🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الجی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الجی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از جاروبرقی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: در حالت کلی موتور جاروبرقی با کردکرن زیاد و داغ شدن ممکن است اسیب ببیند.
  2. سوال: بابت تعمیر جاروبرقی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر جاروبرقی به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  4. سوال: ترموستات جاوبرقی چیست؟
    پاسخ: ترموستات برای تنظیم دمای موتو و دستگاه جاروبرقی می باشد.
  5. سوال: تمیر کزدن مایعات با جاروبرقی مجاز است؟
    پاسخ: نباید داخل جاروبرقی مایهات وارد شود زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37889.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

آنر مجیک بوک معرفی شد؛ رقیب ویندوزی و ارزان قیمت مک بوک پرو

برند «آنر» هواوی به تازگی از نخستین لپ تاپ خود با عنوان «آنر مجیک بوک» رونمایی کرده که طراحی مدرن و مشخصات سخت افزاری مناسبی دارد. آنر، یکی از برندهای متعلق به شرکت هواوی که ...

برند «آنر» هواوی به تازگی از نخستین لپ تاپ خود با عنوان «آنر مجیک - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - بوک» رونمایی کرده که طراحی مدرن و مشخصات سخت افزاری مناسبی دارد.

آنر، یکی از برندهای متعلق به شرکت هواوی که چند روز قبل از پرچمدار جدید خود «آنر 10» رونمایی کرد، با معرفی نخستین - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - لپ تاپ خود وارد رقابت در عرصه کامپیوترها شده است. به - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - گفته کمپانی سازنده مجیک بوک بر اساس فلسفه و نگرش موبایل های هوشمند طراحی شده تا در کنار طراحی شیک، کارایی مناسبی نیز داشته باشد.تعمیرات جارو برقی الجی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقینمایشگر 14 اینچی - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - این لپ تاپ که قابلیت چرخش 180 درجه دارد، حاشیه های اطراف را تا حد ممکن به عقب رانده تا 81 درصد از پنل جلو را به خود اختصاص دهد.

وظیفه پردازش داده ها بر عهده پردازنده نسل هشتم Core i7-8550U اینتل، 8 گیگابایت رم، پردازشگر گرافیکی MX150 انویدیا و 256 گیگابایت حافظه داخلی SSD قرار دارد. مدل ضعیف تری نیز با پردازنده Core-i5 در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.تعمیرات جارو برقی الجی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقیبدنه فلزی آنر مجیک بوک 15.8 میلی متر ضخامت و 1.47 کیلوگرم وزن دارد و قرار - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - است در سه رنگ نقره ای، - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - خاکستری و صورتی عرضه شود.

کمپانی سازنده امکانات صوتی مناسبی را - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - برای نخستین محصول خود در نظر گرفته و آن را به چهار اسپیکر با قابلیت پشتیبانی از سیستم دالبی مجهز کرده است. تعمیرات جارو برقی الجی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقیآنر مدعی شده که باتری 57 وات ساعتی امکان مشاهده حداقل دوازده ساعت ویدئوی 1080p، دوازده ساعت وب گردی و سیزده ساعت پردازش - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - اسناد را فراهم می کند. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به آنتن Wi-Fi دوبانده اشاره کرد. تعمیرات جارو برقی الجی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقیآنر مجیک بوک بهره مند از پردازنده Core i7 حدود 809 دلار و مدل مجهز به پردازنده Core i5 حدود 796 دلار قیمت خواهد داشت (قیمت دقیق بر اساس یوان چین اعلام شده) که برای لپ تاپی با ویژگی های مذکور زیاد به نظر نمی رسد، هرچند کارایی آنها در عمل هنوز محک نخورده است.

کمپانی سازنده تا کنون تاریخ دقیقی را برای عرضه آنر - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - مجیک بوک - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - به بازار اعلام نکرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone