🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر محلات استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر محلات استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تایمر در فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: تایمر در فر برای تنظیم مدت عملکرد فر و میزان آن می باشد.
  2. سوال: چرا فر من به اندازه کافی گرم نمی شود؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی المنت، عدم هوارسانی صحیح در محفظه، خرابی سنسور دما و ... اشاره کرد.
  3. سوال: وظیفه و کارکرد میکروسوئیچ در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: جریان برق توسط میکروسوئیچ اجاق گاز کنترل شده و به فندک می رسد.
  4. سوال: بوی گاز در آشپزخانه من به چه دلیل است؟
    پاسخ: خرابی در اتصالات و قطعات مختلف در اجاق گاز و فر می تواند باعث نشتی گاز در منزل شما شود.
  5. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: بله، تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند و جای هیچ نگرانی در این مورد وجود ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32182.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

در الکام تاکز مطرح شد؛ زنان در اکوسیستم استارتاپی کشور چه نقشی دارند؟

امروز شنبه ششم مرداد ماه در نخستین روز از نمایشگاه الکامپ 97، اولین نشست گفتگوی الکام تاکز (Elecom Talks) با عنوان زنان در آینده اکوسیستم استارتاپی برگزار شد. در این جلسه چند تن از زنان ...

امروز شنبه ششم مرداد ماه در نخستین روز از نمایشگاه الکامپ 97، اولین نشست گفتگوی الکام تاکز (Elecom Talks) با عنوان زنان در آینده اکوسیستم استارتاپی برگزار شد. در این جلسه چند تن از زنان فعال در عرصه - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر محلات استان مرکزی - کسب و کار های اینترنتی، چالش ها و راهکارهای حضور فعال تر زنان در این حوزه را مطرح کردند. طیبه سیاوشی، نماینده تهران در مجلس دهم و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی نیز در این برنامه حضور داشت.

سولماز صادق نیا، نایب رئیس انجمن کسب و کار های اینترنتی در ابتدا گفت زنان کارآفرین با در اختیار گذاشتن تجربیات خود می توانند به توانمندسازی دیگر بانوان کمک شایانی نمایند. او بحث را با صحبت در مورد دغدغه های اصلی حضور بانوان در صحنه کسب و کار کشور آغاز کرد.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر محلات استان مرکزی

نقش های متعدد زنان در خانواده، فرصت حضور مؤثرتر آنها در کسب و کار را می گیرد

نغمه عقیلی، مدیر وب سایت استاد سلام، مهم ترین دغدغه بانوان را کمبود وقت برای حضور در - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر محلات استان مرکزی - همایش ها و جلسات مختلف دانست. به عقیده او نقش های مختلف و مسئولیت های - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر محلات استان مرکزی - متعددی که به عنوان یک همسر و مادر روی دوش بانوان قرار گرفته و انتظارات فراوانی که باید برآورده کنند، توانایی حضور آنها در مجامع سودمند و ضروری جهت توسعه کسب و کار را تحت تأثیر قرار می دهد.

آرزو خسروی، مدیر عامل فرش آنلاین هم - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر محلات استان مرکزی - می گوید مدیریت بانوان در کشور به درستی تعریف نشده و زنان باید با مشقت و دشواری فراوان و با صرف وقت زیاد، خودشان را در اکوسیستم جا بیندازند. البته او معتقد است پافشاری نتیجه می دهد و پس از یکی-دو سال دشواری، به نتیجه مطلوب خواهند رسید.

جذب سرمایه یکی از مشکلات اصلی بانوان کارآفرین است

رئیس کمیسیون - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر محلات استان مرکزی - بانوان انجمن صنفی کسب و - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر محلات استان مرکزی - کارهای اینترنتی به عنوان یکی دیگر از اعضای این پنل از فشار فراوان - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر محلات استان مرکزی - برای ورود به مجامع مختلف و باور نداشتن به زنان گفت. حمیده حبیبی به مشکل جذب سرمایه توسط بانوان نیز اشاره کرد و گفت حتی در صورت موافقت، سرمایه گذاران رویکرد فرمایشی به مدیران زن دارند. اعضای این پنل به نقش حمایتی اعضای خانواده از جمله پدر، مادر و همسر برای دستیابی به موفقیت در حوزه کسب - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر محلات استان مرکزی - و کار هم اشاره کردند.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر محلات استان مرکزی

درک مسئولیت های اجتماعی در قبال دیگر اعضای جامعه زنان، به ویژه زنان روستایی که به فعالیت هایی نظیر بافت فرش و تولید - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر محلات استان مرکزی - صنایع دستی اشتغال دارند یا اقشار آسیب دیده جامعه هم یکی دیگر از محورهای صحبت این پنل بود.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر محلات استان مرکزی

وزیر ارتباطات کشورمان هم با حضور در این جمع به صحبت ها و نگرانی های بانوان کارآفرین گوش سپرد و در پاسخ به گلایه از عدم حمایت دولتی گفت خوشبختانه حوزه ICT کاملاً - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر محلات استان مرکزی - فراجنسیتی عمل می کند و زنان به راحتی می توانند در این فضا از - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر محلات استان مرکزی - مرزهای سنتی عبور کنند. دولت صرفاً باید زیرساخت های کسب و کار را ایجاد کند تا همه بتوانند از آن استفاده نمایند.

در پایان این جلسه طیبه سیاوشی، نماینده مردم تهران - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر محلات استان مرکزی - در مجلس شورای اسلامی هم از تلاش دولت برای تسهیل فرایند کاری بانوان خبر داد و گفت کمیته کسب و کار های نوین اینترنتی در مجلس با تمام قوا در رفع موانع موجود سر راه زنان کارآفرین می کوشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone