🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر تربت جام استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر تربت جام استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و کاربرد تایمر فر چه می باشد؟
    پاسخ: تایمر در فر برای تنظیم مدت عملکرد فر و میزان آن می باشد.
  2. سوال: بوی گاز در آشپزخانه من به چه دلیل است؟
    پاسخ: نشتی گاز در آشپز خانه به طور کلی از اجاق گاز یا فر و یا لواز گازی شما می باشد.
  3. سوال: علت صدای وز وز و صدای باد در شعله اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: به طور کلی سر و صدای شعله به دولیل ایجاد می شود: به هم ریختن تنظیمات نسبت هوا به گاز و یا وجود ذرات غذا در آن.
  4. سوال: آیا در صورتی که فر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: خیر، ولی بهتر است این اقدام را انجام ندهید چون هیچ دلیل منطقی برای این کار وجود ندارد و ممکن است در دراز مدت باعث آسیب شود.
  5. سوال: در اجاق فر باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن یا گیر کرن در فر می توان به خراب بودن لولا های در، شکستگی پیچ ها و دستگیره ها و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32179.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

تصاویری از اجزای داخلی گلکسی نوت 9 منتشر شد

گلکسی نوت 9 هفته آینده، در 18 مرداد ماه رونمایی خواهد شد و تاکنون بسیاری از جزئیات آن مشخص شده. حالا تصاویری از قطعات داخلی آن منتشر شده است. تصاویر اجزا در یک وبسایت تعمیرات ...

گلکسی نوت 9 هفته آینده، در 18 مرداد ماه رونمایی خواهد شد و تاکنون بسیاری از جزئیات آن مشخص شده. حالا تصاویری از قطعات داخلی آن منتشر شده است.

تصاویر اجزا در یک وبسایت تعمیرات آنلاین مشاهده شده و شامل دوربین سلفی، ماژول دوربین اصلی دوگانه، حسگر مجاورت و کابل انعطاف پذیر شارژ است.

دو مورد از این قطعات - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر تربت جام استان خراسان - اشاره به شماره مدل SM-N9600 گلکسی نوت - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر تربت جام استان خراسان - 9 دارند. در ادامه می توانید تصاویر مربوط به این 4 قطعه را مشاهده نمایید:

علاوه بر این سامسونگ در - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر تربت جام استان خراسان - بیانیه ای رسمی اشاره ای به گلکسی نوت - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر تربت جام استان خراسان - بعدی داشته، علی رغم اینکه به نام نوت 9 اشاره نشده اما می توان این گونه برداشت کرد که منظور همین گوشی است:

«در 9 آگوست (18 مرداد ماه) در نیویورک، سامسونگ الکترونیک از دستگاهی رونمایی - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر تربت جام استان خراسان - می کند که به شما امکان می دهد بیشترین بهره را در هر کاری که انجام می دهید از آن ببرید. جدیدترین [ویژگی] افزوده شده به اعلاترین رده خانواده گلکسی از دورن بهینه سازی شده تا [این گوشی] با فناوری هایی که موجب افزایش قدرت، کارایی و سرعت گوشی های هوشمند می شوند با زندگی پر مشغله کاربران هماهنگ باشد. این پیشرفت ها - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر تربت جام استان خراسان - جدیدترین پرچمدار سامسونگ را به قدرتمندترین پرچمدار و تنها - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر تربت جام استان خراسان - دستگاهی بدل می کند که برای مدیریت کارها، بازی و هر چیز دیگری نیاز دارید».

بنا بر گمانه زنی ها - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر تربت جام استان خراسان - گلکسی نوت 9 از نمایشگر 6.4 اینچی با رزولوشن 1440 در 2960 پیکسل بهره خواهد برد، به چیپست اگزینوس 9810 یا اسنپدراگون 845 مجهز خواهد شد و 6 یا 8 گیگابایت رم برای - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر تربت جام استان خراسان - آن در نظر گرفته خواهد شد.

باتری پرچمدار آتی سامسونگ 4000 میلی آمپر ساعتی است و قلم S Pen این بار به بلوتوث مجهز شده و قابلیت های پیشرفته تری را ارائه می دهد. دوربین اصلی به - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر تربت جام استان خراسان - دو حسگر 12 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f1.5 و f2.4 مجهز شده و سامسونگ اندروید 8.1 را برای آن در نظر گرفته است.

هر آنچه از گلکسی نوت 9 پیش از رونمایی رسمی می دانیم را می توانید در مطلب ویژه دیجیاتو مطالعه نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone