🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر نیشابور استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر نیشابور استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم و شیر ها در اجاق گاز و فر برای تنظیم دمای فر یا تنظیم شعله های فر و اجاق گاز مورد استفاده قرار می گیرند.
  2. سوال: فن خنک کننده در فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: فن خنک کنده فر برای خنک کردن فر و جلوگیری ایجاد و نشت گرما به درون خانه است.
  3. سوال: چرا ولوم ها و صفحه نمایش اجاق گاز و فر داغ می شوند؟
    پاسخ: پخش نادرست شعله در دستگاه و خرابی شعله پخش کن ها باعث ایجاد گرمای غیر متعارف در بخش های مختلف شود.
  4. سوال: مخلوط کن هوا و گاز در اجاق گاز و فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: محفظه ای در اجاق گاز ها وجود دارد که میزان گاز را با مقداری هوا مخلوط میکند تا شعله بهتر بسوزد و ضرر آن کمتر شود.
  5. سوال: چرا جوجه گردان و فر داخل نمی چرخد؟
    پاسخ: خرابی موتور گرداننده، قراردادن حجم و وزن زیاد جوجه، خرابی سیخ چرخاننده و ... از عوامل ایجاد این مشکل است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18579.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

اچ‌پی از لپ‌تاپ‌های جدید سری انوی، الیت و دراگون فلای رونمایی کرد

همزمان با نمایشگاه CES 2021، اچ‌پی از لپ‌تاپ‌های جدید انوی و چند مدل جدید از سری الیت شامل دراگون فلای جی 2، فولیو و دارگون فلای مکس در کنار مدل چرمی الیت فولیو رونمایی کرد. ...

همزمان با نمایشگاه CES 2021، اچ‌پی از لپ‌تاپ‌های جدید انوی و چند مدل جدید از سری الیت شامل دراگون فلای جی 2، فولیو - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر نیشابور استان خراسان - و دارگون فلای مکس در کنار مدل چرمی الیت فولیو رونمایی کرد.

اچ‌پی انوی 14 (HP Envy 14)

لپ‌تاپ اچ‌پی انوی 14 با نمایشگر لمسی 14 اینچی و رزولوشن 1920 در 1200 پیکسل IPS، از چیپست نسل یازدهم اینتل Core i5-1135G7 و گرافیک انویدیا جی‌فورس GTX 1650 Ti با Max-Q بهره می‌برد.
اچ‌پی از لپ‌تاپ‌های جدید سری انوی، الیت و دراگون فلای رونمایی کرد
لپ‌تاپ جدید مجهز به رم 16 گیگابایتی DDR4 و حافظه 256 گیگابایتی SSD، - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر نیشابور استان خراسان - وبکم 720 پیکسل HD بوده و با میکروفون‌های دو آرایه‌ای دیجیتال Bang & Olufsen به علاوه کیبورد با نور پس زمینه در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر نیشابور استان خراسان

اچ‌پی ادعا می‌کند که طول عمر باتری لپ‌تاپ جدید 16.5 ساعت است و با پورت‌های - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر نیشابور استان خراسان - تاندربولت 4، - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر نیشابور استان خراسان - پورت Display، دو عدد پورت USB Type-A، پورت کومبو میکروفون- هدفون، پین هوشمند AC و پورت HDMI 2.0 به بازار عرضه می‌شود.

لپ‌تاپ‌های جدید - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر نیشابور استان خراسان - سری اچ‌پی الیت

ارمغان‌های اچ پی از سری الیت شامل دراگون فلای جی 2، دراگون فلای مکس، الیت بوک x360 1030 G8 و الیت x2 G8 و 840 Aero G8 می‌شود.

لپ‌تاپ‌های الیت دراگون فلای جی 2 و الیت دراگون فلای مکس از نمایشگر 13.3 اینچی بهره برده و با چیپست نسل یازدهم اینتل تایگر لیک و گرافیک مجتمع و - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر نیشابور استان خراسان - رم ۳۲ گیگابایتی به بازار عرضه خواهند شد.

دراگون فلای - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر نیشابور استان خراسان - جی 2 با اسپیکرهای Bang & Olufsen وزنی - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر نیشابور استان خراسان - کمتر از یک کیلوگرم دارد و مجهز به دوربین وبکم 720 پیکسل HD است که کلید شاتر آن روی کیبورد قرار دارد.

تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر نیشابور استان خراسان
الیت دراگون فلای - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر نیشابور استان خراسان - G2

لپ‌تاپ‌ الیت بوک x360 1030 G8 با نمایشگر 13.3 اینچی و لپ‌تاپ الیت بوک x360 1040 G8 با نمایشگر 14 اینچی FHD یا UHD - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر نیشابور استان خراسان - با بهره‌مندی از چیپست نسل یازدهم اینتل Core i5/i7 سری U به بازار عرضه می‌شوند.

هر دو لپ‌تاپ جدید اچ‌پی با حداکثر 32 گیگابایت رم و حداکثر 2 ترابایت حافظه SSD - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر نیشابور استان خراسان - در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت.

تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر نیشابور استان خراسان
الیت بوک 840 G8 Aero

لپ‌تاپ اچ پی الیت بوک 840 G8 Aero نیز به پردازنده نسل یازدهم اینتل مجهز شده و قابلیت پشتیبانی از وای‌فای 6 و شبکه 5G را دارد. این لپ‌تاپ جدید با حداکثر رم 64 گیگابایتی و حافظه حداکثر 2 ترابایت SSD به بازار عرضه می‌شود و یکی از نکات جالب آن - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر نیشابور استان خراسان - میکروفون زیر درب لپ‌تاپ است.

تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر نیشابور استان خراسان

الیت فولیو 

یکی دیگر از لپ‌تاپ‌های جدید اچ‌پی الیت فولیو نام دارد. الیت فولیو با نمایشگر 13.5 اینچی و رزولوشن - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر نیشابور استان خراسان - 1920 در 1280 پیکسل از وبکم 720 پیکسل بهره می‌برد و با برخی ویژگی‌ها از جمله فناوری حریم خصوصی Sure - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر نیشابور استان خراسان - View اچ‌پی قرار است در دسترس کاربران قرار گیرد. نمایشگر لمسی دستگاه از قلم نیز پشتیبانی می‌کند و کیبورد این لپ‌تاپ جدید دارای نور پس زمینه بوده و مجهز به ترک‌پد جدید با نسبت ابعاد 3 به 2 است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone