🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر رودبار استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر رودبار استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
  2. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  3. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  4. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
  5. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19403.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

شارژ‌های سریعتر و کوچکتر اپل احتمالا با فناوری GaN عرضه می‌شوند

بر اساس گزارش یک روزنامه تایوانی اپل قصد دارد سال جاری میلادی نسخه کوچک‌تر و سبک‌تر شارژرهای دیواری USB-C خود مبتنی بر فناوری نیترید گالیم را به بازار عرضه کند. به گزارش خبرگزاری Digitimes، شرکت ...

بر اساس گزارش یک روزنامه تایوانی اپل قصد دارد سال جاری میلادی نسخه - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر رودبار استان گیلان - کوچک‌تر و - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر رودبار استان گیلان - سبک‌تر شارژرهای دیواری USB-C خود مبتنی بر فناوری نیترید گالیم را به بازار عرضه کند.

به گزارش خبرگزاری Digitimes، شرکت Navitas Semiconductor قرار است در سال جاری میلادی از اپل سفارش تولید شارژر مبتنی بر فناوری نیترید گالیم (GaN) را بگیرد. در این گزارش آمده که شرکت - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر رودبار استان گیلان - تایوانی TSMC نیز در فرآیند تولید نقش خواهد داشت و چیپ‌های GaN مورد نیاز Navitas را تأمین خواهد - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر رودبار استان گیلان - کرد.

خبرگزاری یاد - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر رودبار استان گیلان - شده اشاره می‌کند که اپل با تولید نسخه GaN شارژرهای USB-C خود می‌خواهد آنها را کوچک‌تر، سبک‌تر و کم مصرف‌تر کرده و حرارت آنها را نسبت به شارژرهای فعلی خود که مبتنی بر سیلیکون هستند کاهش دهد. بسیاری از برندها مثل انکر و بلکین - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر رودبار استان گیلان - در سال‌های اخیر شارژرهای مبتنی بر فناوری نیترید گالیم تولید کرده‌اند که اندازه کوچک تر و توان بیشتری نسبت به شارژرهای USB-C اپل دارند.

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر رودبار استان گیلان

جالب است بدانید شرکت ایرلندی Navitas مخترع راهکار فست شارژ GaNFast است. این راهکار همانطور که از نامش پیداست مبتنی بر نیترید گالیم بوده و شرکت‌هایی همچون شیائومی، آکی، دل و لنوو از آن استفاده کرده‌اند. اپل می‌تواند با استفاده از این فناوری شارژرهای - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر رودبار استان گیلان - خود را از لحاظ اندازه و توان به شارژرهای رقیب نزدیک کند که در حال حاضر با توان ۲۴ تا حداکثر ۳۰۰ وات به بازار عرضه می‌شوند.

این اولین باری نیست که - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر رودبار استان گیلان - خبر عرضه شارژرهای جدید در سال ۲۰۲۱ توسط اپل منتشر می‌شود. «مینگ-چی کو» از تحلیلگران باسابقه مسائل مربوط به اپل ماه گذشته میلادی - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر رودبار استان گیلان - اعلام کرد که اپل احتمالاً «۲ یا ۳ شارژر در سال ۲۰۲۱» به بازار عرضه می‌کند. برخی خبرگزاری‌ها در آن زمان مدعی شدند این شارژرها قوی‌تر خواهند بود و احتمالاً از فناوری GaN استفاده می‌کنند.

اپل دیگر آداپتور شارژ را درون جعبه آیفون و اپل واچ قرار نمی‌دهد. البته کمپانی کوپترنیویی شارژرها را به صورت جداگانه می‌فروشد که شامل آداپتورهای ۵ و ۱۲ وات USB-A و ۲۰، ۳۰، ۶۱ و - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر رودبار استان گیلان - ۹۶ وات USB-C می‌شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone