🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج بوتان در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج بوتان در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن برد پکیج چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن برد پکیج میتوان به نوسانات برقی و یا نشت آب به قسمت های الکترونیکی اشاره کرد.
  2. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: بله، تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: آیا تکنسین پکیج قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: بله، تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: آیا امکان تعمیر در محل وجود دارد یا باید حتما به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26499.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

توییتر دارک مود و برخی قابلیت های اپ را به نسخه تحت وب اضافه کرد

توییتر روی نزدیک کردن تجربه کاربری پلتفرم وب خود به اپ موبایل تمرکز کرده و در همین راستا به‌رزورسانی قابل توجهی را در طراحی سایتش صورت داده است. به لطف این تغییرات حالا تعدادی از ...

توییتر روی نزدیک کردن تجربه کاربری پلتفرم وب خود به اپ موبایل تمرکز کرده و در همین راستا به‌رزورسانی قابل توجهی را در طراحی سایتش صورت داده است.

به لطف این تغییرات حالا تعدادی از ابزارهای سفارشی سازی اپ توییتر به سایت اضافه شده که شامل حالت تیره یا دارک مود هم می شود. در بخش سمت چپ شاهد منویی هستیم که امکان دسترسی سریع به پیام ها، صفحه پروفایل، توییت های بوکمارک شده و لیست ها را فراهم می کند. تعمیرات پکیج بوتان در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

این منو بخش - تعمیرات پکیج بوتان در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - اکسپلور را هم - تعمیرات پکیج بوتان در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - در خود جای داده که کاربران اپ به خوبی با آن آشنایی دارند. اکسپلور شامل مجموعه ای از توییت ها و استریم های ویدیویی است که بر - تعمیرات پکیج بوتان در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - مبنای علایق یا مکان جغرافیایی - تعمیرات پکیج بوتان در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - کاربر از میان حساب های کاربری دنبال نشده، انتخاب می شوند.

بخش پیام های دایرکت نیز باز طراحی شده که با کلیک روی آیکون پیام در منوی مذکور ظاهر می شود. هدف توییتر از تغییر طراحی این بوده که گزینه ارسال پیام و مشاهده گفتگوها در یک بخش و بدون نیاز به سوییچ در اختیار کاربر قرار گیرد.تعمیرات پکیج بوتان در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقیمهم ترین تغییر شاید از راه رسیدن قابلیت دارک مود باشد که اولین بار به محض ورود به سایت به نمایش درمی آید. در دفعات بعد هم برای دسترسی به آن کافی - تعمیرات پکیج بوتان در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - است در منوی سمت چپ گزینه More را انتخاب کرده و روی Display کلیک کرد. در این بخش سه گزینه حالت پیش فرض، Dim و Lights out قرار دارد که با انتخاب Dim متن روی پس زمینه آبی تیره ظاهر شده و در Lights out پس زمینه به مشکی تیره تغییر پیدا - تعمیرات پکیج بوتان در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - می کند.

از دیگر تغییرات مهم می توان به تسهیل - تعمیرات پکیج بوتان در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - جابجایی بین اکانت ها از طریق log out در منوی سمت چپ اشاره کرد. به روزرسانی توییتر علاوه بر تغییرات ظاهری سرعت پلتفرم را نیز بهبود بخشیده و زیربنایی برای تغییرات بیشتر - تعمیرات پکیج بوتان در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - در آینده به شمار - تعمیرات پکیج بوتان در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - می رود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone