🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر اراک استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر اراک استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه فن خنک کننده در فر چیست؟
    پاسخ: فن خنک کنده فر برای خنک کردن فر و جلوگیری ایجاد و نشت گرما به درون خانه است.
  2. سوال: زمان سرویس کلی اجاق گاز و فر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه اجاق گاز و فر مفید است.
  3. سوال: دلیل داغ شدن ولوم ها چیست؟
    پاسخ: ولوم ها یا قسمت ها مختلف گاز که مرتبط با شعله ها نباشد عموما داغ نمی شوند و داغ شدن آن ها دلیل بر ایجاد گرما به صورت اشتباه در اجاق گاز و فر می باشد.
  4. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای اجاق گاز و فر ضروری است؟
    پاسخ: برای اجاق گاز و فر برق مصرف زیادی وجود ندارد ولی برای اطمینان بهتر است از این محافظ ها برای لوازم برقی استفاده کنید.
  5. سوال: علت صدای وز وز و صدای باد در شعله اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: درواقع هوایی که با گاز در مخلوط کن اجاق گاز ایجاد میشود زیاد باشد صدای وز وز زیاد ایجاد می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18580.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

رکورد سرعت انتقال داده با فیبر نوری شکسته شد: ‍۱ پتابیت بر ثانیه

پژوهشگران موسسه تحقیقات سیستم شبکه از «موسسه ملی فناوری اطلاعات و ارتباطات ژاپن» (NICT) موفق به دستیابی به سرعت انتقال داده بیش از ۱ پتابیت بر ثانیه (۱,۰۰۰,۰۰۰ گیگابیت بر ثانیه) به وسیله یک فیبر ...

پژوهشگران موسسه تحقیقات سیستم شبکه از «موسسه ملی فناوری اطلاعات و - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر اراک استان مرکزی - ارتباطات ژاپن» (NICT) موفق به دستیابی به سرعت انتقال داده - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر اراک استان مرکزی - بیش از ۱ پتابیت بر ثانیه (۱,۰۰۰,۰۰۰ گیگابیت بر ثانیه) به وسیله یک فیبر نوری تک هسته‌ای چند حالته شده‌اند که ۲.۵ برابر بیش از رکورد قبلی است.

محققان - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر اراک استان مرکزی - برای انجام آزمایش خود و انتقال و دریافت صدها کانال طیفی با کارایی بالای - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر اراک استان مرکزی - WDM (مالتی پلکس کردن بر پایه تفکیک طول موج) یک زیرسیستم فرستنده و گیرنده باند پهن توسعه دادند. با این سیستم محققان توانستند با استفاده از یک فیبر چند حالته به چنین رکوردی دست پیدا کنند.

پژوهشگران در بیانیه‌ای اعلام کرده‌اند:

«تا به امروز آزمایش‌های مربوط به فیبرهای نوری که از چندین حالت پشتیبانی می‌کنند، به پهنای باند کوچکی محدود شده‌اند. ما در پژوهش جدید خود امکان ترکیب انتقال نوری باندپهن - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر اراک استان مرکزی - با کارایی بالا و یک فیبر نوری ۱۵ حالته را به نمایش گذاشتیم که قطر - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر اراک استان مرکزی - روکش آن مشابه استاندارد صنعتی کنونی و برابر ۰.۱۲۵ میلی‌متر است.»

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر اراک استان مرکزی

به گفته پژوهشگران، زمانی که تعداد حالت‌ها در سیستم انتقال فیبر چند حالته افزایش پیدا می‌کند، پیچیدگی محاسباتی موردنیاز پردازش سیگنال دیجیتال MIMO (چند ورودی چند خروجی) افزایش - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر اراک استان مرکزی - می‌یابد. با این وجود محققان از یک فیبر انتقال با تاخیر کم و ساده‌سازی پیچیدگی MIMO استفاده کردند و این تاخیر کم در پهنای باند بالا حفظ شد. انتقال ۳۸۲ کانال طول موج که هرکدام با سیگنال‌های ۶۴ مدولاسیون کیوآام - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر اراک استان مرکزی - (QAM) مدوله شده‌اند، نتیجه کار پژوهشگران بود.

انتظار می‌رود موفقیت آزمایش اخیر باعث پیشرفت در فناوری انتقال چند - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر اراک استان مرکزی - حالته با ظرفیت بالا در سیستم‌های انتقال نوری شود. در حال حاضر پژوهشگران برای افزایش فاصله انتقال چند حالته با ظرفیت بالا برنامه‌ریزی کرده‌اند و می‌خواهند آن را با فناوری - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر اراک استان مرکزی - چند هسته‌ای ادغام کنند. هدف از این کارها، ایجاد اساس فناوری انتقال نوری با ظرفیت بالاست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone