🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر زیراب استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر زیراب استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
  2. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  3. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  4. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  5. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29312.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

نسخه بتای کروم 74 از «حالت تاریک» پشتیبانی می‌کند

گوگل اولین نسخه بتای کروم 74 را منتشر کرد که شامل پشتیبانی از حالت تاریک هم می‌شود و شما می‌توانید با انتخاب این حالت در تنظیمات مرورگر، تم تاریک کروم را فعال کنید. استفاده از ...

گوگل اولین نسخه بتای کروم 74 را منتشر کرد که شامل پشتیبانی از حالت تاریک هم می‌شود - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر زیراب استان مازندران - و شما می‌توانید با انتخاب این حالت در تنظیمات مرورگر، تم تاریک - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر زیراب استان مازندران - کروم را فعال کنید.

استفاده از - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر زیراب استان مازندران - این رنگ تیره باعث شده تا لوگو رنگی - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر زیراب استان مازندران - گوگل حالت متفاوتی به خود بگیرد و بیشتر روی یک رنگ مشخص متمرکز باشد.

علاوه برا این - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر زیراب استان مازندران - موارد، به نظر می‌رسد کار با کروم 74 برای افراد مبتلا به بیماری‌ حرکت (یا بیماری سفر) آسان‌تر از گذشته باشد. در همین راستا، کاربر می‌تواند سطح انیمیشن‌ها و حرکات را روی مقدار مشخصی تنظیم کرده یا آن‌ها را به طور کامل حذف کند.

بنابراین اگر شما گزینه‌هایی مانند «پاک کردن انیمیشن‌ها» یا «کاهش حرکت» را در نسخه iOS، اندروید، ویندوز یا مک انتخاب کنید، - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر زیراب استان مازندران - می‌توانید - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر زیراب استان مازندران - مطمئن باشید صفحه‌ای که آن را مشاهده خواهید کرد، ویدیو یا جلوه‌های بصری خاصی که منجر به تحریک بیماری شما می‌شود را نمایش نخواهد داد.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر زیراب استان مازندران
پیش از این هم اگر برای محیط ویندوز خود از تم تاریک استفاده می‌کردید، کروم - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر زیراب استان مازندران - هم - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر زیراب استان مازندران - به طور خودکار از رنگ‌های تیره و از - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر زیراب استان مازندران - حالت Dark خود بهره می‌برد.

توماس استیر به عنوان یکی از توسعه - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر زیراب استان مازندران - دهندگان گوگل در رابطه این تکنولوژی می‌گوید: «با تبلیغات فلش، جلوه‌های بصری فانتری، پخش خودکار فیلم‌ها و موارد دیگر، وب می‌تواند گاهی اوقات - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر زیراب استان مازندران - برای افراد خاصی آزار دهنده باشد.»

به عقیده او، حال - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر زیراب استان مازندران - بر خلاف زندگی واقعی راه‌حلی برای افراد مبتلا به بیماری حرکت پیدا شده و توسعه دهندگان می‌توانند نوع مشخصی از صفحه را برای این دسته از افراد به نمایش بگذارند که خالی از المان‌هایی مانند پخش خودکار فیلم و جلوه‌های بصری بیش از اندازه است.

پیش از این هم به‌روزرسانی مهمی برای گوگل کروم منتشر شده بود که روی افزایش سرعت وب‌گردی کاربران تمرکز داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone