🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی بوش در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی بوش در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: اسپیلت چه تفاوتی با کولرگازی دارد؟
    پاسخ: در وقع کارایی و عملکرد یکسان بین هر دو دستگاه وجود دارد . با اینحال اسپیلت ها اکثرا فقط به صورت سرمایشی هستن لکن کولرگازی در عین حال عمل گرمایش و سرمایش را انجام میدهد.
  2. سوال: آیا هزینه تعمیرات را میتوان به صورت نقدی پرداخت کرد؟
    پاسخ: تمام تکنسین های ما معمولا دستگاه کارتخوان به همراه دارند علاوه بر این شما می توانید از درگاه های بانکی پرداخت هزینه را انجام دهید.
  3. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  4. سوال: به چه دلیل در کولرگازی من برفک وجود دارد؟
    پاسخ: نشت گاز مبرد داخل کولرگازی این عامل را ایجاد میکند . شما برای جلوگیری از این عوامل باید دستگاه را به صورت دوره ای سرویس کنید و شروع چنین مشکلاتی پیش تر جلوگیری کنید.
  5. سوال: نقش و وظیفه کمپرسور در کولر گازی چه می باشد؟
    پاسخ: کمپرسور در واقع اصلی ترین قطعه داخل کولرگازی به شمار می آید که انواع مختلف اسکرول، پیستونی و روتاری دارد و بدون وجود آن عملا کولرگازی کار نمی کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39028.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

تصاویر منتسب به هوآوی پی 20، خبر از سه مدل با دوربین سه گانه می دهند

در سال های اخیر هوآوی از موبایل های پی 8، پی 9 و پی 10 (بررسی دیجیاتو) رونمایی کرده و در حالی که این بار انتظار معرفی پی 11 را داشتیم، ولی بر اساس تصاویری ...

در سال های اخیر هوآوی از موبایل های پی 8، پی 9 و پی 10 (بررسی دیجیاتو) رونمایی کرده و در حالی که این بار انتظار - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - معرفی پی 11 را داشتیم، ولی بر اساس تصاویری که به - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - تازگی فاش شده به نظر می رسد این بار باید منتظر  پی 20 آن هم با دوربین اصلی سه گانه باشیم.

تعمیرات کولر گازی بوش در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

تصاویر منتسب به هوآوی پی 20 که اخیراً منتشر شده خبر از 3 تلفن هوشمند از این سری را می دهند: پی 20، پی 20 پلاس و پی 20 پرو. همچنین هر سه مدل از دوربین اصلی سه گانه پشتیبانی - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - می - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - کنند، البته جایگاه دوربین ها بسته به مدل متفاوت است. بر اساس گزارش های پیشین دوربین این موبایل ها از زوم 5 برابر پشتیبانی - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - می کنند و از حسگر های 40 مگاپیکسلی بهره می برند. بدین ترتیب از این حیث تلفن های هوشمند سری پی 20، عالی به نظر می رسند، البته در نهایت باید منتظر ماند تا پس از عرضه و بررسی، کیفیت آنها محک بخورد.

تعمیرات کولر گازی بوش در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

به - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - نظر می رسد پی 20 و پی 20 پلاس - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - در نمای جلوی موبایل از طراحی یکسانی برخوردار باشند. در این دو مدل حسگر اثر انگشت در پایین نمایشگر قرار گرفته، ولی دوربین اصلی سه گانه در پی 20 به صورت افقی قرار دارد، در حالی که در پی 20 پلاس قرار گیری آنها به صورت عمودی است. همچنین احتمالاً این دو مدل از - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - نظر سایز نیز با هم متفاوت خواهند بود.

تعمیرات کولر گازی بوش در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

بر اساس تصاویر، پی 20 پرو در نمای جلوی دستگاه با دو مدل دیگر متفاوت خواهد بود. به نظر - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - می رسد در این نسخه حسگر اثر انگشت به پشت منتقل شده. همچنین نحوه - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - قرار گیری دوربین سه گانه اصلی نیز علی رغم اینکه مشابه پی 20 پلاس عمودی است، ولی این بار در وسط پنل پشتی قرار گرفته - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - است. از سوی دیگر به لطف انتقال حسگر اثر انگشت به پشت دستگاه، نسبت نمایشگر به بدنه در این موبایل در مقایسه با دو مدل دیگر بالاتر است.

بر اساس گزارشات پیشین احتمالاً پی 20 و پی 20 پلاس دقیقاً مشابه میت 10 (بررسی دیجیاتو) و میت 10 پرو (بررسی دیجیاتو) از چیپست کایرین 970 بهره خواهند برد و پی 20 پرو به همراه چیپست کمی قدرتمند تر کایرین 975 عرضه خواهد شد. هر - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - سه مدل نیز احتمالاً با 6 گیگابایت رم و حداقل 64 گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار خواهند شد.

انتظار می رود هوآوی از پرچمداران آتی خود - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - در کنگره جهانی - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - موبایل (MWC) که از 7 تا 10 اسفند در بارسلون اسپانیا برگزار خواهد شد رونمایی کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone