🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر گرگان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر گرگان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه به منزل با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  2. سوال: رله فرگاز چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: رله یا همان برد رله وظیفه کنترل ولتاژ در المنت است.
  3. سوال: آیا در صورت تکرار خرابی اجاق گاز و فر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی اجاق گاز و فر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: چرا اجاق گاز و فر من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی همچون ترموکوپل،ولوم و شیر و ... می تواند باعث این مشکل شود.
  5. سوال: نقش ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل وظیفه قطع جریان گاز در مواقع ضروری را بر عهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26500.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

مایکروسافت از شدت یافتن حملات هکی علیه سازمان های آمریکایی خبر داد

مایکروسافت اعلام کرده که در سال قبل نزدیک به ۱۰ هزار نفر هدف حمله هکرهای تحت حمایت دولت ها قرار گرفتند و این شرکت آنها را از این مساله مطلع کرده است. غول تکنولوژی ساکن ...

مایکروسافت اعلام کرده که در سال قبل نزدیک به ۱۰ هزار نفر هدف حمله هکرهای تحت حمایت دولت ها قرار گرفتند و این شرکت آنها را از این مساله مطلع کرده است.

غول تکنولوژی ساکن ردموند روز چهارشنبه این هفته اعلام کرد که این افراد یا هدف حملات هکی قرار گرفته اند یا اینکه سیستم های مورد استفاده شان تضعیف شده است و - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر گرگان استان گلستان - تقریبا در تمامی موارد مشتریان سازمانی اصلی ترین اهداف هکرها بوده اند. - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر گرگان استان گلستان - از هر ۱۰ قربانی نیز یک مورد اکانت شخصی و غیرسازمانی بوده است.

مایکروسافت این خبر را در - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر گرگان استان گلستان - جریان فوروم امنیت آسپن در کلورادو فاش کرد و در - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر گرگان استان گلستان - گزارش خود بر میزان - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر گرگان استان گلستان - وابستگی دولت ها به حملات سایبری به عنوان ابزاری برای دریافت اطلاعات، تاثیرگذاری ژئوپولیتیکی و دستیبای به اهداف دیگر تاکید کرد.

این شرکت همچنین خبر داد که با استفاده از تکنولوژی AccountGuard خود ۷۸۱ نوتیفیکیشن را برای سازمان های هدف حملات سایبری دولت ها صادر کرده است. طبق اعلام مایکروسافت تقریبا تمامی این حملات علیه - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر گرگان استان گلستان - سازمان های آمریکایی اتفاق افتاده اند اما مشخص نیست که چند درصد از آنها موفقیت آمیز بوده اند. با این حال ادعا شده که بخش اعظم این حملات توسط هکرهای روسیه و کره شمالی انجام شده اند.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر گرگان استان گلستان

دست کم یکی از گروه هایی که مایکروسافت در گزارش خود به آن اشاره کرده Strontium نام دارد که وابسته به گروه روسی Fancy Bear است و طبق ادعاهای قبلی در حملات هکی سال - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر گرگان استان گلستان - ۲۰۱۶ علیه کمیته ملی دمکرات های آمریکا و حملات سایبری علیه بانک ها و زیرساخت های مالی اکراین در سال ۲۰۱۷ دست داشته است.

به نظر می رسد که - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر گرگان استان گلستان - هدف اصلی مایکروسافت - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر گرگان استان گلستان - از انتشار این گزارش متقاعد کردن مقامات برگزار کننده انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به استفاده از کیت توسعه نرم افزار متن باز ElectionGuard باشد که این شرکت چندی پیش معرفی کرد.

این کیت تایید دوسویه رای گیری را ممکن می کند و یک کد رهگیری را در اختیار رای دهندگان می گذارد که به لطف آن افراد می تواننند از طریق یک پورتال تحت وب، از بابت شمارش آراء خود مطمئن شوند. این پرتال محتوای رای را نمایش نمی دهد و محرمانگی فرد رای دهنده را نیز حفظ خواهد کرد.

این شرکت در بیانیه خبری خود در رابطه با تکنولوژی تازه اش چنین آورده است:

مشکل [مداخله بیگانگان در انتخابات] جدی است و وقت آن رسیده تا راهکار این مشکل پیدا شود. دولت ها و جامعه مدنی نقش های مهمی بر عهده دارند - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر گرگان استان گلستان - و صنعت تکنولوژی نیز وظایف مختص به خود را دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone