🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر فسا استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر فسا استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: روش جرمگیری اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: بهتر است هر وقت دستگاه شما به میزان قابل توجهی چربی و جرم گرفته است برای جرم گیری اقدام کنید که ممکن است در بازه های دو هفته تا یک ماه یک بار باید انجام شود.
  2. سوال: آیا خالی روشن کردن فر ایراد دارد؟
    پاسخ: فر برای پختن غذا است و در هنگام پختن دمای زیادی را ایجاد می کند بهتر است فقط در صورت نیاز از آن استفاده کنید.
  3. سوال: وظیفه شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم و شیر ها در اجاق گاز و فر برای تنظیم دمای فر یا تنظیم شعله های فر و اجاق گاز مورد استفاده قرار می گیرند.
  4. سوال: وظیفه فن خنک کننده در فر چیست؟
    پاسخ: فن خنک کنده فر برای خنک کردن فر و جلوگیری ایجاد و نشت گرما به درون خانه است.
  5. سوال: در اجاق فر باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن یا گیر کرن در فر می توان به خراب بودن لولا های در، شکستگی پیچ ها و دستگیره ها و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18569.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

سیستم جدید دولت آمریکا هویت ۹۶ درصد از افراد ماسک زده را شناسایی می‌کند

وزارت امنیت میهن ایالات متحده اعلام کرد سیستم تشخیص چهره جدید این وزارتخانه می‌تواند هویت مسافران ماسک زده را در ۹۶ درصد از موارد تشخیص دهد. پس از شیوع ویروس کرونا و رواج استفاده از ...

وزارت امنیت میهن ایالات متحده اعلام کرد سیستم تشخیص چهره جدید این وزارتخانه می‌تواند هویت مسافران ماسک زده - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر فسا استان فارس - را در ۹۶ درصد از موارد تشخیص دهد.

پس از شیوع ویروس کرونا و رواج استفاده از ماسک مشخص شد که سیستم‌های تشخیص چهره کنونی دیگر مثل گذشته توانایی تشخیص هویت - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر فسا استان فارس - افراد ماسک زده را ندارند. اما حالا وزارت امنیت میهن ایالات متحده (DHS) سیستم جدیدی موسوم به West توسعه داده که هویت مسافران ورودی و خروجی را در ۹۶ درصد از موارد به درستی - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر فسا استان فارس - تشخیص می‌دهد.

سیستم‌های تشخیص چهره با قابلیت تشخیص هویت افراد - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر فسا استان فارس - ماسک زده نگرانی‌هایی را در مورد حریم خصوصی و به وجود آورده اند. با این حال وزارت امنیت میهن اعلام می‌کند که این سیستم امنیت عمومی آمریکا را ارتقا خواهد داد - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر فسا استان فارس - چرا که می‌تواند بدون وادار کردن مسافران به برداشتن ماسک از روی صورت هویت آنها را تشخیص دهد.

تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر فسا استان فارس

«Arun Vemury»، - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر فسا استان فارس - مدیر مرکز فناوری هویت و بیومتریک‌ بخش فناوری و دانش وزارت امنیت میهن آمریکا می‌گوید: «این سیستم می‌تواند ریسک [ابتلا به کرونا] را برای بسیاری از مسافران و همچنین پرسنل فرودگاه‌ها کاهش دهد، چرا که دیگر نیازی به تقاضا کردن از مسافران برای برداشتن ماسک نیست.»

سیستم‌های تشخیص هویتی که پیش از شیوع کرونا توسعه داده شده‌اند، تنها قادر به تشخیص هویت ۵۰ تا ۸۰ درصد افراد ماسک زده هستند. - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر فسا استان فارس - آنطور که در ادامه گزارش آمده، وزارتخانه یاد شده باید سیستم‌های تشخیص هویت خود را مطابق قانون بروزرسانی کند، چون سیستم‌های فعلی که از اثرانگشت استفاده می‌کنند غیربهداشتی بوده و بکارگیری سیستم اسکن قرنیه نیز - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر فسا استان فارس - مشکل توصیف شده است.

فناوری تشخیص چهره انتقادات برخی - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر فسا استان فارس - گروه‌ها از جمله Black - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر فسا استان فارس - Lives Matter را به دلیل تبعیض قائل شدن علیه سیاه‌پوستان برانگیخته است. دسامبر سال گذشته میلادی فردی سیاه پوست در آمریکا از پلیس نیوجرسی به خاطر - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر فسا استان فارس - اشتباه گرفتن او با یک سارق شکایت کرد. ماه ژوئن - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر فسا استان فارس - نیز فرد سیاه پوست دیگری در دیترویت به خاطر خطای سیستم تشخیص هویت به مدت ۳۰ ساعت در بازداشتگاه به سر برد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone