🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر مرکزی استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر مرکزی استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیلی شما از خدمات ارائه شده توسط تکنسین های ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  2. سوال: وظیفه و کاربرد سیم فندک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: سیم ها نازک و کوچکی هستند که وظیفه انتقال جریان الکتریکی برای فنک را به عهده دارند.
  3. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  4. سوال: اجاق گاز و فر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر در صورت خرابی نیاز به سرویس دارند ولی بهتر است به صورت سالیانه برای حفظ ایمنی دستگاه سرویس دوره ای را انجام دهید.
  5. سوال: آیا در صورتی که فر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: فر برای پختن غذا است و در هنگام پختن دمای زیادی را ایجاد می کند بهتر است فقط در صورت نیاز از آن استفاده کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18563.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی خواستار توقف رتبه‌بندی کسب‌وکار‌های اینترنتی شد

اتحادیه کشوری کسب‌وکار‌های مجازی طی نامه‌ای خطاب به وزیر وزارت صنعت توقف و بازنگری در رتبه‌بندی کسب‌وکار‌های مجازی را درخواست کرد. این اتحادیه معتقد است که طرح امتیاز دهی و رتبه‌بندی کسب‌وکار‌های مجازی توسط مرکز ...

اتحادیه کشوری کسب‌وکار‌های مجازی طی نامه‌ای - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر مرکزی استان مرکزی - خطاب به وزیر وزارت صنعت توقف و بازنگری در رتبه‌بندی کسب‌وکار‌های مجازی را درخواست کرد. این اتحادیه - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر مرکزی استان مرکزی - معتقد است که طرح امتیاز دهی و رتبه‌بندی کسب‌وکار‌های مجازی توسط مرکز توسعه تجارت - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر مرکزی استان مرکزی - الکترونیکی با ابهامات قانونی و ایرادات اجرایی همراه است.

مرکز توسعه تجارت الکترونیکی در تاریخ ۱۶ مهرماه، اطلاعیه‌ای در مورد اجرای فاز دوم رتبه‌بندی کسب‌وکارهای اینترنتی و - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر مرکزی استان مرکزی - تغییر سازوکار اختصاص ستاره‌ی نماد اعتماد الکترونیکی (ای‌نماد) - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر مرکزی استان مرکزی - منتشر کرد که در همان زمان نیز مورد انتقاد بسیاری از کارشناسان قرار گرفته بود. در این اطلاعیه اشاره شد که دریافت ستاره‌های نماد اعتماد الکترونیکی از سطح ۲ تا ۵ ستاره بر مبنای درخواست کسب‎‌وکار صورت می‌گیرد.

همچنین اعلام شد به‌علاوه کسب‌وکارهایی که در فرایند رتبه‌بندی شرکت نمی‌کنند، با وجود روال سابق، امکان استفاده از نماد دو ستاره در وب‌سایت خود را هم ندارند. همچنین مرکز توسعه تجارت الکترونیکی اعلام - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر مرکزی استان مرکزی - کرد که این رتبه‌ بندی کاملاً اختیاری بوده و کسب‌وکارهایی که - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر مرکزی استان مرکزی - قصد دارند در این ارزیابی شرکت کنند باید هزینه آن را با توجه به عمق ارزیابی به صورت یک مقدار ثابت به این نهاد پرداخت کند. حال اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی در نامه‌ای به وزارت صمت ابهامات این طرح را مطرح کرده و از آن‌ها خواستار توقف و - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر مرکزی استان مرکزی - بازنگری در این سیاست جدید رتبه‌بندی شده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر مرکزی استان مرکزی

در این نامه که خطاب به وزیر صنعت نوشته شده اتحادیه کسب و کارهای مجازی به استناد بند (ع) ماده (۳۷) قانون نظام صنفی، سیاست گذاری و برنامه ریزی درخصوص تعیین و تصویب ضوابط رتبه بندی فعالیت افراد صنفی فعال - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر مرکزی استان مرکزی - در فضای مجازی (سایبری) تاکید کرده که این موضوع در - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر مرکزی استان مرکزی - صلاحیت وزارت صنعت، معدن وتجارت است ولی حوزه اجرایی آن از وظایف و اختیارات اتاق اصناف و اتحادیه است: «درضمن تعیین ضوابط و اجرای رتبه بندی بدون تایید جنابعالی به عنوان مقام عالی وزارت و اجرای آن توسط مرکز توسعه تجارت - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر مرکزی استان مرکزی - الکترونیکی و یکی از نهاد‌های رتبه بندی مغایر مفاد قانون اساسی و قانون نظام صنفی کشور است.»

اتحادیه اعلام کرده که کارکرد نماد اعتماد الکترونیکی احراز هویت، آدرس و اصالت مجوزهای تخصصی اشخاص برای شروع و ادامه فعالیت در همان رسته شغلی در - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر مرکزی استان مرکزی - فضای مجازی است: «با عنایت به - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر مرکزی استان مرکزی - اینکه متولی اعطای نماد اعتماد (مرکز توسعه تجارت الکترونیکی) دستگاه صدور مجوز تخصصی نیست بنابراین اجرای رتبه بندی آنها باید توسط مراجع ذیربط انجام پذیرد.»

در این نامه با اشاره به واژه اعتماد - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر مرکزی استان مرکزی - بکار رفته در عبارت نماد اعتماد الکترونیکی، آن را ابهام آمیز خوانده به طوری که «به دلیل ابهام آمیز و موسع بودن مفهوم آن پیش فرضی به مخاطب القاء می‌نماید که در تمامی شرایط می‌تواند به کسب و کار مجازی اعتماد کند لذا رتبه بندی نماد اعتماد، القاء این پیش فرض را تشدید نموده و آثار سوء بدنبال دارد. (بطور مثال عملکرد سکه ثامن و تشکیل پرونده قضایی بطرفیت وزارت صمت)»

در بخش‌های دیگری از این نامه تاکید شده «با اجرای رتبه بندی کسب و کارهای مجازی عملاً وظایف و اختیارات دستگاه‌ها و مراجع تخصصی صدور مجوز به مرکز توسعه تجارت الکترونیکی تحمیل شده و حجم این وظیفه عملاً باعث می‌شود که مرکز توسعه تجارت الکترونیکی از رسالت قانونی خود (سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی) دور شده و درگیر امور اجرایی شود.»

تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر مرکزی استان مرکزی

اتحادیه کسب و کارهای مجازی به موضوع عدم توانایی مالی برخی کسب‌وکارهای کوچک در برابر کسب‌وکارهای بزرگ اشاره کرده و آن را دلیلی بر تشدید ضریب شکست کسب‌وکارهای نوپا خوانده است: «بعضی از مواد وشاخص‌های در نظر - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر مرکزی استان مرکزی - گرفته شده برای رتبه‌بندی (تعرفه بالا و میزان توانایی مالی) به دلیل توانایی کسب و کارهای بزرگ باعث جلب اعتماد بیشتر خریداران به آن‌ها شده و این امر ضریب شکست کسب و کارهای نوپا و جدید الورود را افزایش می‌دهد و در نتیجه فضای انحصاری را تشدید می‌نماید.»

اتحادیه در پایان نامه خود موضوع اختیاری بودن سیاست‌های جدید رتبه بندی را - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر مرکزی استان مرکزی - مورد سوال قرار داده - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر مرکزی استان مرکزی - است: «در صورت الزامی بودن رتبه بندی، تعرفه خدمات مذکور باید در چارچوب قانون تعیین تعرفه‌های خدمات مرکز توسعه تجارت الکترونیکی و وجوه حاصل  به خزانه داری کل کشور واریز شود و در صورت اختیاری بودن صرف نظر از ایرادات مذکور اجرای آن نباید به یک - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر مرکزی استان مرکزی - نهاد رتبه‌بندی محدود شود و باید با رویکرد رفع انحصار، زمینه مشارکت کلیه موسسات رتبه بندی فراهم شود.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone