🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر فارس استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر فارس استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر باشد.
  2. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر اجاق گاز من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  3. سوال: چقدر طول میکشد اجاق گاز و فر من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان مورد نیاز تعمیر و تحویل دستگاهتان به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: آیا باید برای اجاق گاز و فر از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: برای اجاق گاز و فر برق مصرف زیادی وجود ندارد ولی برای اطمینان بهتر است از این محافظ ها برای لوازم برقی استفاده کنید.
  5. سوال: نقش شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم و شیر ها در اجاق گاز و فر برای تنظیم دمای فر یا تنظیم شعله های فر و اجاق گاز مورد استفاده قرار می گیرند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26501.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

کمپانی AMD: انویدیا را بازی دادیم

نایب رئیس شرکت AMD در مصاحبه‌ای که اخیرا با  Hot Hardware انجام داده اعلام کرد که قیمت‌گذاری کارت گرافیک رادئون RX 5700 و RX 5700 XT جدید از سری Navi این شرکت یک برنامه از پیش ...

نایب رئیس شرکت AMD در مصاحبه‌ای که اخیرا با  Hot Hardware انجام داده اعلام کرد که قیمت‌گذاری کارت گرافیک رادئون RX 5700 و RX 5700 XT جدید از سری Navi این شرکت یک برنامه از پیش تعیین شده برای فریب انویدیا بود تا شرکت رقیب بر همین اساس وادار به بالاتر بردن قیمت کارت‌های سری سوپر خود شود.

در هنگام معرفی کارت‌های گرافیک نسل جدید AMD قیمت این کارت‌ها به ترتیب 379 و 449 - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر فارس استان فارس - دلار اعلام شده بود. بعد از معرفی این محصولات، انویدیا هم از کارت‌های جی فورس RTX 2060 و - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر فارس استان فارس - 2070 سوپر خود رونمایی و با نگاهی به محصولات شرکت رقیب، آن‌ها - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر فارس استان فارس - را به ترتیب - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر فارس استان فارس - 399 و 499 دلار قیمت‌گذاری کرد. سپس نوبت AMD بود تا بازی خود را کامل کرده و قیمت کارت‌های جدیدش را به 349 و 399 دلار کاهش دهد.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر فارس استان فارس

نایب رئیس بخش رادئون «اسکات هرکلمن» در این رابطه گفت:

از آنجایی که ابعاد صفحات چیپ‌های انویدیا بزرگ است، ما می‌دانستیم که این شرکت - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر فارس استان فارس - حاشیه سود بالایی ندارد بنابراین با قیمت‌ها بازی کردیم

با این حال به نظر می‌رسد این استراتژی AMD چیزی فراتر از یک بازی برای دستکاری قیمت محصولات رقیبش بوده باشد. هرکلمن در این رابطه گفته - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر فارس استان فارس - که - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر فارس استان فارس - آن‌ها از فروش کم مدل‌های استاندارد  RTX 2060 و 2070 آگاه بودند و با این اعلام قیمت قصد بدتر کردن اوضاع را برای مدل‌های سوپر داشتند. به گفته هرکلمن آن‌ها در واقع با یک تیر دو نشان زدند، چرا که علاوه بر به هم زدن استراتژی قیمت گذاری کارت‌های سوپر 2060 و 2070، فروش مدل‌های استاندارد این کارت‌ها را نیز با مشکل مواجه کردند.

هرکلمن عقیده دارد که این بازی با قیمت سری جدید کارت گرافیک رادئون - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر فارس استان فارس - نه فقط به نفع AMD بلکه به نفع مشتریان هم هست چرا که منجر به خرید یک محصول خوب با قیمت پایینتر می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone