🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر چناران استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر چناران استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
  2. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
  3. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  4. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  5. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18998.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

اسامی نفرات اولین مأموریت سرنشین دار خصوصی به ISS اعلام شد

شرکت هوافضای آمریکایی «اکسیوم اسپیس» (Axiom Space) اسامی نفرات اولین مأموریت سرنشین دار خصوصی به ایستگاه فضایی بین المللی را اعلام کرد. اکسیوم اوایل سال گذشته میلادی از مأموریت Ax-1 رونمایی کرد و برخی خبرگزاری‌ها ...

شرکت هوافضای آمریکایی - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر چناران استان خراسان - «اکسیوم اسپیس» (Axiom Space) اسامی نفرات اولین مأموریت سرنشین دار خصوصی به ایستگاه فضایی - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر چناران استان خراسان - بین المللی را اعلام کرد.

اکسیوم اوایل سال گذشته - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر چناران استان خراسان - میلادی از مأموریت Ax-1 رونمایی کرد و برخی خبرگزاری‌ها - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر چناران استان خراسان - این گمانه زنی را بوجود آوردند که یکی از اعضای این مأموریت تام کروز است که با کپسول کرو دراگون برای فیلمبرداری فیلم جدید به ایستگاه فضایی بین المللی می‌رود. البته بعداً مشخص شد که حضور وی منتفی است. این شرکت حالا اسامی نفرات مأموریت Ax-1 را به صورت رسمی اعلام کرده و به گمانه زنی‌ها پایان داده است. در این مأموریت ۴ نفر با پرداخت هزینه بلیت ۵۵ میلیون دلاری به ایستگاه فضایی - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر چناران استان خراسان - بین المللی می‌روند:

  • مایکل لوپز-آلریا (Michael López-Algeria)، نایب - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر چناران استان خراسان - رییس اکسیوم و فضانورد سابق ناسا و فرمانده مأموریت.
  • لری کانر (Larry Connor)، سرمایه گذار آمریکایی و خلبان.
  • مارک پتی (Mark Pathy)، سرمایه گذار و - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر چناران استان خراسان - کارآفرین کانادایی.
  • ایتان ستیب (Eytan Stibbe)، سرمایه گذار اسرائیلی.

اعضای مأموریت Ax-1 کمی بیشتر از یک هفته - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر چناران استان خراسان - در ایستگاه فضایی بین المللی خواهد ماند و در برخی تحقیقات - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر چناران استان خراسان - ایستگاه مشارکت خواهند کرد. این مأموریت آغازگر مأموریت‌های خصوصی بیشتر به ایستگاه فضایی بین المللی و نقطه شروع بهره‌برداری تجاری از مدار نزدیک زمین (LEO) خواهد بود.

تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر چناران استان خراسان
نفرات مأموریت Ax-1 از چپ به راست: مایکل لوپز-آلریا، مارک پتی، لری - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر چناران استان خراسان - کانر، ایتان ستیب.

شرکت اکسیوم علاوه بر انجام مأموریت‌های خصوصی، به دنبال ساخت و اداره اولین ایستگاه فضایی خصوصی در مدار زمین نیز است و می‌خواهد در آن فناوری‌هایی را توسعه دهد و تحقیقاتی را انجام دهد که در حال حاضر امکان انجام آنها روی زمین وجود ندارد. برای مثال می‌توان به تولید قرنیه مصنوعی و تولید فیبرهای اپتیکی اشاره - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر چناران استان خراسان - کرد که می‌توانند بازارهای جدیدی در زمین بوجود آورند.

اکسیوم همچنین در حال توسعه یک پیشرانه فضایی جدید است که از ترکیب متان و اکسیژن به عنوان سوخت استفاده می‌کند. این پیشرانه احتمالاً روی ایستگاه فضایی اکسیوم برای مانور دادن و حرکت در فضا نصب خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone