🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر اسالم استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر اسالم استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت نچرخیدن فر و جوجه گردان چیست؟
    پاسخ: خرابی موتور گرداننده، قراردادن حجم و وزن زیاد جوجه، خرابی سیخ چرخاننده و ... از عوامل ایجاد این مشکل است.
  2. سوال: در اجاق فر باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: خرابی قفل و لولای درب یا گیر کردن ذرات خارجی می تواند باعث اشکال در باز و بسته کردن درب فر شود.
  3. سوال: فرق فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: فندک های اتومات به صورت یکسره هنگام فشردن ولوم های گاز عمل می کنند ولی فندک های غیر اتومات در هنگام فشردن ولم گاز باید دکمه فندک را نیز بفشارید.
  4. سوال: چگونه می توان هزینه تعمیرات یا خدمات را پرداخت کرد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را در محل پرداخت نمایید.
  5. سوال: جرمگیری اجاق گاز و فر را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: از جرم گیر های مختلف در بازار برای جرمیگیری دستگاه خود میتوانید استفاده کنید. بهتر است طبق دستور عمل جرمیگر ها عمل کنید ک به دستگاه نیز آسیبی وارد نشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32169.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

شروع سرفیس Go نا امید کننده به نظر می‌رسد

داده‌هایی که از وبسایت AdDuplex به دست آمده اینطور نشان می‌دهد که شروع سرفیس Go چندان درخشان نبوده. میزان استفاده از این دستگاه بین کاربران سرفیس تنها ۱.۲۴ درصد است. این وبسایت در این باره اعلام کرد: ...

داده‌هایی که از وبسایت AdDuplex به دست آمده اینطور نشان می‌دهد که شروع سرفیس Go چندان درخشان نبوده. میزان استفاده از این دستگاه بین کاربران سرفیس تنها ۱.۲۴ درصد است. این وبسایت در این باره اعلام کرد:

دستگاه سرفیس Go وارد بازار شده اما تاثیر بسزایی در ترکیب جدید سرفیس‌ها از خود به جا نگذاشته. حداقل تا امروز. [سرفیس Go] در حال حاضر از نظر میزان استفاده بین کاربران سرفیس در رتبه‌ی یکی مانده به اخر - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر اسالم استان گیلان - با ۱.۲۴ درصد استفاده قرار گرفته است

این موضوع کمی نا امید کننده به نظر می‌رسد. چرا که مایکروسافت با عرضه‌ی این دستگاه نسبتا - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر اسالم استان گیلان - اقتصادی -حداقل در مقایسه با دیگر سرفیس‌ها- به دنبال موفقیتی چشمگیر بود.

سرفیس لپتاپ در سال گذشته و یک هفته بعد از عرضه، ۰.۶ درصد - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر اسالم استان گیلان - کاربران سرفیس را به خود اختصاص داد. همچنین سرفیس بوک ۲ - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر اسالم استان گیلان - در این فرصت تنها - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر اسالم استان گیلان - ۰.۴ درصد از کاربران سرفیس را متوجه خود کرده بود.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر اسالم استان گیلان

با توجه به آمار بالا، به نظر می‌رسد سرفیس Go سرعت بهتری در فروش از خود نشان داده باشد. اما سرفیس Go به مراتب ارزان تر از کامپیوتر‌هاییست که پیش - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر اسالم استان گیلان - تر به آن اشاره کردیم.

موضوع نا امید کننده تر اینجاست که کامپیوتر - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر اسالم استان گیلان - گران قیمت تر سرفیس یعنی سرفیس پرو (۲۰۱۷) یک ماه بعد از زمان عرضه عملکرد به مراتب بهتری داشت و ۲.۴ درصد از کاربران سرفیس از این دستگاه استفاده کردند. عملکردی دو برابر بهتر از سرفیس Go.

امروز سرفیس پرو سومین کامپیوتر سرفیس پرکاربرد محسوب می‌شود و ۱۸ درصد از کاربران را به خود اختصاص داده است (سرفیس پرو ۴ با ۳۳ - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر اسالم استان گیلان - درصد و سرفیس پرو ۳ با ۱۹ درصد به ترتیب در جایگاه اول و دوم قرار گرفته‌اند).

هنوز زود است که سرفیس Go را یک شکست خورده قلمداد کنیم و - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر اسالم استان گیلان - حتی احتمال دارد در ماه‌های پیش رو فروش مناسبی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر اسالم استان گیلان - به دست آورد. باید ببینیم که عملکرد سرفیس Go در ماه آینده چگونه خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone