🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر زنجان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  2. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  3. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
  4. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19402.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

نخستین تصاویر از قاب‌های محافظ گلکسی S21 با اسلات مخصوص قلم منتشر شد

سامسونگ احتمالا گلکسی S21 الترا را با پشتیبانی از قلم S Pen به بازار عرضه خواهد کرد. تصاویری از قلم استایلوس و قاب محافظ این گوشی هوشمند پیش از موعد رونمایی به اشتراک گذاشته شده ...

سامسونگ احتمالا گلکسی S21 الترا را با پشتیبانی از قلم - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر زنجان استان زنجان - S Pen به بازار عرضه خواهد کرد. تصاویری از قلم استایلوس و قاب محافظ این گوشی هوشمند پیش از موعد رونمایی به اشتراک گذاشته شده است. همچنین کره‌ای‌ها برای کاربرانی که گوشی‌های هوشمند جدید را پیش - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر زنجان استان زنجان - سفارش کنند، هدایایی درنظر گرفته است.

انتظار می‌رود پرچمداران سری گلکسی S21 در سه نسخه شامل گلکسی S21، گلکسی S21 پلاس و گلکسی S21 الترا در تاریخ 25 دی‌ماه رونمایی شوند. براساس خبرهای فاش شده قبلی، نسخه الترا این سری - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر زنجان استان زنجان - از قلم S Pen  پشتیبانی می‌کند؛ هرچند ظاهرا قرار نیست گوشی مربوطه به همراه قلم استایلوس در دسترس کاربران قرار گیرد و علاقه‌مندان باید - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر زنجان استان زنجان - قلم هوشمند را به صورت جداگانه - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر زنجان استان زنجان - خریداری کنند.

تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر زنجان استان زنجان

تصاویر فاش شده جدیدی از قلم - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر زنجان استان زنجان - استایلوس و - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر زنجان استان زنجان - قاب محافظ گوشی نشان می‌دهد که آخرین نسخه - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر زنجان استان زنجان - S Pen شباهت زیادی به قلم تبلت‌های گلکسی تب S7 دارد؛‌اما از قلم گلکسی نوت 20 الترا جمع و جورتر است. نوک - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر زنجان استان زنجان - قلم هوشمند جدید نیز حساس به فشار است و برای اسکرول کردن مناسب بوده - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر زنجان استان زنجان - و می‌توان از آن به عنوان دکمه شاتر برای عکاسی به صورت ریموت کنترل استفاده کرد. قلم به لطف شتاب‌سنج یکپارچه از ژست‌های حرکتی پشتیبانی می‌کند.

باتوجه به رندرهای فاش شده استایلوس در سمت راست قاب محافظ قرار می‌گیرد که باعث افزایش عرض آن می‌شود. در یکی از تصاویر،‌ قاب‌ محافظ «LED View Cover» و در تصویر دیگر قاب محافظ «Silicone Case» دیده می‌شود.

 

هنوز به صورت دقیق مشخص نیست قاب‌های محافظ - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر زنجان استان زنجان - با چه قیمتی - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر زنجان استان زنجان - به بازار عرضه خواهند شد؛ هرچند گمانه زنی‌هایی در مورد عرضه S Pen جدید با قیمت 40 یورو در سراسر اروپا مطرح شده است.

سامسونگ همزمان با اعلام تاریخ رونمایی پرچمداران گلکسی S21، امکان پیش سفارش گوشی‌های هوشمند جدید را فراهم کرده است. کاربرانی که یکی از اعضای این سری را پیش - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر زنجان استان زنجان - سفارش بدهند، می‌توانند تا سقف 50 دلار لوازم جانبی خریداری کرده و تا 10 دلار از فروشگاه اندروید شاپ سامسونگ خرید کنند.

همان‌طور که انتظار می‌رود - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر زنجان استان زنجان - هدفون بی‌سیم گلکسی بادز پرو با قابلیت حذف نویز فعال هم جزو لوازم جانبی هدایای رایگان درنظر گرفته شده است.

کاربران می‌توانند همراه با پیش سفارش گلکسی S21 الترا هدفون گلکسی بادز پرو یا ردیاب هوشمند جدید گلکسی اسمارت تگ هدیه بگیرند. در نتیجه به جای دریافت اعتبار برای خرید لوازم جانبی،‌ هدایای رایگان برای کاربران درنظر گرفته شده است. درنظر داشته باشید که پیشتر شایعه شده بود هدفون جدید با قیمت 229 دلار به بازار عرضه خواهد شد. البته هنوز مشخص نیست این قیمت صحت دارد یا خیر.

گلکسی بادز پرو در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و بنفش با باتری 500 میلی‌آمپرساعتی (‌با قاب) و 60 میلی‌آمپرساعتی بدون قاب و طول عمر باتری 22 ساعته در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. این هدفون بی‌سیم جدید از قابلیت حذف نویز فعال به همراه استاندارد IP68 مقاوم در برابر نفوذ آب بوده و از بلوتوث 5.1 پشتیبانی می‌کند.

کاربرانی که گلکسی S21 یا گلکسی S21 پلاس - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر زنجان استان زنجان - پیش خرید کنند، به همراه گوشی،‌ هدفون گلکسی بادز لایو یا اسمارت تگ سامسونگ هدیه می‌گیرند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر دادپویه نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
خوبید؟ سایت ***** مایکروفر بایترون BMW-34RGS شما را با نازلترین قیمت و بهترین کیفیت در محل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone