🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر تویسرکان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر تویسرکان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  3. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  4. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  5. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29320.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

روسیه در حال تشکیل پیاده‌نظام رباتیک مجهز به تانک خودران است [تماشا کنید]

دولت روسیه یک ویدیوی تبلیغات  از ربات های قاتل روسی منتشر کرده که قرار است در میدان نبرد به کمک ارتش این کشور بیایند. این ویدیو در واقع آخرین تکنولوژی و فناوری حوزه پهپاد و ...

دولت روسیه یک ویدیوی تبلیغات  از ربات - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر تویسرکان استان همدان - های قاتل روسی منتشر کرده که قرار است در میدان - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر تویسرکان استان همدان - نبرد به کمک ارتش این کشور بیایند. این ویدیو در واقع آخرین تکنولوژی و فناوری - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر تویسرکان استان همدان - حوزه پهپاد و اتومبیل‌های خودران جنگی روسیه را به تصویر می‌کشد.

به گزارش دیلی - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر تویسرکان استان همدان - میل ربات های قاتل روس در ابتدا شامل یک تانک خودران می‌شوند که هوش مصنوعی کنترل آن را بر عهده دارد و می‌تواند حرکت سربازان قرار گرفته جلوی خود را تکرار کرده و هدف مشابهی را با چند سلاح خود نشانه گیری کند.

بنیاد تحقیقات پیشرفته روسیه یا ARF هدفش از توسعه ربات های قاتل - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر تویسرکان استان همدان - روسی را ایجاد ارتشی متشکل از چندصد ربات اعلام کرد که تمامی آنها توسط الگوریتم‌های هوش مصنوعی کنترل شوند.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر تویسرکان استان همدان

البته باید گفت که پهپاد‌های به نمایش گذاشته شده در این ویدیو هنوز توسط انسان کنترل می‌شوند اما قرار است در آینده، وسیله راندن و مانور نظامی با آنها بر عهده هوش مصنوعی قرار گیرد.

این مسئله بدین معنی است که در آینده ربات های قاتل روسی بدون دخالت انسان می‌توانند دشمنان را نشانه گرفته و به آنها شلیک کنند.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر تویسرکان استان همدان

یکی از سخنگویان ARF درباره ربات های قاتل روسی خاطر نشان کرده:

«سیر تکاملی ربات های نظامی به سمتی می‌رود که توانایی انجام وظایف مختلف را به لطف استفاده از هوش مصنوعی بالا می‌برد و در آینده نزدیک وابستگی ربات ها به انسان کاهش خواهد یافت و کم کم دیگر - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر تویسرکان استان همدان - به اپراتور انسانی نیازی نخواهد بود.»

ویدیوی منتشر شده توسط دولت - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر تویسرکان استان همدان - روسیه در واقع تمام توانایی‌های این - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر تویسرکان استان همدان - ربات های قاتل روس را به نمایش می‌گذارد که شامل این تانک خودران جدید و یک سری پهپاد نظامی می‌شوند.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر تویسرکان استان همدان

این در حالی است که گوگل و مایکروسافت همواره به علت همکاری با ارتش آمریکا و در اختیار گذاشتن تکنولوژی خود برای این نهاد دچار مشکل می‌شوند و نمی توانند به راحتی چنین کاری کنند. شاید انتشار این ویدیو، تغییری در نظر بسیاری از نهاد‌های جهانی ایجاد کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone