🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر قزوین استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر قزوین استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر پکیج را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  3. سوال: وظیفه و کاربرد پمپ سیرکولاتور چیست؟
    پاسخ: اصلی ترین قطعه پکیج است که باید همیشه از سلامت آن مطمن باشید.
  4. سوال: چرا پکیج من جوش می آورد؟
    پاسخ: ایجاد فشار هوا باعث جوش اوردن پکیج خواهد شد.
  5. سوال: پکیج هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: پکیج به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه پکیج مفید است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26491.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

نقشه نمایشگاه الکامپ و محل غرفه‌ها در مسیریاب نشان قرار می‌گیرد

نقشه و مسیریاب «نشان» قابلیت نمایش نقشه نمایشگاه الکامپ ۹۸ را روی اپلیکیشن خود اضافه کرد. «امیر جبلی»‌ مدیر محصول نشان به دیجیاتو گفت اطلاعات نمایشگاه تا قبل از شروع الکامپ تکمیل خواهد شد و ...

نقشه و مسیریاب «نشان» قابلیت نمایش نقشه نمایشگاه الکامپ ۹۸ را روی اپلیکیشن خود اضافه کرد. «امیر جبلی»‌ مدیر محصول نشان به دیجیاتو گفت اطلاعات نمایشگاه تا قبل از شروع الکامپ تکمیل خواهد شد و کاربران برای استفاده از آن باید اپلیکیشن‌ خود را به روز - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر قزوین استان زنجان - رسانی کنند.

نمایشگاه الکامپ پنجشنبه این هفته شروع به کار خواهد کرد و گفته می‌شود نزدیک به ۵۰۰ غرفه در - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر قزوین استان زنجان - بخش‌های مختلف آن حضور خواهند داشت. به گفته جبلی، مسیریاب نشان با هدف سهولت دسترسی بازدیدکنندگان به غرفه‌ها و سالن‌های مختلف اقدام به بارگذاری - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر قزوین استان زنجان - اطلاعات نمایشگاه کرده است:

«اطلاعات از مجری نمایشگاه به ما منتقل و در اپلیکیشن بارگذاری می‌شود. تاکنون بخشی از اطلاعات بارگذاری شده و تا قبل از شروع به کار نمایشگاه این اطلاعات تکمیل خواهند شد. نقشه اصلی نمایشگاه‌، سالن‌ها، طبقات، محل غرفه‌ها و اطلاعات جانبی و عمومی‌تر مانند محل رستوران‌ها، عابربانک‌ها و سایر موارد در نشان نمایش داده خواهد شد و کاربران برای استفاده از اطلاعات جدید نمایشگاه باید اپ را به‌روز رسانی کرده و یا از آخرین نسخه نشان استفاده کنند. همچنین بازدیدکنندگان نمایشگاه الکامپ امسال می‌توانند از غرفه‌ی نقشه و مسیریاب نشان در سالن ۹ و ۸ دیدن کنند.»

تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر قزوین استان زنجان

جبلی می‌گوید که این اولین تجربه آنها برای نمایش اطلاعات نمایشگاه‌هاست و از این به بعد لوکیشن - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر قزوین استان زنجان - تمامی رویدادهای نمایشگاهی که مورد توجه عموم مردم باشد، توسط این اپ در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

طبق گفته‌های مدیر محصول نشان، نمایش و هشدار نزدیک شدن به سرعت‌گیر از - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر قزوین استان زنجان - ماه پیش به نشان اضافه شده و تا ماه آینده قابلیت مسیریابی توسط حمل - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر قزوین استان زنجان - و نقل - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر قزوین استان زنجان - همگانی نیز به اپلیکیشن افزوده خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone