🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج تاچی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج تاچی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: منبع انبساط پکیج چیست؟
    پاسخ: زمانی که آب داخل پکیج داغ ‌شود نیاز دارد تا فضای بیشتری را اشغال کند، که این وظیفه را منبع انبساط به عهده دارد.
  2. سوال: فلوسوئیچ یا فلومتر پکیج چیست؟
    پاسخ: با باز شدن آب گرم و رد شدن جریان آب از داخل فلومتر مدار قطعه بسته می‌شود و پکیج وارد مراحل بعد می شود.
  3. سوال: پرشر سوئیچ هوا در پکیج چیست؟
    پاسخ: قطعه ای ایمنی مانند ترموستات حد است که در صورت نیاز جلو جرقه زدن و کارکرد فن را می گیرد.
  4. سوال: آیا امکان تعمیر در محل وجود دارد یا باید حتما به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: دلیل خاموش شدن خودکار پکیج چیست؟
    پاسخ: بعضی اوقات پکیج ها به صورت خودکار خاموش روشن می شوند که اگر به میزان طبیعی نباشد باید مورد بررسی قرار گیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26496.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

استفاده از آفیس ۳۶۵ در مدارس آلمانی ممنوع شد

مقامات ایالت «هسه» در آلمان استفاده از آفیس ۳۶۵ را به دلیل احتمال نقض حریم خصوصی دانش آموزان در مدارس ممنوع کردند. به گفته کمیسیونر «حفاظت داده و آزادی اطلاعات» ایالت هسه پیکربندی استاندارد پلتفرم ابری ...

مقامات ایالت «هسه» در آلمان استفاده از آفیس ۳۶۵ را به دلیل احتمال نقض حریم خصوصی - تعمیرات پکیج تاچی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - دانش آموزان در مدارس ممنوع کردند.

به گفته کمیسیونر «حفاظت داده و آزادی اطلاعات» ایالت هسه پیکربندی استاندارد پلتفرم ابری مایکروسافت به گونه ای است که اطلاعات شخصی دانش آموزان و آموزگاران را بالقوه در دسترس مقامات آمریکایی قرار می دهد. وی با استناد به این مساله استفاده از آفیس 365 را در تمامی مدارس - تعمیرات پکیج تاچی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - سطح ایالات هسه غیر - تعمیرات پکیج تاچی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - مجاز اعلام کرده است.

بحث و جدل ها پیرامون استفاده مدارس از این اپلیکیشن زمانی بالا گرفت که کمپانی ردموندی مرکز داده خود در آلمان را تعطیل کرد و در نتیجه حالا داده های ذخیره در این اپ به آمریکا ارسال می شوند. اطلاعاتی که سیستم تله متری ویندوز ۱۰ و سرویس های ابری جمع آوری می کنند دامنه بسیار گسترده ای از موضوع ایمیل ها و محتوای کاربر در بسته آفیس گرفته تا محتوای مموری حین کرش را - تعمیرات پکیج تاچی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - شامل می شود.

یکی از سخنگویان مایکروسافت در واکنش به این ممنوعیت به قابلیتی اشاره کرد که امکان - تعمیرات پکیج تاچی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - محدودسازی میزان داده های ارسالی به کمپانی توسط آفیس ۳۶۵ را فراهم می سازد. این شرکت برای کاهش نگرانی کاربرانش قابلیت جدید دیگری را هم معرفی کرده که کنترل بیشتری را روی داده ها اعمال می کند. این سخنگو در نهایت تاکید کرد که مایکروسافت چنین اجازه ای را به مقامات نمی دهد و پیشتر از دولت آمریکا به این خاطر شکایت کرده است. تعمیرات پکیج تاچی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان

این مشکل تنها به مایکروسافت محدود - تعمیرات پکیج تاچی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - نمی شود و کمیسیونر هسه استفاده از سرویس های ابری گوگل و اپل را هم به خاطر عدم تطابق با قوانین جدید اتحادیه اروپا موسوم به «مقررات حفاظت - تعمیرات پکیج تاچی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - از داده های عمومی» یا GDPR ممنوع کرده است.

در حال حاضر تنها راهی که برای مدارس این ایالات باقی مانده - تعمیرات پکیج تاچی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - بکارگیری نرم افزارهایی - تعمیرات پکیج تاچی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - نظیر آفیس ۲۰۱۹ است که داده ها را به صورت محلی روی سیستم ها ذخیره می کنند. هرچند این محدودیت فعلا به یک ایالت محدود می شود اما چون بر مبنای قانون GDPR اعمال شده احتمالا در آینده نزدیک ایالات های دیگر نیز به اقدامات مشابهی دست می زنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone