🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر نوشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر نوشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و کاربرد تایمر فر چه می باشد؟
    پاسخ: تایمر در فر برای تنظیم مدت عملکرد فر و میزان آن می باشد.
  2. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای اجاق گاز و فر ضروری است؟
    پاسخ: برای اجاق گاز و فر برق مصرف زیادی وجود ندارد ولی برای اطمینان بهتر است از این محافظ ها برای لوازم برقی استفاده کنید.
  3. سوال: محفظه مخلوط کن هوا در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: محفظه ای در اجاق گاز ها وجود دارد که میزان گاز را با مقداری هوا مخلوط میکند تا شعله بهتر بسوزد و ضرر آن کمتر شود.
  4. سوال: چرا بوی گاز از اطراف اجاق گاز و فر احساس می شود؟
    پاسخ: خرابی در اتصالات و قطعات مختلف در اجاق گاز و فر می تواند باعث نشتی گاز در منزل شما شود.
  5. سوال: آیا در صورتی که فر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: فر برای پختن غذا است و در هنگام پختن دمای زیادی را ایجاد می کند بهتر است فقط در صورت نیاز از آن استفاده کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32168.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

تیم کوک به زودی ثروتمندتر خواهد شد

تیم کوک، مدیرعامل اپل امروز به لطف افزایش چشمگیر ارزش سهام این کمپانی، سهامی به ارزش 120 میلیون دلار دریافت خواهد کرد. تیم کوک به خاطر خدماتی که به عنوان مدیر عامل به اپل کرده ...

تیم کوک، مدیرعامل اپل امروز به لطف افزایش چشمگیر ارزش سهام این کمپانی، سهامی به ارزش 120 میلیون دلار دریافت خواهد کرد. تیم کوک به خاطر خدماتی که به عنوان مدیر عامل به اپل کرده است، 280 هزار سهم پاداش دریافت می کند و در صورتی که ارزش سهام این کمپانی طی سه سال پیش رو از دو سوم شرکت های حاضر در فهرست اس اند پی 500 عبور کند، 280 هزار سهم دیگر نیز دریافت خواهد کرد.

اپل از آگوست 2015 تا سه شنبه اخیر، رشد 119 درصدی را پشت سر گذاشت و با افزایش سود سهام خود، از 80 درصد از - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر نوشهر استان مازندران - کمپانی های حاضر در فهرست اس اند پی عبور کرد. به استثنا مشکلاتی که طی هفته اخیر پیش آمد، حرکت امروز اپل با هدف حصول اطمینان از این موضوع انجام می شود که کوک در پنجمین سال فعالیت خود به عنوان مدیر عامل، بیشترین سهام ممکن را دریافت می کند.

کوک در سال 2015 اعلام کرده بود که قصد دارد اکثر ثروت خود را به خیریه اهدا کند. در روز سه - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر نوشهر استان مازندران - شنبه هم مستندات اپل نشان داد که کوک 25 هزار سهم فعلی خود از - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر نوشهر استان مازندران - اپل را به خیریه بخشیده است. کوک 57 ساله، از زمانی که جایگزین استیو جابز شد، به صورت سالانه سهامی پاداش دریافت کرده و با توجه به عملکرد چند سال اخیر اهالی کوپرتینو، بدون شک لیاقت آنها را داشته است.

طی ماه جاری میلادی، اپل به نخستین کمپانی آمریکایی با ارزش بازار یک تریلیون دلار تبدیل شد؛ برای مقایسه، هنگامی که استیو جابز دار فانی را وداع گفت ارزش بازار اپل تنها 350 میلیارد دلار بود. در - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر نوشهر استان مازندران - سال گذشته، نیمی از 650 هزار سهام تیم کوک برای پرداخت مالیات ها در اختیار اپل باقی ماند و با فروش مابقی سهام، 43 میلیون دلار روانه جیب کوک شد. گذشته از سهام، کوک به صورت سالانه 3 میلیون دلار دریافت می کند و در سال 2017 هم 9.33 میلیون دلار پاداش نقدی دریافت کرد. بنابر اطلاعات خبرگزاری بلومبرگ، مدیرعامل اپل هم اکنون ثروتی به ارزش 700 میلیون دلار دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone