🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر تویسرکان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر تویسرکان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که اجاق گاز و فر اآنجا نصب می شود دارای تهویه باشد و حتما هود و هواکش برای آن نصب شود.
  2. سوال: چرا فر من به اندازه کافی گرم نمی شود؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل خرابی المنت و سنسور تشخیص دمای فر، دما به اندازه کافی برای پخت پز نرسد.
  3. سوال: علت فیوز پراندن اجاق گاز و فر چسیت؟
    پاسخ: در فر یا اجاق های برقی یا هر وسیله برقی دیگر سیب در برد های الکترونیکی و اسیب در سیم ها و اتصالات ممکن است باعث پریدن فیوز شود.
  4. سوال: علت صدای وز وز و صدای باد در شعله اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: به طور کلی سر و صدای شعله به دولیل ایجاد می شود: به هم ریختن تنظیمات نسبت هوا به گاز و یا وجود ذرات غذا در آن.
  5. سوال: تایمر در فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: تایمر در فر برای تنظیم مدت عملکرد فر و میزان آن می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32203.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

آسیب پذیری جدید اسپکتر هکرها را از دسترسی فیزیکی به سیستم بی نیاز می کند

محققین «دانشگاه فناوری Graz» در اتریش از حمله سایبری جدیدی به نام NetSpectre خبر داده اند که بدون اجرای هیچ کدی در سیستم قربانی، داده ها از روی مموری به سرقت می برد. حملات اسپکتر قبلی مستلزم ...

محققین «دانشگاه فناوری Graz» در اتریش از حمله سایبری جدیدی به - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر تویسرکان استان همدان - نام NetSpectre خبر داده اند که بدون اجرای هیچ کدی در سیستم قربانی، داده ها از روی مموری به سرقت می برد.

حملات اسپکتر قبلی مستلزم دسترسی فیزیکی به کامپیوتر هدف و اجرای کدهای مخرب در آن هستند اما در این روش هکرها نیازی به این دسترسی ها ندارند. اساس این روش جدید نیست و بر چگونگی پیش بینی پردازنده از مسیر پردازش - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر تویسرکان استان همدان - جاری تکیه می کند.

پردازنده های امروزی برای پردازش سریعتر پروسه ها از قابلیتی به نام اجرای زودهنگام بهره می برند. طی این فرایند بخشی از عملیات پردازشی آتی پیش بینی شده - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر تویسرکان استان همدان - و به این - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر تویسرکان استان همدان - طریق - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر تویسرکان استان همدان - سرعت کار بالاتر می رود. مشکل این قابلیت از آنجا ناشی می شود که هکرها از طریق کدهای مخرب - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر تویسرکان استان همدان - به اطلاعات دسترسی پیدا می کنند.

در این سناریو هکر باید به سیستم دسترسی داشته باشد - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر تویسرکان استان همدان - یا حداقل قربانی بدافزارهای جاوا اسکریپت را روی سیستم دانلود کند. با این حال NetSpectre ویژگی متمایزی نسبت به دیگر حملات اسپکتر دارد و آن هم عدم نیاز به دسترسی فیزیکی یا دانلود کدها است. تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر تویسرکان استان همداندر این روش هکر پورت های شبکه سیستم هدف را با کدهای مخرب بمباران کرده و برای دسترسی به داده های روی مموری، زمان پاسخ دهی را برآورد می کنند. خبر خوب اینجاست که در این روش انتقال داده ها با سرعت بسیار پایین ۶۰ بیت در ساعت صورت می گیرد اما اگر مهاجم برای دسترسی به یک کلید تنها چند بایت را لازم داشته باشد آنگاه مشکل جدی خواهد شد.

به گفته - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر تویسرکان استان همدان - محققان اتریشی حمله NetSpectre از دو بخش تشکیل شده است. بخش اول ابزار نشت است که داده ها را از حافظه بیرون می کشد و بخش دوم هم ابزار - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر تویسرکان استان همدان - مخابره ای است - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر تویسرکان استان همدان - که - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر تویسرکان استان همدان - وضعیت پردازنده - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر تویسرکان استان همدان - را در شبکه نمایان می کند.

خوشبختانه این - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر تویسرکان استان همدان - آسیب پذیری به وصله جدیدی نیاز ندارد و به گفته اینتل از طریق تکنیک های رفع اسپکتر و ملت داون برطرف می شود. این شرکت در پردازنده های جدید برای مقابله با مشکلاتی از این دست راه حل «بخش بندی» را در نظر گرفته که طی آن لایه اضافه ای بین اپلیکیشن های عادی و بخش سطح دسترسی کاربر قرار می گیرد.

 

تماشا کنید: پلان؛ آشنایی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر تویسرکان استان همدان - با حفره - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر تویسرکان استان همدان - های امنیتی اسپکتر و - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر تویسرکان استان همدان - ملت داون در پردازنده ها

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone