🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر چالوس استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر چالوس استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کارشناسی که برای تعمیر اجاق گاز مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با توجه به ایراد دستگاه شما و همچنین ایراد های معمول قطعات دستگاه را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  2. سوال: چگونه می توان هزینه تعمیرات یا خدمات را پرداخت کرد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را در محل پرداخت نمایید.
  3. سوال: دلیل داغ نشدن فر چیست؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل خرابی المنت و سنسور تشخیص دمای فر، دما به اندازه کافی برای پخت پز نرسد.
  4. سوال: دلیل کامل و یکنواخت پخته نشدن غذا در فر چیست؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی یا مشکل در کانکشن فر، حسگر های دما، المنت ها، سینی فر و ... اشاره کرد.
  5. سوال: وظیفه شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم و شیر ها در اجاق گاز و فر برای تنظیم دمای فر یا تنظیم شعله های فر و اجاق گاز مورد استفاده قرار می گیرند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32188.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

آشنایی با استارتاپ ترجمیار در الکامپ ۹۷

توانایی ترجمه از انگلیسی به فارسی، جزو حداقل هایی است که یک دانشجو باید داشته باشد. ولی متأسفانه این روزها حتی در سطوح بالای تحصیلات آکادمیک هم کماکان دانشجوهایی پیدا می شوند که از پس ...

توانایی ترجمه از انگلیسی به فارسی، جزو حداقل هایی است که یک دانشجو باید داشته باشد. ولی متأسفانه این روزها حتی در سطوح بالای تحصیلات آکادمیک هم - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر چالوس استان مازندران - کماکان - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر چالوس استان مازندران - دانشجوهایی پیدا می شوند که از پس ترجمه یک - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر چالوس استان مازندران - پاراگراف ساده بر نمی آیند.

نمایشگاه الکامپ امسال صحنه حضور استارتاپی است که تلاش کرده این معضل را از سر راه دانشجویان بردارد. ترجمیار دستیار هوشمندی است که با ترکیب سرعت ماشین و ظرافت انسانی، می تواند فرآیند ترجمه متون را در حد انجام یک بازی ساده کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر چالوس استان مازندران

مهران ضیابری، مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره شرکت «ترگمان» که صاحب و حامی مالی استارتاپ ترجمیار محسوب می شود، در مصاحبه با دیجیاتو خدمات شرکت تحت ریاست خود را اینگونه شرح می دهد:

ترجمیار - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر چالوس استان مازندران - به لطف یادگیری ماشینی کمک می کند که دانشجویان مقالات تخصصی علمی را راحت تر ترجمه - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر چالوس استان مازندران - کنند؛ با قیمتی بسیار پایین و تقریبا یک - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر چالوس استان مازندران - دهم مبلغی که دار الترجمه - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر چالوس استان مازندران - ها به طور عرف در بازار می گیرند. ما محیط آنلاینی ایجاد کرده ایم تا در آن کاربر بتواند به صورت تعاملی خودش به تنهایی عمل ترجمه را انجام بدهد. در این روش کاربر به مترجم بیرونی احتیاجی ندارد و لازم نیست تسلط بالایی به زبان داشته باشد، بلکه آشنایی کلی با ادبیات موضوع - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر چالوس استان مازندران - کفایت می کند.

به عنوان نگارنده مطلب، شخصا اعتراف می کنم که هنگام تست از نرمی و روانی ترجمیار در ترجمه متون سنگین علمی غافلگیر شده بودم. سیستم ترجمیار - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر چالوس استان مازندران - به خوبی و به صورت لفظ به لفظ، از پس ترجمه کلمات را از روی فایل های پی دی اف بر می آمد و در اکثر مواقع متن سلیس و خوانایی به عنوان خروجی ارائه می داد. نکته عالی اینکه به لطف یادگیری ماشینی می توان انتظار داشت که این سیستم ترجمه به مرور زمان بهتر و بهتر هم بشود.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر چالوس استان مازندران

مدیر عامل ترجمان در ادامه گفتگو اذعان داشت که این دومین باری است که در الکامپ شرکت می کنند و امسال، بیشتر قصد رونمایی از دستاوردهای جدید خود را دارند که مترجم تخصصی روسی به فارسی (طی همکاری مستقیم با یک شرکت روسی) یکی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر چالوس استان مازندران - از آنهاست.

با توجه به - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر چالوس استان مازندران - رشد استارتاپ ها و - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر چالوس استان مازندران - نیاز آن ها به تولید محتوای زبان فارسی، ما داریم تعریفی تحت عنوان Next Generation Translation را جا می اندازیم. می خواهیم به همگان کمک کنیم که با کمک قدرت ماشین و ویراستاری، محتوا به زبان فارسی را آسان تر تولید کنند.

ضیابری در ادامه به ما می گوید که بهترین محل برای دیده شدن کار آن ها، در اصل نمایشگاه کتاب است. اما امسال به این دلیل در الکامپ حضور دارند که بتوانند با استارتاپ های حوزه های دیگر آشنا شده و محصول خود را جهت کمک به تولید محتوای فارسی به آن ها ارائه کنند.

جهت آشنایی بیشتر با مکانیزم جالب ترجمیار، می توانید همین حالا به وبسایت این مجموعه مراجعه کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر خضرا نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
آیا یه سوال داشتم اشکاردشت چالوس سرویس کار اجاق گاز و فر تکنو دارید
پاسخ: بله در اشکاردشت شهر چالوس خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone