🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر نمین استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر نمین استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: میکروسوئیچ در اجاق گاز چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: میکروسوئیچ برای ایجاد جرقه در فندک تعبیه شده است.
  2. سوال: چرا فر من به دمای تنظیم شده نمی رسد؟
    پاسخ: خرابی سنسور دما،بسته نشدن کامل در، نرسیدن گاز کافی و ... از جمله دلایل این مشکل هستند.
  3. سوال: آیا استفاده از اجاق گاز و فر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: در حالت کلی مشکلی ندارد ولی بهتر است برای استفاده از فر به طور مداوم و پشت سر هم استفاده نکنید.
  4. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که اجاق گاز و فر اآنجا نصب می شود دارای تهویه باشد و حتما هود و هواکش برای آن نصب شود.
  5. سوال: چقدر طول میکشد اجاق گاز و فر من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18560.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

محققان سریعترین پردازنده نورومورفیک اپتیکی جهان را ساختند

گروهی از محققان به رهبری دانشگاه فناوری Swinburne استرالیا سریع‌ترین و قوی‌ترین پردازنده نورومورفیک نوری جهان برای هوش مصنوعی را ساختند. پردازنده یاد شده با سرعت بیش از ۱۰ تریلیون عملیات در هر ثانیه (TeraOPs/s) ...

گروهی از محققان به رهبری دانشگاه فناوری Swinburne استرالیا سریع‌ترین و قوی‌ترین پردازنده نورومورفیک نوری جهان برای هوش مصنوعی را ساختند.

پردازنده یاد شده با سرعت بیش از ۱۰ تریلیون عملیات در هر ثانیه (TeraOPs/s) عمل کرده و قادر به پردازش داده‌های فوق - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر نمین استان اردبیل - العاده بزرگ مقیاس است. این دستاورد جهش بزرگی در زمینه شبکه‌های عصبی و پردازش نورومورفیک به شمار می‌رود.

محققان در این تحقیق که نتایج آن در ژورنال معتبر Nature منتشر شده، عملکرد یک پردازنده نورومورفیک اپتیکی با سرعت ۱۰۰۰ برابر بیشتر از پردازنده‌های قبلی را نشان دادند. - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر نمین استان اردبیل - این پردازنده همچنین توانایی پردازش تصاویر فوق العاده بزرگ مقیاس برای دستیابی به - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر نمین استان اردبیل - تشخیص چهره کامل - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر نمین استان اردبیل - را دارد که پردازنده‌های قبلی از انجام آن ناتوان بودند.

تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر نمین استان اردبیل
چیپ نوری microcomb هسته پردازنده نورومورفیک اپتیکی است.

پردازنده‌های پیشرفته‌ای همچون پردازنده TPU گوگل می‌توانند سریع‌تر (بیش از ۱۰۰ ترا عملیات در هر ثانیه) عمل کنند، ولی دستیابی به چنین عملکرد سریعی با استفاده از قرار دادن هزاران پردازنده کنار یکدیگر به صورت موازی انجام می‌شود. اما سیستم اپتیکی جدید تنها با استفاده از یک پردازنده و به کمک تکنیک برگی کردن همزمان داده (interleaving) در زمان، طول‌موج و ابعاد فضایی (spatial dimensions) - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر نمین استان اردبیل - از طریق یک منبع micro-comb یکپارچه به سرعت بالا دست یافت.

micro-combها دستگاه‌های نسبتاً جدیدی هستند که همانند یک رنگین کمان متشکل از صدها لیزر فروسرخ باکیفیت روی یک چیپ عمل می‌کنند. - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر نمین استان اردبیل - آنها بسیار سریع‌تر، کوچکتر، سبک‌تر و ارزان‌تر از تمام منابع اپتیکی هستند.

محققان می‌گویند از این پردازنده می‌توان در تمام دستگاه‌های نورومورفیک (اپتیکی یا الکترونیکی) استفاده کرد و از ارتقا چشمگیر سرعت پردازنده‌ها با استفاده از فناوری microcomb خبر می‌دهند. به گفته آنها این فناوری برای تمام اشکال پردازش داده و - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر نمین استان اردبیل - ارتباطات کاربردی است و در طولانی مدت - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر نمین استان اردبیل - ساخت سیستم‌های یکپارچه روی چیپ را امکان پذیر می‌کند که به طور قابل توجهی هزینه و مصرف انرژی را کاهش خواهند داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone