🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر چمستان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر چمستان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  3. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  4. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  5. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42018.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

چیپ های آینده GPS موبایل دقتی در حد سانتی متر خواهند داشت

شرکت «برادکام» (Broadcom) به تازگی اعلام کرده که مشغول طراحی یک چیپ GPS است که با ماهواره های نسل جدید هماهنگ و دقت آن نیز بسیار بالا خواهد بود. بر اساس گفته این شرکت، چیپ ...

شرکت «برادکام» (Broadcom) به تازگی اعلام کرده که مشغول طراحی یک چیپ GPS است که با ماهواره های نسل جدید هماهنگ و دقت آن نیز بسیار بالا خواهد بود.

بر اساس گفته این شرکت، چیپ جدید BCM47755 مرحله نمونه سازی را طی می کند که این به معنی عرضه انبوه آن به بازار در آینده نزدیک خواهد بود. این مدل با توجه به دقت بالاتر (30 سانتی متر)، بسیار قدرتمند تر از نمونه های - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر چمستان استان مازندران - فعلی است و حالا علاوه بر سطح زمین، بین ساختمان ها نیز به خوبی کار می کند. در عین حال - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر چمستان استان مازندران - مصرف آن به نصف اکثر مدل های فعلی کاهش یافته است.

چیپ - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر چمستان استان مازندران - جدید همچنین امکان دریافت سیگنال های ارسال شده توسط ماهواره های جدیدتر L5 را دارد

لازم به ذکر است که نسل اول ماهواره های GPS که - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر چمستان استان مازندران - به «L1» مشهور هستند، به طور همزمان اطلاعات موقعیت ماهواره، زمان فعلی و - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر چمستان استان مازندران - یک شناسه منحصر به فرد که نشان می دهد کدام ماهواره این اطلاعات را ارسال کرده، را در یک سیگنال می فرستند؛ در حالی که سیگنال های ماهواره های جدید «L5»، در عین سازگاری - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر چمستان استان مازندران - با گیرنده های زمینی قدیمی تر، شامل اطلاعات بیشتری هستند - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر چمستان استان مازندران - که منجر به دقت بسیار بالاتر و - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر چمستان استان مازندران - تأخیر کمتر آنها می شود. چیپ BCM47755 ابتدا از اطلاعات دریافت - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر چمستان استان مازندران - شده L1 استفاده می کند و سپس با کمک اطلاعات L5، - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر چمستان استان مازندران - دقت مکان - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر چمستان استان مازندران - سنجی را بهبود می دهد.

تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر چمستان استان مازندران

لازم به ذکر است که در حال حاضر نیز بسیاری از تجهیزات صنعتی مرتبط با نفت و گاز و سایر حوزه های نیازمند به دقت بالای مکان یابی، از سیگنال - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر چمستان استان مازندران - های L5 بهره می برند. ولی چیپ تولید شده توسط برادکام اولین نمونه در بازار مصرف کنندگان عادی (و نه صنعتی) است که با این سیگنال سازگار است و انتظار می رود در اسمارت فون های سال 2018 میلادی به کار رود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone