش نشان داده و کاربران را به استفاده از سیگنال تشویق کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر نوشهر استان مازندران

مایکروسافت نیز با انتشار پستی در توییر به - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر نوشهر استان مازندران - سیاست جدید واتس‌اپ طعنه زد و کاربران را به مهاجرت به اسکایپ دعوت کرد. اسکایپ با انتشار پست جدیدی در توییتر اعلام کرد که از اطلاعات خصوصی کاربران محافظت کرده و آنها را با شرکت‌های شخص ثالث به اشتراک نمی‌گذارد:

«اسکایپ به حریم خصوصی شما احترام می‌گذارد. ما به خصوصی نگه داشتن داده‌های شما پایبند هستیم و آنها را به شرکت‌های شخص سوم نمی‌فروشیم.»

اسکایپ در این پست لینکی هم قرار داده که کاربر با کلیک کردن روی آن به صفحه قوانین حفظ حریم خصوصی مایکروسافت برده می‌شود که در آن توضیحاتی در مورد نحوه جمع‌آوری داده‌های کاربران و چگونگی استفاده از آن‌ها اشاره شده است. این صفحه حاوی نکات بسیاری است بنابراین اگر به خاطر نگرانی از حریم خصوصی واقعاً به فکر مهاجرت به اسکایپ هستید بهتر است تمام مطالب - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر نوشهر استان مازندران - آن را با دقت مطالعه کنید.

- تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر نوشهر استان مازندران -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر فراز نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
عرض ادب وقت بخیر مرکز شما تازه آباد نوشهر تعمیر اجاق گاز و فر سینجر انجام میده؟
پاسخ: بله در تازه آباد شهر نوشهر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone