🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر قنوات استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر قنوات استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر می باشد.
  2. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی برای اجاق گاز و فر خطرناک است؟
    پاسخ: بله، اگر اجاق یا فر شما برقی باشد نوسانات برقی می تواند به قطعات الکترونیکی دستگاه شما اسیب وارد کند.
  4. سوال: چرا فندک اجاق گاز یا فر من کار نمی کند؟
    پاسخ: قطع برق و خرابی میکروسوئیچ جرقه زن باعث می شود فندک دستگاه شما کار نکند.
  5. سوال: به چه علت موقع روشن شدن اجاق گاز و فر فیوز میپرد؟
    پاسخ: در قسمت های الکترونیکی فر برقی و اجاق گاز (فندک و ترموستات)ممکن است اتصالی در هنگام نشت اب یا خرابی ایجاد شود که باعث پریدن فیوز خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18555.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ احتمالا به زودی از سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی موبایل رونمایی می‌کند

به گزارش یکی از افراد آگاه صنعت تکنولوژی، سامسونگ می‌خواهد سال ۲۰۲۱ از چندین سنسور دوربین ISOCELL رونمایی کند که احتمالاً یکی از آنها ۲۰۰ مگاپیکسلی بوده و به زودی معرفی خواهد شد. شایعه ساخت ...

به گزارش یکی از افراد آگاه صنعت تکنولوژی، سامسونگ می‌خواهد سال ۲۰۲۱ از چندین سنسور دوربین ISOCELL رونمایی کند که احتمالاً یکی از آنها ۲۰۰ مگاپیکسلی بوده و به - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر قنوات استان قم - زودی - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر قنوات استان قم - معرفی خواهد شد.

شایعه ساخت سنسور ۶۰۰ مگاپیکسلی موبایل توسط سامسونگ از اوایل سال ۲۰۲۰ مطرح شده است و با اینکه هنوز تا عرضه چنین سنسوری فاصله زیادی - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر قنوات استان قم - داریم، سازنده کره‌ای می‌خواهد - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر قنوات استان قم - با رونمایی از سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی جهش بزرگی برای دوربین موبایل‌ها رقم بزند.

بر اساس گزارش یکی از افشاگران دنیای تکنولوژی با نام مستعار Ice Universe سامسونگ سال جاری میلادی از چندین سنسور ISOCELL با فناوری‌های نوآورانه رونمایی می‌کند که یکی از آنها سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی است و به زودی معرفی خواهد شد.

تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر قنوات استان قم

متأسفانه افشاگر یاد شده به جزئیات دیگری از این سنسور از جمله ابعاد پیکسل، سایز سنسور و غیره اشاره‌ای نکرده است. البته آوریل سال گذشته میلادی گزارشی منتشر شد که نشان می‌داد سامسونگ سرگرم ساخت سنسور ۲۵۰ مگاپیکسلی با قطر ۱ اینچ است که نسبت به بزرگ‌ترین سنسور کنونی این شرکت (۱۰۸ مگاپیکسلی ۱/۳۳ اینچی) به طور قابل ملاحظه‌ای بزرگتر شده است. البته از آنجا که دوربین جدید ۲۰۰ مگاپیکسلی است پیش - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر قنوات استان قم - بینی می‌شود سایز سنسور آن احتمالاً کمتر از ۱ اینچ باشد.

سامسونگ در گذشته گام‌های بزرگی در مسیر افزایش ابعاد و رزولوشن حسگرهای دوربین موبایل برداشته و از سنسورهای ۶۴ و ۱۰۸ مگاپیکسلی رونمایی کرده است. «یونگین پارک» (Yongin Park)، مدیر‌ بخش سنسور و کسب و کار LSI سامسونگ آوریل ۲۰۲۰ از برنامه‌های این شرکت برای ساخت سنسور ۶۰۰ مگاپیکسلی خبر داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone