🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج لورچ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج لورچ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت روشن نشدن مشعل پکیج چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن مشعل پکیج به عواملی متعددی از جمله برد، نبود گاز، خربی لوله ها و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: دلیل گرم نشدن رادیاتور ها چیست؟
    پاسخ: عد تنظیم حرارت مرکزی توسط پکیج و درست کار نکردن آن می تواند باعث این اتفاق شود.
  3. سوال: چرا پکیج دائما دچار افت می شود؟
    پاسخ: گر فشار پکیج زیر 1 است پکیج شما نمی تواند درست کار کند وپکیج افت می کند.
  4. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدماتی که از همکاران ما ارائه شده دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  5. سوال: چرا آب پیکج من دمای ثابتی ندارد؟
    پاسخ: در صورتی که پکیج دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، مشعل، مبدل حرارتی و... شود دستگاه به کیفیت و اندازه قبل کار نمی کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26495.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

دیجی‌کالا در نمایشگاه الکامپ ۱۷ کارگاه تخصصی برگزار می‌کند

امسال گروه «دیجی‌کالا» و شرکت‌های وابسته به آن در بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ حاضر می‌شوند و در «اتاق تجربه» با برگزاری ۱۷ کارگاه آموزشی بهترین تجربیات خود را به صورت رایگان در اختیار فعالان ...

امسال گروه «دیجی‌کالا» و شرکت‌های وابسته به آن در بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ حاضر می‌شوند و در «اتاق تجربه» با برگزاری ۱۷ کارگاه آموزشی بهترین تجربیات خود را به صورت رایگان در اختیار فعالان استارتاپی کشور قرار دهند.

گروه دیجی‌کالا شامل «دیجی‌کالا فِرش« (سوپرمارکت دیجی‌کالا)، «فیدیبو»، «دیجی‌پی»، «دیجی‌کالانکست»، «ادرو» و «فاینال تارگت» در الکامپ تهران از پنجشنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۸ در غرفه دیجیکالا واقع در ورودی سالن الکام استارز (سالن ۸ و ۹) نمایشگاه حضور دارد.

اینطور که دیجی‌کالا اعلام کرده است مدرسان این کارگاه‌ها، مدیران - تعمیرات پکیج لورچ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - ارشد و کارشناسان باتجربه شرکت دیجی‌کالا و مجموعه‌ها و زیرمجموعه‌های مرتبط به این گروه استارتاپی هستند. ضمن آنکه این گروه در طول نمایشگاه - تعمیرات پکیج لورچ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - چند سخنرانی تخصصی جذاب نیز - تعمیرات پکیج لورچ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - برای مخاطبانش تدارک دیده است. «امیرصالحی» مدیرعامل «دیجی‌کالانکست» در نخستین روز از نمایشگاه الکامپ ۹۸ از «چرایی شکست استارتاپ‌ها» صحبت خواهد کرد.

تعمیرات پکیج لورچ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

کارگاه «چرا - تعمیرات پکیج لورچ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - استارتاپ‌ها شکست می‌خورند؟» ساعت ۱۱ روز پنجشنبه - تعمیرات پکیج لورچ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - ۲۷ تیر ۱۳۹۸ در غرفه دیجی‌کالا برگزار خواهد شد. اما به جز - تعمیرات پکیج لورچ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - موضوع چرایی شکست استارتاپ‌ها، عناوین متنوع دیگری مثل «تجربه لانچ محصول»، «فرهنگ کاری - تعمیرات پکیج لورچ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - در استارتاپ»، «چگونه در صنعت تجارت الکترونیک رشد کنیم؟»، «چالش‌های مارکت‌پلیس»، «چگونه کسب و کار فناوری‌محور را در - تعمیرات پکیج لورچ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - ایران راه‌اندازی کنیم» و... از موضوعات جذاب این کارگاه‌ها هستند.

گفتنی‌ست بازدیدکنندگان بیست و پنجمین نمایشگاه تخصصی الکامپ تهران می‌توانند با مراجعه به غرفه دیجی‌کالا از آخرین تحولات، دستاوردها و جزییات مجموعه‌ها و شرکت‌های وابسته به دیجی‌کالا باخبر شوند.

نمایشگاه الکامپ تهران در سال‌های اخیر به جز حضور گسترده شرکت‌های داخلی و خارجی فناوری‌محور، میزبان تعداد قابل توجهی از شرکت‌های استارتاپی کوچک و بزرگ بوده است. دیجی‌کالا هم به عنوان یکی از شرکت‌های استارتاپی برتر ایران در حوزه تجارت الکترونیکی، قصد دارد امسال با برنامه‌های متنوع و حضوری همه‌جانبه، - تعمیرات پکیج لورچ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - مهم‌ترین اخبار، دستاوردها و تجربیاتش را در اختیار علاقه‌مندان قرار دهد. بیست‌وپنجمین دوره‌ نمایشگاه الکامپ امسال از پنجشنبه این‌ هفته‌ ۲۷ - تعمیرات پکیج لورچ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - تیرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر تهران آغاز می‌شود و تا روز یکشنبه ۳۰ تیرماه ۱۳۹۸ ادامه دارد.

تعمیرات پکیج لورچ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی تعمیرات پکیج لورچ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی تعمیرات پکیج لورچ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی تعمیرات پکیج لورچ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone