🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر کردکوی استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر کردکوی استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای قرارگیری اجاق گاز و فر باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری اجاق گاز و فر باید به گونه ای باشد از اطراف مخصوصا از کمد ها و کابینت حدودا 30 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  2. سوال: وظیفه شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم و شیر ها در اجاق گاز و فر برای تنظیم دمای فر یا تنظیم شعله های فر و اجاق گاز مورد استفاده قرار می گیرند.
  3. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در فر چیست؟
    پاسخ: از عوامل این مشکل می توان به خرابی موتور گردان و سر و صدای آن،مشکل ترکیب هوا و گاز که باعث صداهای وز وز می شود.
  4. سوال: سرشعله ها در اجاق گاز چه وظیفه ای دارند؟
    پاسخ: قطعاتی از اجاق گاز با جنس عدمتا چدنی که در قسمت خروجی گاز روی صفحه اجاق گاز قرار می گیرند.
  5. سوال: دلیل برق بدنه فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: بعضی اوقات ممکن هست بدنه فر یا اجاق گاز الکتریسیته کمی داشته باشد که از دلایل آن میتوان به اتصال سیم لخت شده به بدنه، خرابی قطعه ها ی برقی و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32190.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

حذف احتمالی جک هدفون از هر دو نسخه آیپد پرو ۲۰۱۸

به تازگی یک وبسایت ژاپنی به نقل از منابع آگاه زنجیره تولیدکنندگان اپل گزارش داده که دو نسخه آیپد‌ پرو ۲۰۱۸ بدنه های کوچکتری خواهند داشت و بدون جک ۳.۵ میلیمتری هدفون عرضه خواهند شد. ...

به تازگی - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر کردکوی استان گلستان - یک وبسایت ژاپنی به نقل از منابع آگاه زنجیره تولیدکنندگان اپل گزارش داده که دو نسخه آیپد‌ - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر کردکوی استان گلستان - پرو ۲۰۱۸ بدنه های کوچکتری خواهند داشت و بدون جک ۳.۵ میلیمتری هدفون عرضه خواهند شد.

تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر کردکوی استان گلستان

این وبسایت گزارش می‌دهد که آیپد پرو ۱۰.۵ اینچی ۲۴۷.۵ میلیمتر طول، ۱۷۸.۷ میلیمتر عرض و ۶ میلیمتر ضخامت خواهند داشت. این در حالی است که مدل ۱۲.۹ اینچی این گجت نیز ۲۸۰ میلیمتر طول، ۲۱۵ میلیمتر عرض و ۶.۴ میلیمتر ضخامت خواهد داشت.

پیش از این شایعه شده بود که کمپانی کوپرتینویی قصد دارد همانطور که با - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر کردکوی استان گلستان - عرضه آیفون 10 حاشیه‌های موبایل‌هایش را باریک‌تر کرده بود، در طراحی آیپد‌ پرو ۲۰۱۸ نیز همان روند را در پیش گرفته و حاشیه‌های کمتری در آن تعبیه کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر کردکوی استان گلستان

تا بدین شکل نمایشگر‌های بزرگتری را در آنها بکار برد و رضایت مخاطبین را جلب کند. علاوه بر این گفته شده که این آیپد پروها به همراه کلید هوم و دوربین TrueDepth عرضه خواهند شد تا قادر باشند از ویژگی Face ID نیز پشتیبانی کنند.

حال - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر کردکوی استان گلستان - با گزارش سایت ژاپنی مذکور به نظر می‌رسد که این گجت‌ها فاقد جک ۳.۵ میلیمتری  هدفون خواهند بود و کمپانی کوپرتینویی - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر کردکوی استان گلستان - قصد دارد آنها را از - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر کردکوی استان گلستان - تبلت‌هایش هم حذف - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر کردکوی استان گلستان - کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر کردکوی استان گلستان

البته بر خلاف آیفون‌ها، اپل قرار نیست به همراه آیپد‌هایش یک آداپتور تبدیل پورت لایتنیگ به جک ۳.۵ میلیمتری عرضه کند و به نظر می‌رسد که چنین آداپتوری تا پایان سال میلادی هم عرضه نخواهد شد.

پیش از این گفته شده بود که جک هدفون به این دلیل از آیفون‌ها حذف شده بود که مقاومت آنها را در برابر آب بالا برده و - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر کردکوی استان گلستان - فضای بیشتری برای باتری‌هایی بزرگتر محیا کند. حال مشخص نشده که تغییر استراتژی اپل در تولید آیپد‌هایش به دلایل مشابه قبلی بوده یا علت دیگری دارد.

با این حال آیپد‌ پرو ۲۰۱۸ به همراه پورت‌ اتصال هوشمند عرضه خواهد شد اما این پورت‌ها از قسمت کناری بدنه به نزدیکی پورت لایتنیگ و پایین این گجت منتقل شده‌اند.

 

تماشا کنید: چهار ویدئوی تبلیغاتی اپل برای نمایش قابلیت های آیفون 10 

 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر پگاه نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سلام و عرض ادب خوب هستید؟ جسارتا نمایندگی شما آیا منطقه روستای النگ کردکوی اعزام کارشناس داره
پاسخ: بله در روستای النگ شهر کردکوی خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone