🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر مریوان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر مریوان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و کاربرد فن کانوکشن در فر چیست؟
    پاسخ: کانوکشن یکنواخت کننده دما در فر است و باعث می شود دما به صورت یکنواخت در همه بخش ها پخش شود.
  2. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر اجاق گاز و فر را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با توجه به ایراد دستگاه شما و همچنین ایراد های معمول قطعات دستگاه را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  3. سوال: در اجاق فر باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: خرابی قفل و لولای درب یا گیر کردن ذرات خارجی می تواند باعث اشکال در باز و بسته کردن درب فر شود.
  4. سوال: علت دود کردن شعله فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: خروج حجم زیاد گاز کنترل نشده ممکن است باعث این اتفاق شود.
  5. سوال: زمان سرویس کلی اجاق گاز و فر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر در صورت خرابی نیاز به سرویس دارند ولی بهتر است به صورت سالیانه برای حفظ ایمنی دستگاه سرویس دوره ای را انجام دهید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18566.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

سونی از دو اسپیکر بی‌سیم مجهز به فناوری صدای ۳۶۰ درجه رونمایی کرد

سونی از دو اسپیکر جدیدبه نام های SRS-RA5000 و SRS-RA3000 سازگار با فناوری غوطه‌ور کننده Sony 360 Reality Audio رونمایی کرد. سونی روز قبل از عرضه دو اسپیکر جدید با فناوری صدای سه بعدی 360 Reality Audio ...

سونی از دو اسپیکر جدیدبه نام های SRS-RA5000 و SRS-RA3000 سازگار با فناوری غوطه‌ور کننده Sony 360 Reality Audio رونمایی کرد.

سونی روز قبل از عرضه دو اسپیکر جدید با فناوری صدای - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر مریوان استان کردستان - سه بعدی 360 Reality Audio خبر داد. این فناوری با پخش صداهای مختلف و صدای خواننده در یک کره مجازی در اطراف کاربر تجربه یک - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر مریوان استان کردستان - کنسرت موسیقی را شبیه‌سازی می‌کند. سونی اعلام کرد که این دو اسپیکر را در بهار سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه می‌کند و اطلاعات دیگری از آنها - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر مریوان استان کردستان - از جمله شکل ظاهری فاش نکرد. حال نسخه انگلیسی وب سایت سونی دو صفحه محصول برای این دو اسپیکر با نام‌های SRS-RA5000 و - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر مریوان استان کردستان - SRS-RA3000 - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر مریوان استان کردستان - ایجاد کرده و اطلاعات تازه‌ای از آنها منتشر کرده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر مریوان استان کردستان

SRS-RA5000 (تصویر فوق) مدل گران قیمت‌تر محسوب شده و از سه اسپیکر با خروجی صدا به طرف بالا، سه بلندگوی جانبی و یک ووفر برخوردار است و از High-Resolution Audio پشتیبانی می‌کند. SRS-RA3000 که تصویر آن در ادامه آمده به دو توییتر، دو - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر مریوان استان کردستان - رادیاتور پسیو (Passive Radiator) و درایور فول رنج (Full-range driver) مجهز شده است.

هر دو اسپیکر به کمک میکروفون داخلی و «الگوریتم منحصر به فرد سونی» توانایی کالیبره کردن خود با فضای اتاق را دارند. برای کالیبره کردن SRS-RA5000 باید دکمه‌ای را فشار داد اما SRS-RA3000 به طور خودکار کالیبره می‎شود. - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر مریوان استان کردستان - هر دو اسپیکر از دستیار صوتی آمازون (Alexa) و گوگل (Google Assistant) پشتیبانی کرده و به کمک قابلیت Auto - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر مریوان استان کردستان - Volume سونی صدای آهنگ‌ها را به طور خودکار تنظیم می‌کنند.

تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر مریوان استان کردستان

اسپیکر SRS-RA5000 با قیمت تقریبی ۷۳۲ دلار و مدل SRS-RA3000 - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر مریوان استان کردستان - با قیمت ۴۳۹ دلار از ماه آینده میلادی (فوریه) - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر مریوان استان کردستان - به بازار عرضه خواهند شد که در مقایسه با تاریخ قبلی سونی (بهار ۲۰۲۱) کمی - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر مریوان استان کردستان - زودتر است و از احتمال تفاوت تاریخ عرضه این دو محصول در مناطق دیگر خبر می‌دهد.

سونی جمعه هفته قبل اعلام کرد پلتفرم 360 Reality Audio - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر مریوان استان کردستان - را به دستگاه صوتی و تصویری گسترش می‌دهد و از همکاری با ناشران بزرگ موسیقی و ارائه دهندگان برای شروع استریم محتواهای ویدیویی با کدک این فناوری در سال جاری میلادی خبر داد. سونی می‌گوید در حال حاضر حدودا - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر مریوان استان کردستان - ۴ هزار آهنگ از این فرمت پشتیبانی می‌کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone