🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج تاچی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج تاچی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول خواهد کشید تا تعمیرکار جهت رفع عیب پکیج مراجعه کنید؟
    پاسخ: حداکثر تا 30 الی 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین پکیج با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  2. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مشعل پکیج وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مشعل پکیج خرابی فندک، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  3. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: وجود بیشتر از صد هزار مشترک فعال گواهی است بر رضایت مشتریان از خدمات ما؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  4. سوال: چرا پکیج من نشتی اب دارد؟
    پاسخ: خرابی و پوسیدگی لوله ها از این عوامل می تواند باشد.
  5. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: اگر خرابی و اشکال در خدمات و تعمیرات انجام شده توسط ما باشد و بازه 3 ماه گارانتی از خدمات ما نگذشته باشد برای شما خدمات مجدد با ضمانت بدون وجه خواهد بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26498.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

گلکسی نوت 10 با چیپست اگزینوس 9825 در گیک بنچ رویت شد

گوشی موبایل گلکسی نوت 10 سامسونگ که 17 مرداد ماه رونمایی خواهد شد، تست های گیک بنچ را پشت سر گذاشته است. شماره مدل این دستگاه SM-970F است و به چیپست اگزینوس 9825 مجهز شده ...

گوشی موبایل گلکسی نوت 10 سامسونگ که 17 مرداد ماه رونمایی خواهد شد، تست های گیک بنچ را پشت سر - تعمیرات پکیج تاچی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - گذاشته است. شماره مدل این دستگاه SM-970F است و به - تعمیرات پکیج تاچی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - چیپست اگزینوس 9825 مجهز شده که توسط هشت گیگابایت رم همراهی - تعمیرات پکیج تاچی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - می شود.

عملکرد نسخه اگزینوس در حالت تک هسته ای بهتر از اسنپدراگون است

این اولین باری نیست که گلکسی نوت 10 در گیک بنچ رویت می شود. ماه قبل نیز همین موبایل با نام SM-N976B به همراه همین چیست و رم در دیتابیس گیک بنچ مشاهده شده بود. البته نتایج کسب شده توسط این مدل از قبلی بسیار بهترند، که نشان از پیشرفت قابل توجه نرم افزار این دستگاه دارد. مدل دیگری از گلکسی نوت 10 با بهره گیری از چیپست اسنپدراگون نیز قبلا در این پلتفرم - تعمیرات پکیج تاچی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - مشاهده شده بود که از رم 12 گیگابایتی استفاده می کرد. امتیاز آن مدل در - تعمیرات پکیج تاچی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - بخش تک هسته ای از مدل - تعمیرات پکیج تاچی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - مجهز به اگزینوس کمتر بود اما در قسمت چند هسته ای - تعمیرات پکیج تاچی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - عملکرد بهتری از خود نشان داده بود.

تعمیرات پکیج تاچی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

امسال سامسونگ احتمالاً از سه نمونه مختلف گلکسی نوت 10 رونمایی خواهد کرد که عبارتند - تعمیرات پکیج تاچی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - از نوت 10، نوت 10 پلاس و یک نسخه 5G. طراحی نسخه های معمولی و پلاس بسیار به هم شبیه خواهد بود، اما نسخه پلاس دارای صفحه نمایش بزرگتر، سنسور زمان پرواز و باتری بزرگتر خواهد بود.

تاکنون اطلاعات زیادی درباره مشخصات احتمالی این موبایل ها منتشر شده است، از احتمال تجهیز مدل پلاس به دو سنسور مدت پرواز گرفته تا بهره مندی از اپرچر سه گانه. پیش بینی - تعمیرات پکیج تاچی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - می شود مدل عادی به نمایشگری 6.3 اینچی و مدل پلاس به نمایشگر 6.7 اینچی مجهز شود. با توجه به حذف سنسور اثر انگشت از بدنه نیز احتمالا این موبایل از سنسور اثر - تعمیرات پکیج تاچی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - انگشت فراصوت زیر صفحه استفاده - تعمیرات پکیج تاچی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - کند، مانند آن چه قبلا در گلکسی اس 10 (بررسی دیجیاتو) دیده بودیم. خبر بد هم این است که به احتمال زیاد سامسونگ جک هدفون را از آن ها - تعمیرات پکیج تاچی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - حذف کرده است.

سامسونگ 17 مرداد ساعت 00:30 بامداد به وقت تهران از - تعمیرات پکیج تاچی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - این موبایل ها در سالن بارکلیز نیویورک رسماً رونمایی خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone