🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر ملایر استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر ملایر استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: روش جرمگیری اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: بهتر است هر وقت دستگاه شما به میزان قابل توجهی چربی و جرم گرفته است برای جرم گیری اقدام کنید که ممکن است در بازه های دو هفته تا یک ماه یک بار باید انجام شود.
  2. سوال: چرا شعله اجاق گاز من در هنگام روشن بودن صدای زیادی دارد؟
    پاسخ: درواقع هوایی که با گاز در مخلوط کن اجاق گاز ایجاد میشود زیاد باشد صدای وز وز زیاد ایجاد می کند.
  3. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: بله، تمام کارشناس های ما قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: مخلوط کن هوا و گاز در اجاق گاز و فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: وظیفه ای این بخش مخلوط کردن هوای بیرون و گاز ورودی است که باید به یک میزان خاص باشد و کمتر یا بیشتر نشود.
  5. سوال: دلیل عدم تنظیم دمای فر روی دمای مورد نظر چیست؟
    پاسخ: مشکل تنظیم نشدن دما میتواند دلایل مختلفی از جمله خرابی اشتعال گاز،سنسور دما،عنصر گرمایش و ... داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32184.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

چیپست جدید گوگل برای یادگیری ماشینی به سرور نیاز ندارد

این سخت افزار به کامپیوترهای ضعیف و سیستم های سازمانی امکان اجرای بهتر مدل های یادگیری ماشینی را می دهد. دو سال قبل گوگل از «واحدهای پردازش تنسور» یا TPU رونمایی کرد که به عنوان ...

این سخت افزار به کامپیوترهای ضعیف و سیستم های سازمانی امکان اجرای بهتر مدل های یادگیری ماشینی را می دهد.

دو سال قبل گوگل از «واحدهای پردازش تنسور» یا - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر ملایر استان همدان - TPU رونمایی کرد که به عنوان چیپ های تخصصی در مراکز داده شرکت ها وظایف مربوط به هوش مصنوعی (AI) را تسهیل می - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر ملایر استان همدان - کرد. این کمپانی حالا با تغییر تمرکز از ابرها به روی زمین شتاب دهنده  Edge TPU را معرفی کرده که محاسبات AI را در خود دستگاه صورت می دهد.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر ملایر استان همدان
کیت توسعه Edge TPU و برد پایه آن

Edge TPU برای انجام بخشی از یادگیری ماشین با عنوان «استنتاج» طراحی شده که الگوریتم طی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر ملایر استان همدان - آن کارهایی نظیر شناسایی یک شی خاص در عکس را انجام می‌ دهد. از سوی دیگر TPU‌ های مبتنی بر سرور برای آموزش این روند بهینه‌سازی شده‌ اند اما Edge TPU روی اجرای استنتاج متمرکز است.

گوگل مدعی شده که این ماژول به سیستم ها اجازه می دهد مدل - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر ملایر استان همدان - های دید کامپیوتری پیشرفته را با رزولوشن بالا و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه اجرا کنند.

این چیپ های جدید برای استفاده در مشاغل - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر ملایر استان همدان - سازمانی طراحی شده و قرار نیست در گوشی هوشمند بعدی شما تعبیه شود. به عبارت دیگر وظایفی نظیر - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر ملایر استان همدان - خودکار سازی وظایف کنترل کیفیت بر عهده Edge TPU قرار می گیرد که نسبت به دستگاه های فعلی مبتنی بر سرور مزایایی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر ملایر استان همدان - از قبیل ایمنی بیشتر، کاهش هزینه و ارائه - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر ملایر استان همدان - سریعتر نتایج را به همراه خواهند داشت.

گوگل تنها تولید کننده چیپ های تحلیل هوش مصنوعی در دستگاه نیست و پیش از این شرکت هایی نظیر ARM، کوالکام، مدیاتک و غیره شتاب دهنده های AI را معرفی کرده اند. علاوه بر این GPU های انویدیا بازار الگوریتم های آموزش AI را قبضه کرده است.

با این حال آنچه که گوگل را به رقیبی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر ملایر استان همدان - قدرتمند در بازار تبدیل - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر ملایر استان همدان - کرده کنترل تمام جنبه های مورد نیاز هوش مصنوعی است. مشتریان این غول آمریکایی می تواننند داده - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر ملایر استان همدان - ها را روی ابر گوگل ذخیره کرده، با استفاده از TPUها الگوریتم ها - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر ملایر استان همدان - آموزش داده و  از طریق - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر ملایر استان همدان - چیپ جدید Edge TPU اجرا کنند. علاوه بر این امکان ایجاد نرم افزار یادگیری ماشینی با استفاده از کتابخانه اپن سورس «تنسور فلو» نیز وجود دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone