🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر نمین استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر نمین استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه علت موقع روشن شدن اجاق گاز و فر فیوز میپرد؟
    پاسخ: در فر یا اجاق های برقی یا هر وسیله برقی دیگر سیب در برد های الکترونیکی و اسیب در سیم ها و اتصالات ممکن است باعث پریدن فیوز شود.
  2. سوال: علت روشن نشدن اجاق گاز یا فر چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن اجاق گاز و فر به عوامل متعددی از جمله قطعی گاز، خرابی ترموکوبل، جرقه زن، ولوم ها، گرفتگی شعله ها و ... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص اجاق گاز بررسی گردد.
  3. سوال: بابت تعمیر اجاق گاز یا فر چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه و عیب یابی توسط کارشناس دارد و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  4. سوال: روش جرمگیری اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: از جرم گیر های مختلف در بازار برای جرمیگیری دستگاه خود میتوانید استفاده کنید. بهتر است طبق دستور عمل جرمیگر ها عمل کنید ک به دستگاه نیز آسیبی وارد نشود.
  5. سوال: چرا جوجه گردان و فر داخل نمی چرخد؟
    پاسخ: جوجه گردن برای گردش جوجه و بخت کباب داخل فر استفاده می شود و ممکن است به دلیل خرابی موتور گردش، خراب شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32186.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

سر افکندگی اوپو در تست مقاومت فایند اکس [تماشا کنید]

اوپو فایند اکس که در اواخر خرداد ماه رونمایی شد، یک ویژگی عجیب داشت که توجه بسیاری را به خود جلب کرد، دوربین بیرون جهنده. البته بر خلاف ویوو نکس این ماژول علاوه بر دوربین سلفی ...

اوپو فایند اکس که در اواخر خرداد ماه رونمایی شد، یک ویژگی عجیب داشت که توجه بسیاری را به خود جلب کرد، دوربین بیرون جهنده. - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر نمین استان اردبیل - البته بر خلاف ویوو نکس این ماژول علاوه بر دوربین سلفی شامل دوربین اصلی اصلی و نیز ماژول مورد نیاز برای سیستم تشخیص چهره است. اما - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر نمین استان اردبیل - آیا فایند اکس از تست مقاومت سربلند بیرون می آید؟

برای یافتن - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر نمین استان اردبیل - این موضوع کانال یوتیوب مشهور JerryRigEverything اقدام به بررسی میزان مقاومت این گوشی کرده. اوپو فایند اکس در قاب پشتی و جلویی از طریق شیشه گوریلا گلس 5 محافظت می شود.

به نظر می رسد - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر نمین استان اردبیل - مکانیزم دوربین جلوی این گوشی به اندازه نمونه تعبیه شده در ویوو نکس محکم نیست. علاوه بر این ظاهراً فضای بین دوربین و بدنه مستعد جمع شدن گرد و خاک است و احتمالاً اگر شیء خارجی به این بخش وارد شود، مانع از کارکرد صحیح موتور ویژه دوربین می شود.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر نمین استان اردبیل

در آزمایش شیشه گوریلا گلس، خش افتادن از مرحله 6 شروع می شود و در مرحله 7 خش ها عمیق تر و واضح تر می شوند. قاب های کناری و کلیدها فلزی هستند و - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر نمین استان اردبیل - در تست، خش بر می دارند. اوپو برای ماژول های دوربین نیز از شیشه ای مقاوم استفاده کرده است.

اما وقتی به تست خمش می رسیم، شرایط برای اوپو فایند اکس چندان خوب پیش نمی رود. به نظر می رسد این گوشی مقاوت چندانی در مقابل خم شدن ندارد و در این شرایط نمایشگر آن به سادگی صدمه می بیند و قاب پشتی نیز می شکند. - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر نمین استان اردبیل - احتملاً - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر نمین استان اردبیل - این مشکل به علت قاب فلزی نه چندان - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر نمین استان اردبیل - مستحکم پیش می آید.

«زَک نلسون» که این ویدیو را منتشر کرده ادعا می کند 90 درصد گوشی هایی که تست کرده،  آزمایش - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر نمین استان اردبیل - خمش را با سربلندی سپری کرده اند، اما گویا اوپو فایند اکس به گونه ای طراحی نشده که از استفاده نامناسب این چنینی جان سالم به در ببرد. در ادامه می توانید ویدیوی آزمایش را مشاهده نمایید:

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone