🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر مشهد استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر مشهد استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: اجاق گاز و فر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر در صورت خرابی نیاز به سرویس دارند ولی بهتر است به صورت سالیانه برای حفظ ایمنی دستگاه سرویس دوره ای را انجام دهید.
  2. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر باشد.
  3. سوال: چرا بدنه اجاق گاز و فر من برق دارد؟
    پاسخ: بعضی اوقات ممکن هست بدنه فر یا اجاق گاز الکتریسیته کمی داشته باشد که از دلایل آن میتوان به اتصال سیم لخت شده به بدنه، خرابی قطعه ها ی برقی و ... اشاره کرد.
  4. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را در محل پرداخت نمایید.
  5. سوال: کارشناسی که برای تعمیر اجاق گاز مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با توجه به ایراد دستگاه شما و همچنین ایراد های معمول قطعات دستگاه را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32185.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

گزارش اختصاصی دیجیاتو از نمایشگاه الکامپ 97 [تماشا کنید]

نمایشگاه الکامپ بزرگترین رویداد تجاری کشور در حوزه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی به حساب می آید. این نمایشگاه روز شنبه ۶ مرداد با سخنرانی وزیر ارتباطات کشور آغاز شد و تا ۹ مرداد ادامه ...

نمایشگاه الکامپ - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر مشهد استان خراسان - بزرگترین رویداد تجاری کشور در حوزه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی به حساب می آید. این نمایشگاه روز شنبه ۶ مرداد با - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر مشهد استان خراسان - سخنرانی وزیر ارتباطات کشور آغاز شد و تا ۹ مرداد ادامه دارد. الکامپ ۹۷ در محل دائمی نمایشگاه های تهران برگزار می شود و از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۸ پذیرای بازدید کنندگان است.

بیست و چهارمین نمایشگاه الکامپ در فضایی ۲۷ هزار متری برگزار می شود و بخش های متنوعی دارد، از جمله الکام استارز که بزرگترین گردهمایی استارتاپ ها در سطح کشور به حساب می آید. امسال ضمناً شاهد اضافه شدن بخش های جدیدی به نمایشگاه الکامپ و الکام استارز هستیم از جمله الکام گیمز و الکام ترندز که روی داغ ترین مباحث روز حوزه - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر مشهد استان خراسان - فناوری تمرکز دارند.

در این ویدیو گشتی کوتاه در غرفه های الکامپ ۹۷ می زنیم و شما را با بخش های مختلف این نمایشگاه بزرگ آشنا می کنیم. ضمناً اگر قصد بازدید از نمایشگاه را داشته باشید، در غرفه دیجیاتو در سالن ۲۷ مشتاق دیدار شما هستیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone