🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر هرسین استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر هرسین استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه به منزل با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: بله، تمام کارشناس های ما قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: وظیفه شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم ها در اجاق گاز برای تنظیم میزان گاز ورودی و تنظیم مقدار شعله مورد استفاده قرار می گیرد.
  3. سوال: تفاوت اجاق و فر گازی و برقی چیست؟
    پاسخ: اجاق ها برقی با برق و اجاق های گازی با گاز و شعله گرما تولید می کنند.
  4. سوال: چرا فر من به اندازه کافی گرم نمی شود؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل خرابی المنت و سنسور تشخیص دمای فر، دما به اندازه کافی برای پخت پز نرسد.
  5. سوال: آیا خالی روشن کردن فر ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر، ولی بهتر است این اقدام را انجام ندهید چون هیچ دلیل منطقی برای این کار وجود ندارد و ممکن است در دراز مدت باعث آسیب شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32178.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

شاتل موبایل طرح جدید اینترنت رایگان ارائه کرد

شاتل موبایل که در میان اپراتورهای کشور نوپا به شمار می رود، برای حفظ توان رقابت با رقبای قدر خود و تشویق مشترکان به برقراری تماس، از طرح تشویقی اینترنت رایگان به ازای سقف معینی ...

شاتل موبایل که در میان اپراتورهای کشور نوپا به شمار می رود، برای حفظ توان رقابت با رقبای قدر خود و تشویق مشترکان به برقراری تماس، از طرح تشویقی اینترنت رایگان به ازای سقف معینی از تماس خروجی رونمایی کرده است.

این شرکت امروز از اجرای طرح ویژه اعطای حجم اینترنت رایگان 3G و 4G به ازای - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر هرسین استان کردستان - برقراری دقایق مکالمه برای مشترکین قدیمی و جدید سیم کارت های خود تا پایان تابستان 97 خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شاتل موبایل، مشترکین قدیمی و جدید سیم کارت های شاتل موبایل تا پایان جمعه 30 شهریور، در هر هفته ای که حداقل 30 دقیقه تماس خروجی خارج از شبکه برقرار کرده باشند؛ تا سقف ۲۰ گیگابایت بسته اینترنت 3G و 4G با پوشش سراسری در هفته بعد دریافت می‌کنند.

براساس این گزارش، مشترکین این اپراتور به صورت هفتگی و در صورت برقراری حداقل 30 دقیقه مکالمه خارج از شبکه طی یک هفته، 800 مگابایت اینترنت همراه 7 روزه در طی هفته بعد، در ازای 61 الی 120 دقیقه مکالمه طی یک هفته، ۵/1 گیگابایت ترافیک 3G و 4G در هفته بعد و با برقراری 121 الی 180 دقیقه مکالمه، ۵/3 گیگابایت اینترنت هفتگی - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر هرسین استان کردستان - و در صورت برقراری بیش از 181 دقیقه مکالمه، ۲۰ گیگابایت اینترنت همراه ۷ روزه در هفته بعد روی سیم کارت شاتل موبایل خود دریافت می کنند.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره طرح‌ها و بسته‌های - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر هرسین استان کردستان - جدید شاتل موبایل و انتخاب و خرید سیم کارت شاتل با پیش - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر هرسین استان کردستان - شماره 0998 و کد یک، می‌توانند به وب سایت این اپراتور به - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر هرسین استان کردستان - نشانی www.shatelmobile.ir مراجعه و یا با شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ تماس بگیرند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone